Kuumeilijoita vuodelle 2012 tai loppuvuodelle 2011?
Eli täällä yks nuori kuumeilija... Haaveet noin pitkällä sen vuoksi että sais miehelle töitä ennen vauvan tuloa :)
Vaikka vauva ilmottaisi tulostaan aijemmin ei sekään olisi maailmanloppu... Molemmilla ammatit ja minä töissä. Seurusteltu ollaan ensikeväänä 5 vuotta ja vauvasta puhuttu jonkin verran tosissaan jo varmaan vuoden verran.
Kommentit (171)
Mulla on iso ongelma... Mulla on 3 lasta (12v. poika, 10v.ja 5v.tyttö). Itse olen 31v. ja nyt on iskenyt palava tarve neljännelle lapselle, mutta mielessä vaivaa kaikki sen mukanaan tuomat asiat. Jaksaisinko taas uudestaan odotudajan mahdolliset vaikeudet ja kestäisikö kroppa vielä. Riittäisikö aika ja jaksaminen neljälle lapselle ja entä rahatilanne, tai parisuhde??? Hyviä puolia toki löydän paljonkin, mutta kuitenkin pelottaa jotkut asiat. En uskalla lähteä ehkäisyä pois jättämään, ennen kuin olen saanut jotenkin nämä asiat itselle selvitettyä. Katoaako nämä "epäilyt" ja pelot ollenkaan, vai vastra sitten kun se neljäs on sylissä???
Nostelenpas vähän tätä ketjua :)
Tervetuloa uudet mukaan kuumeilemaan!
Joulu meni ja uusi vuosi on vauvatoiveita täynnä, hih. Mulla on enää neljä e-pilleriä jäljellä, viikon päästä pitäs tulla menkat ja sitten se on menoa, me yritetään vauvaa! Tosi hurjalta tuntuu, saas nähdä millon onni potkaisee.
Vauvaonnea kaikille vuodelle 2011!
Huomenta!
Joulu ja uusi vuosi takana ja nyt uusi vuosi ja uudet tuulet edessä.
Elmu^^: Jännittävät ajat teilläkin edessä, kohta se alkaa :) Onnea!
Itsellä meneillään kp4/30-32 ja siis yk1. Kohta siis meillä alkaa yritys. Josko tänä vuonna saisi vauvan! :)
Plussatuulia kaikille!
Eilen alkoi menkat(vaikka ois kyllä pitäny vasta 7.1) eli jos tärppää n.19.1 niin nyt ois raskauden ensimmäinen viikko...
Lopetin muuten nyt koulun(pitäs jatkuu 10.1) ja meen nyt töihin...tai no olin mä jo viimeviikon töissä. Tän viikon pidän lomaa ja maanantaina sit töihin ja oon niiin pitkään kun pystyn olemaan. Onpahan sit enemmän rahaa ja omaa rahaa. Kyllä me pärjättäis vaikka mä olisinkin ollu koulussa enkä menis kesällä töihin. Mut mua ei vois vähempää kiinnostaa se koulu, vaikka keväällä pitäs valmistua(mulla on niin hirveesti rästejä et en todellakaan valmistu).
Kihlattu sai nyt gradun valmiiks ja on myös töissä nyt(samassa paikassa onneks) ja me ollaan nyt ostamassa halpa auto, jolla pääsee nyt ees tänn talven töihin ettei tarvii pyöräillä. Ostetaan myöhemmin sit parempi auto(tai siis en mä oo mitään maksamassa :D)
Pitkästä aikaa tulin kurkkaamaan tänne kun kuumeenpoikanen nosti taas päätään eilen... Joulut ja uudet vuodet on nyt hoideltu alta ja tuntuu, että tarttis koko ajan jotain odottamista, että ei tarttisi pyöritellä päässään vauvan odottamista. :) Kun siis itsehän painin tämän yrittämisen aloitusajankohdan kanssa edelleen töiden vuoksi. :/ Typerää, mutta onneksi mies tukee eikä hoputa, vaikka haluaisi jo varmaan salaa vaihtaa mun pillerit tic tacceihin ;).
Joten ennen kesää täytyy olla muuta odottamista ja proggista joten olen keksinyt seuraavaa: kevättalvella kunnon löhölomalle jonnekkin lämpimään, kesällä toiselle ulkomaanreissulle ja hetimiten alkava LAIHDUTUS. Tipattomalla olen jo, kun maistui viinit ja glögit niin hyvin joulukuun niin valkaistaan nyt nenää kostoksi sitten. :)
Jos siellä on joku muukin keventämässä niin antakaatten kuulua itsestänne. :) Se on kiva sitten pienemmästä lähtöpäinosta alkaa yrittämään sitä beibiä. :) Mulla olis tarkoitus pudottaa 5-8kg kesään mennessä (saa nädhä käykö niinkuin mun laihdutuskuureille yleensäkin eli huonosti :D)...
Plussatuulia jo yrittäville ja jaksua yrittämisen odottamiseen muille tovereille! :)
Haluan liittyä kuumeilijoihin :D
Olen tässä jo lukenut tän keskustelun läpi jo jokunen aika sitten, ja nyt sain sitten aikaa rekisteröityä :D
Eli, kuume on kova! Ja se on kasvanut kun noita pikkusia "pullahtelee" sieltä ja täältä :) Minustakin tuli viimevuoden loppupuolella vihdoin ja viimein täti.
Itse olen 22-vuotias, ja avopuoliso on 28v. Ja uskaltauduin tänne vasta nyt kun mieskin sanoi että vauvalle olisi varmaan pian aikaa :D Yhdessä ollaan oltu pian 3 vuotta. Kesällä ois suunnitelmissa ostaa omakoti, en tiiä vielä millasta, koska tuo mies sen päättää, tosin minulla on siihen sananvaltaa :)
Mies on töissä, minä en, lopettelen tässä juuri koulua ja sekös tympii. Ajatukset on tulevassa, sillä sovittiin, että syön vielä 3 laattaa ja kesällä/syksyllä lopetetaan se harjottelu ja ryhdytään tosi toimiin! :D
Hei!
Täällä myöskin nuori, kohta 22 v kroonista vauvakuumetta koko pienen ikänsä potenut. Mies muutaman vuoden vanhempi ja hällä jo yksi lapsi aikaisemmasta suhteesta. Itse valmistun keväällä, mies jo ammatissa. Loppuvuodesta 2011 tai vuonna 2012 ajateltiin ruveta yrittämään ensimmäistä yhteistä lasta. Molemmilla toiveissa isohko perhe eli nykyisen pojan lisäksi 3-4 yhteistä. Molemmilla myös ajatuksena se, että perhe perustetaan nuorena jos vaan mahdollista...
Zemppiä kaikille kuumeilijoille!!!
Hei pitkästä aikaa! Ajattelimpa kirjoitella tänne vähän eri näkökulmasta kuin viimeksi. Ennen joulua tuntui, että yrityksen alottamiseen on vielä ihan tuhottomasti aikaa, mutta nyt huomasin, että eihän ensimmäiseen yrityskiertoon ole enää kuin kuukausi aikaa! Lähipäivinä pitäisi alkaa menkat, sen jälkeen olisi vielä yhdet ja sen jälkeen eletään kumitonta elämää ;) Tuntuu hassulta, että aika on mennyt niin nopeasti. Oikeastaan tuntemukset on viime aikoin heitelleet laidasta laitaan; olemmeko sittenkään valmiita? Jaksammeko? Miten suhteemme käy? Kuitenkin tiedän, että nämä tuntemukset kuuluvat prosessiin. Enemmän kuitenkin tuntuu, että vauva olisi tervetullut. Mieheni ei ainakaan epäröi, ja se on ihanaa :) olen oikeastaan aika helpottunut, että mielessäni pyörii myös huolta asiasta, koska se todistaa, että kyse ei ole hetken mielijohteesta, vaan tiedämme vastuumme.
Tällaisia pohdintoja minun mielessäni tänä iltana, nyt hyvää yötä ja tsemppiä odotuksen odottamiseen :)
Niin se aika vaan kuluu, toivon että mullakin se aika kuluisi nopeasti, ja tressittömästi. koulu loppuu huhtikuussa, ja sitä ennen olisi pari vaikeeta kurssia suoritettavana ja kaksi yo kirjotusta, joista toinen on ruotsi, jota en osaa.
Laskin tänään ruotsin tunnilla, että 15.5 loppuu pillerit! sitten täällä päästään alottelee :D niin, siis ruotsin tunnilla, jolloin pitäs tehä jotain aivan muuta. hups. Ei vaan inspaa, yritän silti.
Täällä ilmottautuu 20v vauvakuumeilija! Tätä on nyt kestänyt viime kesästä asti ja vihdoin avopuolisoni kanssa saatiin vauva-asiat puhuttua niin, että ratkaisu oli molempien mielestä hyvä. Pitkään sain haaveilla ja pohtia asiaa yksin kun mies olisi halunnut odottaa, että valmistuisin ennen vauvan tuloa. Näillä suunnitelmilla nyt sitten mulla jää puol vuotta tai mahdollisesti vähemmänkin koulua riippuen tietysti raskauden ajan voinnista. Ihanaa kun ei tarvitse enää olla epätietoinen siitä, että milloin sitä pikkusta voisi alkaa yrittämään. Nyt sit täytyis vaan kestää odottaa loppuvuoteen.. :)
Eli meillä alkaa yritys joulukuussa, pillerit jää syksyn mittaan pois ja vauvaa odoteltaisiin syksylle 2012 :)
Meillä toiveissa siis esikoinen ja enintään kaksi lasta kaiken kaikkiaan. Ollaan sen verta reissaavia immeisiä, että pienemmällä porukalla se on varmasti helpompaa, eikä siksi haluta enempää lapsia. Joten yksi on tällä hetkellä se ainoa toive, toinen saa tulla sitten noin viiden vuoden päästä edellisestä, jos kamala vauvakuume iskee. Olen myös tehnyt sellaisen päätöksen, että en halua lisätä maailman asukaslukua yhtään enempää, joten kaksi lasta on ehdoton maksimi. Muutenkin olemme suht ekologisesti elävä pariskunta, joten suuri lapsikatras sotisi aatteitamme vastaan.
Meillä on mieheni kanssa molemmilla kaksi siskoa ja olemme kuopuksia, joten aika samanlaisista perheistä tulemme. :)