Kuumeilijoita vuodelle 2012 tai loppuvuodelle 2011?
Eli täällä yks nuori kuumeilija... Haaveet noin pitkällä sen vuoksi että sais miehelle töitä ennen vauvan tuloa :)
Vaikka vauva ilmottaisi tulostaan aijemmin ei sekään olisi maailmanloppu... Molemmilla ammatit ja minä töissä. Seurusteltu ollaan ensikeväänä 5 vuotta ja vauvasta puhuttu jonkin verran tosissaan jo varmaan vuoden verran.
Kommentit (171)
Meillä myös sama tilanne, että mies olis jo ihan valmis, mutta pakko oottaa. Yrittäkäämme siis pitää kuumeet hallinnassa ja järki päässä :D Joo, ei meillä sinänsä kyllä kauaa olis tuota odottamisen odotusta, mutta tämä malttamattomuus on ihan p*stä.. onneks tulee joulu ym. ajateltavaa, ehkä tää tästä! :D
Täällä olisi vielä yksi kuumeilija... :)
Ikää minulla on 26, miehelläni 25. Yhdessä ollaan oltu ja yhdessä myös asuttu yli 6 vuotta ja naimisiin mentiin viime kesänä. Molemmilla on vakituiset työt ja talossakin olisi huoneita tarpeeksi lapsille.
Ihanaa lukea muidenkin kuumeilusta! Ajatukset on jatkuvasti lapsessa, odotuksessa... Niin, esikoista meille "vasta" toivottaisiin. Tarkoituksena on vuodenvaihteen jälkeen jättää ehkäisy pois. Jännittää jo nyt että kuinka kauan joudutaan yrittämään ennenkun tärppää.
"Kaikki mulle heti nyt"-asenne on hyvinkin vahva...
huoh..Mun kipsin kanssa takkuaminen jatkuu edelleen..neljäs kipsi 4 päivän sisään laitetaan tänään..tää kolmas kipsi ei kovetu kunnolla, ei siten tue murtumaa..Argh. koskahan tää paraneminen alkaa? Jos tää viel kovin pitkittyy, niin meikäläinen voi sanoa hyvästit pärnulle 27-30.12..
Eikös ollutkin niin että teillä alkaa tässä kuussa yrittäminen? Onnea vaan, toivottavasti tärppää! Ja toivottavasti saat murtuman pian hoidettua!
Nämä keskustelupalstat kyllä pelastavat kun kuitenkin on tarkoitus olla ihan hiljaa koko yrittämisestä, kunnes tärppää. On niin vaikeeta olla hiljaa niin isosta asiasta, mutta en kuitenkaan kestäisi sitä muiden kyselyä, jos ne tietäisi. Saadaan sen verran paljon uteluja asiasta jo nyt. On siinä sitten oma hommansa kyetä päin naamaan sanomaan että mitään suunnitelmia lapsista ei vielä ole :)
Me päätettiin ihan käytännön syystä että vuodenvaihteen jälkeen on helpompi aika lähteä yrittämään. Ei tarvitse kaikille selitellä miksi ei kala ja mäti maistu jouluna, eikä viinikään kelpaa. :D
Täällä yksi kuumeilija,hyppään mukaan kuumeilemaan. Meillä tilanne se että on kaksi ihanaa lasta edellisestä suhteesta ja nyt onnellisesti aviossa ja itsellä kauhe kolmoskuume, lapset vm 05 ja 06 ja kolmosen haluasin nyt 2012 syntyväksi...minä olen vuosimallia 84 ja mie 81...miestä saa kovati vielä pehmitellä,mutta ei sekään ole ei suoraan sanonut..:) monet sanovat että hulluko olen,mutta kaikkki ei ymmärrä että joku voi haluta neljäkin lasta...:DD mies opiskelee ja osa-aikaisesti töissä minä työskentelen lähihoitajana päiväkodeissa..hormonikierukka lähtee nyt joulukuun aikana ja jos kierto pysyy samana ja tasaisena, syön pillereitä yhden erän ja pehmitän miestäni...:DD haluaisin kaksi lasta lisää kolmen vuoden sisään..:)
Alexandra84: No periaatteessa yritys alkaa tästä kuusta oikein toden teolla..Viime kuussa jo toivoin ja jännitin, mutta sieltä ne menkat tulla tupsahti..Sillai ei periaatteessa ollut mitään toiveita kun ei oikein hommissakaan oo oltu, mut tietty se aina masun pohjaa kutitti :)
Nää keskustelupalstat on kyl mukavia..Pystyy puhuu käytännössä mistä vaan :) ja eipä se aina haittaa vaikka kukaan ei lukisi, onpahan saanut nimettömänä avautua :)
MEILLE TULEE ASTIANPESUKONE!!! onhan meillä siis aikaisemminkin ollut, mut hajos tuossa elokuussa..Eikä sitten oo ollut irroittaa sitä 600e siihen ennenku nyt veronpalautuksista..Herrajestas, luksusta!! Johan tuo käsin tiskaaminen ärsyttää ja toki nyt kun on käsi kipsissä niin tiskaus olis ollu kokonaan miehen kontolla..:( onneksi enää keskiviikkoon tai maksimissaan torstaihin!
Meillä mies on tänää pikkujoulutunnelmissa..Ja minä ärsyyntyneenä ja mustasukkaisena kotona..Miehen työkaverina on sellanen yks muija, joka valitettavasti näyttää (ja pukeutuu) kuten narkkarit..Eli tytteli ei kyllä kovin kummoinen ole ja säälin sen lapsiakin (kaksi jotain 3-5v)..Se on vaan juhlimassa ja kaikkialla muualla kuin niiden lasten kanssa..Ja mun mielessä äidin ei kuulu tälläinen olla..Noo, se eukko on koko ajan mun miehen kimpussa..Olen ihan 125% varma että mun mies ei mitään tee, mutta silti ärsyttää se akka. Kyytin mieheni sinne ja en ehtinyt pihasta lähteä kun se nainen oli mieheni kaulassa kiinni ja hihitti jotain että mukavaa kun säkin pääsit tulemaan tänne..Mua niin sylettää!!
Mutta, nyt lahjojen paketointiin!! :) Olisi joku parikymmentä lahjaa paketoitavana..Josko vähän piristyisi??
Terkuin, Tiiuli
Plussapuhureita!
joukkoomme Eevatiirinki! Mukavaa, että meidän kirjava joukkomme kasvaa kasvamistaan! :)
Tervetulos Eevatiirinki munkin puolesta ja onnea miehesi pehmittämiseen!
Meillä käytiin viime perjantaina keskustelu yrittämisen alottamisesta... Tilanne on siis se että asiasta puhuttiin joskus alkusyksystä. Mies oli silloin sitä mieltä että vuonna 2012 saisi vauva syntyä, eli aikaisintaan maaliskuussa alkais yrittäminen. Minä vastaavasti olin sitä mieltä että sitä voisi aloitella jo vuodenvaihteen jälkeen. No, ensimmäinen reaktio mieheltä kun otin asian puheeksi oli "eikö tästä nyt olla jo puhuttu". Siitä se vasta mukava tunne tuleekin. En ole siis kuukausiin asiasta maininnut yhtään mitään...
No, vaikka keskustelu alkoi lievästi sanottuna huonolla pohjalla oli lopputulos ihan ok. Keskusteltiin asiasta ja tultiin lopulta kuitenkin yhteistuumin siihen lopputulokseen, että vuodenvaihteen jälkeen jää meiltä ehkäisy. Niin että sitä tässä nyt sitten malttamattomana odottelen!
Yritän kyllä "pitää pään kylmänä", mutta voin vaan kuvitella että sitä joka kerta jännittää että josko ne menkat tällä kertaa jäisi pois :)
Tiiuli: En kyllä itse kykenisi miestäni viemään pikkujouluihin tollasen naisen "armoille". Jos joutuisin vastaavaa käytöstä näkemään, en tiedä mitä tekisin. Vaikka sitä kuinka luottaisikin, niin kyllähän se ärsyttää. Uskomatonta käytöstä!
Miten suhtaudutte alkoholiin yrittämisen aikana? Itse olin ajatellut kyllä vähentää juomisen ihan minimiin jo yrittämisen aikana. Mutta eihän sitä ikinä tiedä kuinka kauan sitä yrittämistä jatkuu ja voisihan se sitten olla ihan mukavaakin vaikka jakaa viinipullo miehen kanssa ruoan kanssa...
Miten muuten hoidatte ns. kielletyt ruoka-aineet vierailla kun raskaus on niin alkuvaiheessa, ettei sitä vielä halua kertoa? Vinkkejä toivottavasti pikaiseen tulevaan raskauteen kaivataan :)
Alexandra84: Mukavaa, että joku ymmärtää tuntemuksiani! Miehelleni on sen akan käytöksestä huomautellut myös hänen muut työkaverit..Mieheni on vartija ja musta alkaa kyllä pikkuhiljaa tuntumaan yhä enemmän siltä että siinä ammatissa suurin osa naisista on sellasia epätoivosia vanhoja piikoja, jotka hakee miestä jostain koska muualta sitä ei saa..Just tänään näin naamakirjassa mieheni profiilissa kun joku toinen akka oli kyseisistä pikkujouluista jotain kysynyt ja ihmetellyt mihin mieheni katosi kun hain hänet hieman ennen puolta yötä kotiin, koska ei ottanut avaimia mukaansa ja en jaksanut myöhempään valvoa! Niin tää toinen akka oli kysynyt siitä toisesta, joka oli mieheni kimpussa heti alkuillasta, että oliko sillä yhden toisen miehen kanssa jotain juttua siellä pikkujouluissa..Tää akka on kuitenkin (KAI) naimisissa ja sillä on tosiaan ne pari muksuakin...Huoh, mitä ihmisiä tää maa päällänsä kantaa..
Mä en itse asiassa ole vielä pohtinyt tuollaisia käytännön asioita, siis noista kielletyistä ruoka-aineista..:) Oon miettinyt kyl kaikkea muuta mahdollista! Ja sit toi alkoholi, mä en oikeestaan ollenkaan käytä alkoholia..Mut hei, me pidettiin joskus sellanen viini-ilta ja maisteltiin erilaisia viinejä..Top 3-listalle kurvasi alkoholiton valkoviini, jota maistatin kavereillani..Eivät uskoneet että se on alkoholitonta, kun sen heille paljastin! Eli, tässä mainio vaihtoehto raskaana oleville..Voi nauttia samoista asioista kun ei-raskaana olevatkin :)
Meidän astianpesukone ei nyt tullutkaan eilen, soittelin sinne ja pitäis sit perjantaina tulla!
Eilen tuli aivan älyttömän surulliset 2 jaksoa emmerdalea..Siinä joku pieni lapsi kuoli :( Ihan melkein tuli itku, satuttiin juuri olemaan mieheni äidin luona ja En siinä sitten kehdannut alkaa kyynelehtimään..:(
Mun tilaamat ovis- ja raskaustestit putkahti eilen postiluukusta..Heti oli pakko kokeilla yksi ovistesti, eihän se vielä mitään näyttänyt, mutta kunhan kokeilin..:)
Kuulostaa kyllä todelliselta hirviöltä tuo nainen... Onneksi en itse ole sellaiseen törmännyt.
En itsekkään hirveästi kyllä alkoholia käytä. Mutta, joskus on tilanteita milloin olisi mukava juoda esimerkiksi viiniä. En tietenkään missään tapauksessa joisi mitään alkoholipitoista raskaanaollessa! Lähinnä on juuri kyse juomisesta "yrittämisen aikana".
Meillä on kyllä mietitty paljonkin ihan noita käytännön ongelmia kiellettyjen ruoka-aineiden ja alkoholin osalta vierailla. Varsinkin miehen vanhemmat tarjoavat aina viiniä ruoan kanssa ja todella usein ruoka koostuu jostain kielletystä ainesosastakin. Toistaiseksi ainoa keksimäni keino on yksinkertaisesti välttää kylässä käymistä siihen asti että on valmis kertomaan.
Toisaalta sama ongelma toistuu myös noissa kielletyissä ruoka-aineissa yrittämisen aikana. Sehän voi kuitenkin olla pitkäkin aika enkä varmaankaan voi ikuisesti vältellä appivanhemmille menoa :)
No, huomenna saatte siis vihdoin astianpesukoneen! On se kumma kun sellaisiinkin asioihin tottuu niin ettei voi kuvitellakaan kuinka työlästä on ilman :)
Kerrohan kokemuksiasi sitten ovistesteistä! Meillä toistaiseksi ainakin mennään "ihan luomuna". Niin, siis sitten tammikuussa, ei vielä :) Kuluis nyt tää viimeinen kuukausi nopeesti!
ja mukavaa perjantaita kaikille täältä eteläisestä kymenlaaksosta tuulen ja tuiskun tuiverruksesta! :)
Mä tilasin 24x ovis- ja 9x raskaustestin..:) hintaa tuli muistaakseni 26e. Kerron kokemuksia sitten :) tänään on kolmas testipäivä..En tietenkään tarkoittanut, että käyttäisit alkoholia raskaana ollessasi, anteeksi huono ulosantini :) voittehan te viedä heille tuliaisina alkoholitonta viiniä ja jos he ihmettelevät, niin sano että tää on teidän uutta lempparia tms :D Tai kutsukaa heidät teille syömään niin voit välttää kiellettyjä ruoka-aineita ja alkoholia! me saatiinkin astianpesukone jo eilen. Äkkiä siihen kyl tottuu, vaikka ollaan kyl oltu jo reilu 3-4kk ilman :/
Miehen työkaveri haluaisi että pidettäisiin sellanen viini- ja juustoilta..Tarvis sellasta nyt alkaa suunnittelemaan. Menee kyllä ensi vuoden puolelle kun tajusin tänään että jouluaattoon on ENÄÄ 2 VIIKKOA!!
Meillä tänään suunnitelmissa hmm..siivoamista, siivoamista, siivoamista ja siivoamista :) Tuon astianpesukoneen asennusroskaa viel koko keittiö täynnä kun en jaksanu eilen siivota kun viheliäinen kuume nousi :/ Niin, ja miehen siskon koira tulee meille hoitoon, sellanen 20vk saksanpaimenkoiranpentu..Meillä itsellä on tuo pari vuotias bichon frise..Minä sain eilen uuden kihlasormuksen :) Ensimmäinen sormus kun ostettiin, niin se oli ihan sellanen hopeinen silee rinkula, nyt tässä uudessa on jo vähän jotain krumeluuria! En halunnut silloin ku kihloihin mentiin, niin mitään kovin isoa/suurta sormusta, kun en halunnu herättää huomiota, ehkä se oli se kun kaikki oli niin uutta silloi :) Jotkut on ihmetellyt miks oon halunnut hopeisen sormuksen, vannon itse hopean päälle..En tykkää kultakoruista :) Ainut, mikä on kultanen niin on rippiristi..Ja sitäkään en juurikaan pidä..Mä oon kans tulossa kipeeks. Eilen tosiaan nousi kuume ja nyt on korvat tosi kipeet..ja nokka tukossa. Mulla putkitettiin korvat tän vuoden huhtikuussa, mut ei ne putket pysynyt kun johonkin elokuuhun asti..edelleen korvat vaivaa..Ärsyttää ja sattuu :( Tänään tuli aamulla oudosta numerosta puhelu, vastasin ja siellä soitti mun rakas 2,5v kummipoika ja ilmoitti "tämä on minun oma numeroni!" :) Siskolla oli yks ylimääräinen liittymä ja antanut sen sitten kummipojalle jotta saa sitten soittaa mummulle ja papalle ja tätille kun haluaa..Uskomatonta, mutta osaa itse käyttää puhelinta! Eihän se nyt tietenkään hänellä koko aikaa ole, mutta kun haluaa soittaa, niin siskoni antaa sitten puhelimen hänelle ja saa itse soittaa kenelle tahtoo, tietysti valvonnanalaisena :)
Nyt kp 14 / 28-31..Alkaa olla ne parhaat päivät käsillä :P Pitääkin heilutella ahkerasti peittoa..Tota ovista oon nyt pari päivää tikuttanut. Josko siihen pian alkaisi jotain ilmestymään (toivossa on hyvä elää ;))
Mä oon nyt muutaman kerran seikkaillut yhdessä nettihuutokaupassa..Voitin sieltä 9 sentillä sellanen 50e:n monitoimitulostimen, missä on sit skanneri ja jotain mitä siinä nyt sit olikaan..Kaiken kaikkiaan tuli hintaa mulle n. 1 euro. :) Nyt se on sit tullut postiin ja pitäis tänää hakee..Helpottaa kyl vähä noiden koulutehtävien tekemistä..
Hei, siskot..Mitäs te ootte ostanut miehellenne pukinkonttiin? :)
en oo ostanu vielä mitään. Ajattelin ehkä ostaa uuden parranajo koneen ku valittelee et on jo huono...tosin siitä saatta olla ehkä vielä takuuta jäljellä niin pitää ensin tarkastaa se.
en kyllä tiedä mitä sitten ostan jos sen parranajokoneen saa ilmatteeks. onko ehdotuksia?
Täälläpä lauantai-illan ratoksi ollut pyykinpesua ja pastejoiden tekoa..:) Mies on yövuorossa ja me koiran kanssa hengaillaan kotona..Kohta aletaan selviytyjiä katsomaan..Tänään laitoin huuto.nettiin myyntiin aimokasan huonekaluja..Ei kenellään olisi tarvetta kirsikan värisille ATK-kulmapöydälle, isolle hyllylle, sellaselle cd/dvd-hyllylle tai mustanruskea sohvapöytä? :) On tota sisustusta tullut vähä uusittua ja tarvis päästä noista turhista tavaroista pois tilaa viemästä..
Miä oon tuossa aikaisemmin kertonut tästä akasta joka siellä mieheni pikkujouluissa oli tän kimpussa koko ajan..Niin ihan oikeesti, voi hyvää päivää..Katseltiin mieheni kans hänen naamakirjassa yhtä juttua ja sitten satuin eksymään tän akan sivuille, kun huomasin että profiilikuva oli vaihtunut..Noo, hän oli sitten itseään rintaliiveissä kuvannut ja tosiaan, se siellä profiilikuvana koreili..Kuva ei ollut mikään kaksinen, se ei jättänyt arvailujen varaan mitä mahtoi neidillä olla päällä, mutta se kyseinen kuva sai kyllä hymyn kohoamaan meidän molempien huulille ja lähinnä säälin sitä neitiä..Huoh..:D
Mun menee hermot meidän yläkerran naapureihin..Voi luoja että porukka osaa pitää kovaa meteliä ja helvetti mitä kantapääkävelyä!! Anteeksi voimasanan käyttö, mutta alan olla pikkuhiljaa kypsä..He paukuttavat ja huhtovat ja kantapääkävelevät koko yön ja nukkuvat sitten päivät..Paukuttaminen alkaa n. klo 18:n illalla ja loppuu aamulla n. 8-9 aikaan..Helvetti, että ottaa päähän ja ärsyttää!!
Raskautuminen ja vauva on taas pikkuhiljaa entistä enemmän mielessä kun alkaa loppukuu lähenemään. parhaat päivät alkavat olla käsillä ja tästä päivästä alkaen aletaan oikein urakalla peittoa heiluttelemaan :) Tänään aamulla oli aivan järkyttävän kuvottavan oksettavan kamala olo..Ja on ollut tosi kipee olo, ja siitä johtuen sit mitannut kuumetta usein, kun ei mulla oo oikeestaan mitään kuumeoireita on sitä sitten joko 36 astetta tai 40 astetta..Eli ainoastaan mittaamalla selviää..Niin huomasin sellasen asian, että eilen ja tänään n. puoleen päivään asti lämpö oli sellasen 36.1 ja sit puolesta päivästä tähän asti on 36,7..Tiedä sitten onko oikeesti flunssakuumetta vaiko ovislämpöilyä..
Toivotaan, että tässä kuussa tärppää edes jollain..Ja saataisiin tänne meidänkin ryhmään niitä plussia! :)
Onko tää oikeesti totta?! Jätin just tänään (tai no jos tarkkoja ollaan niin eilen eli sunnuntaina) pillerin ottamatta! Eli jätin jo kokonaan pois! Ihan puhelimessa puhuttiin poikaystävän kans ja molemmat oli samaa mieltä:) ja molemmat haluu ihan yhtä paljon vauvaa! Eli mulle kakkosta. Mutta varsinainen yritys alkais vasta tammikuussa koska pitäis ne yhet luonn. menkat odottaa.. En kyl malttais :p ja siks kysynki et onks kellään kokemusta siitä et on tullu raskaaks heti tyhjennysvuodon jälkeen eli ennen ekoja luonn.menkkoja? Jos on niin miten lasketun ajan määrittäminen ja raskausaika ylipäänsä? Onko viikkojen laskeminen tms vaikeeta ja onko syntyny lähellä laskettua aikaa?
asiaa olisi tällaisia pinoja lukemaan, mutta mutta... Kai tässä taas on hormonihuuruissaan jo unohtanut sen, mitä vähän aikaa sitten vaikean, pariin sairaalareissuun johtaneen raskauden aikana vannoi - ei enää ikinä. Ja nyt sitä miettii, josko tuota kuitenkin vielä kerran uskaltaisi heittäytyä, missä tapauksessa kyllä yrityksen aloittaminen tulee tapahtumaan aikaisintaan kesällä 2012, eli tähtäimessä olisi ennemmin vuosi 2013, mutta sinne asti tähtääviä ei vielä ollut, joten pakko kirjoittaa tänne. Paljon pidemmälle ei seuraavan yrittämistä voi lykätä, kun ikä alkaa vähitellen tulla vastaan.
Eli olen 35 (kohta jo 36)vuotias ja mies täytti juuri 40. Meillä on viisi lasta pojat -97, -02, -09 ja -10 sekä tyttö -05. Nuorimmainen vasta reilun viikon ikäinen, joten ihan hulluahan täällä on haaveilla seuraavasta, kun pitäisi nauttia vauva-ajasta (mitä kyllä täysillä teenkin tässä ohessa). Mutta nämä hormonit... oli niin ihanaa ja upeaa kokea taas syntymän ihme, että kyllä varmaan vielä kerran on ajankohtaista. Ja ihanaa on seurata myös noita isompia lapsia ja heidän kasvuaan kohti aikuisuutta.
Tuossa raskauden aikana tosiaan jossain vaiheessa vannoin, että tämän jälkeen menee piuhat solmuun, mutta sitten loppuraskaudesta jo sanoin miehelle, että mihinkään niin lopulliseen en kuitenkaan ole valmis, kun jos kuitenkin vielä se kuudes sitten muutaman vuoden päästä toivotettaisiin tervetulleeksi, jos meille vielä tuo onni suotaisiin.
Syy miksi tulin kirjoittelemaan oli kyllä oikeastaan tuo Anuliinin kysymys, eli jos tulisit raskaaksi heti tyhjennysvuodon jälkeen niin kyllä se raskauden kesto sitten viimeistään ultrassa selviäisi ja siellä määritellään se laskettu aika.
Ja hupd, sokea olen, onhan tuolla kauas haaveilevien pino 2012-2013, joten pitäneekin hypätä sinne...
Joulu onkin sitten jo ensi viikolla! Viimeset lahjatkin vielä ostamatta. Niiden joukossa mm. tuo miehen lahja, mihin täällä muutkin jo neuvoja kaipaili. Jostain syystä miehelle lahjan ostaminen on aina yhtä vaikeeta! Viime vuonna ei ostettu lahjoja ollenkaan, joten se vähän helpotti tilannetta :) Mielellään otan ideoita vastaan! Tähän mennessä olen ostanut mm. kellon, käsikorun nimellä (siis sellasen missä on miehen nimi) ja kaikkea muuta mahdollista maan ja taivaan väliltä :)
Tiiuli: Hyvä asenne sulla kyllä on sitä naista kohtaan. Ja oikea sellainen, turha vajota toisen tasolle. Kyllä kuulostaa oikeesti aika uskomattomalta! Hyvä kuitenkin että luottamus mieheesi on vahva, niin pystytkin nauramaan asialle vaikka se varmasti ärsyttää.
Olen niin vasta-alkaja näissä asioissa, etten oikein osaa sanoa tosta ovislämmöstä... Mutta teillä on kyllä jännittävät päivät meneillään! Onnea!!
Samoin Anuliini onnea teille! Tokihan se varmasti helpottaisi, jos odottaisi yhden luonnolliset menkat, mutta eihän se välttämätöntä ole.
Itse täällä myös lasken jo viikkoja siihen että pääsee vihdoinkin yrittämään. Enää yhden menkat! Sitten totta kai alkaa se odottaminen ja jännittäminen että koska nappaa... Mutta tässä vaiheessa tuntuu siltä että jo pelkästään se ehkäisyn jättäminen on jo saavutus :)
Juuri nyt pyrin vaan nauttimaan kaikesta siitä, mikä sitten on kiellettyä kun on raskaana. :)
Hyvää viikon alkua kaikille! Toivottavasti joku pääsee plussaamaan vielä tämän vuoden puolella!
Tervetuloa!
Jep, niinhän se joulu onkin tosiaan jo ens perjantaina..Ja mulla vaan ressi nousee. Tuo koulu painaa päälle..Pitäis noita näyttöjuttuja tehdä ja voi helvetin helvetti..Ei tästä tuu kyl yhtään mitään, niin paljon on kaikkea kaikessa. argh!
Mä oon ostanut nyt tuolle miehelle isäntä vs. emäntä-pelin ;), vedenkestävää paperia & avaruuskynän töitä varten, varustekassin (töihin tämäkin), alusvaatteita, urheilukerraston (töihin tämäkin), hajuveden..Ja tarkoituksena olis viel ostaa torin vasara 2.0-sormus, hopeisena..tuon kyseisen sarjan haluaisin miehelle kerätä..Itse rakastan yli kaiken noita kalevala-koruja ja tuo korusarja miehellä vois olla sit sellanen "juhlakorusarja" ei siis välttis arkikäyttöön, ellei itse halua..
Kyllä se aika koko ajan vähenee päivä päivältä, Alexandra84 :) Kohta se yritys teilläkin sitten alkaa..Meillä nyt viel pari-kol päivää aateltu peittoja heilutella..Joudun lähteä siskon miehen luo kyläilemään..Siis toki mies tulee mukaan..Mutta, valitettavasti JOUDUN..oikein ahdistaa mennä ku ei se naikkonen musta tykkää ollenkaan..On sen tehnyt jo hyvin selväksi..Mutta, sen jälkeen sit pääseekin viettämään laatuaikaa ukkokullan kanssa :P
Mun pitäis alkaa siivoamaan..Tai lähinnä imuroimaan ja pyyhkiin pölyjä..En käsitä miten meillä voi olla taas näin paljon pölyä vaikka ei siitä ole kun pari päivää kun mies imuroi..Ihan tajuttomia villakoiria menee sie sun tää..Ja tekee kyl taatusti hyvän työn, on sen verran tarkka ihminen..En tiedä sit voisko vaikuttaa jotenki kun meillä on niin paljon noita kiakkia elektroniikkajuttuja..
Mutta, plussapuhureita ainakin näääääääääääin paljon kaikille!! :)
Tulee seilailtua näissä kahdessa topicissa, mutta ei kait se mitään.
Tarkoitit Tiiuli varmaan, että miehen siskolle meette, ettekä siskon miehelle? Vai eikö siskos tykkää susta? :O
Mä oon niin iloinen, kun nyt on koulussa suurimmat työt tehty ja voi jättää stressaamisen. Ihanaa, ensi perjantaina nään miehen, on ollut ihan hirmuinen ikävä! Pääsee taas miekkosen kainaloon odottelemaan joulua, tosin töissäkin pitäis käydä.. :D Ja pitäis tällä viikolla ostaa jotain joululahjojakin vielä ukolle. Kait sitä jotain keksii :)
++++Plussatuulia!++++
Hehee, juurikin miehen siskoa tarkoitin :D Sen siitä saa kun ei lue mitä lähettää..Mut on se hyvä että on oikolukiat täällä :)
Sulla ei oo sit mennyt oikein putkeen... :/ Tsemppiä!
Muillekkin kärsivällisyyttä, kyllä te joskus vielä pääsette yrittämään, kannattaa kuunnella hieman järkeäkin, ettei ihan mahdottomaan aikaan ala lapsia pukkaamaan. :)
Itellä taitaa tärppipäivät olla pikkuhiljaa päällä ja miekkosta näen viikonloppuna, kunnes taas lähtee kahdeksi viikoksi työreissulle.. :/ Että vloppuna olis meidän ainoat tsäänssit :D Ei siis suuria odotuksia tältä kuulta. Muutenkin koulun kanssa ollut hommaa, joten ei ole paljoa vauvajutut kerennyt mieleen, ihan hyvä vaan. Mukavaa loppuviikkoa taas kaikille! :)