Mun olis pakko laihtua, mua ahdistaa ja itkettää mun koko.
Ensimmäistä kertaa elämässäni näin. Ja olen n. 30 kg ylipainoinen :(((
Kommentit (18)
joka viikko aloitan ja viimeistään keskiviikkona sorrun mässäilyyn. Muakin itkettää ja oksettaa tämä oma olemukseni. 20 kiloa pitäis saada pois.
ylipainoa n. 20 kg. Ekaa kertaa elämässäni olen ihan toivoton tän asian suhteen, ylipainoa on enemmän kuin koskaan ja pitkään kaikki laihdutusyritykset ovat epäonnistuneet. Tiedon puutteesta tai tyhmyydestä ei ole kyse.
ylipainoa n. 20 kg. Ekaa kertaa elämässäni olen ihan toivoton tän asian suhteen, ylipainoa on enemmän kuin koskaan ja pitkään kaikki laihdutusyritykset ovat epäonnistuneet. Tiedon puutteesta tai tyhmyydestä ei ole kyse.
10 kiloon asti ja sitten repsahdan :( Taas viikonlopun reissussa ahdisti ja pahasti. Mitä keksittäis? ap
niin välillä muakin oksettaa ja inhottaa oma painoni enkä edes ole ylipainoinen vaan BMI 18. Tsemppiä laihduttamisees!
nyt otat itseäs niskasta kiinni ja alat ihan ekaksi pitämään ruokapäiväkirjaa (lasket kaloreita) aloitat myös liikunnan siis kunnon hikiliikunnan. Et odota mitään tuloksia heti vaan asetat pieniä tavoitteita ja päätät valita uuden elämäntavan et mitään dieettejä! Itse olen laihtunut näillä keinoilla 24kg joulusta.
laske itseäni lihomaan noin paljon. Heti jos jostain syystä vaaka näyttää vaikka 2 kg lisää, pidän kurinpalautusta kunnes saan ne pois. Tiedän, että kymmenien kilojen laihduttaminen olisi todella vaikeaa.
Tsemppiä kuitenkin teille ja ottakaa pieniä välietappeja älkääkä ajatelko heti sitä kokonaispainoa mikä on ylimääräistä.
mutta miksi se ei onnistu. Tarttisko mennä jollekin psykologille tai hypnoosihoitajalle? Mitenkähän saisi itsensä motivoitua?
-t.3
En usko tarvitsevani hypnoosia enkä psykologia vaan rautaista tahdonlujuutta. Onnea sinulle joka olet jo paljon laihtunut! :) ap
että paras motivaatio koko touhulle ollut se että mahdun kauniisiin vaatteisiin ja se laihtuminen on kuin huumetta! Kävin/käyn kerran viikossa punnitsemassa itseni ja se mielihyvän tunne on mahtava kun huomasin että taas kilo lähtenyt :)siihen jää jotenkin koukkuun eikä enää halua pilata kaikkea mässyttämällä...luotan siihen että kun olen tavoitteessani osaan myös lopettaa.
että paras motivaatio koko touhulle ollut se että mahdun kauniisiin vaatteisiin ja se laihtuminen on kuin huumetta! Kävin/käyn kerran viikossa punnitsemassa itseni ja se mielihyvän tunne on mahtava kun huomasin että taas kilo lähtenyt :)siihen jää jotenkin koukkuun eikä enää halua pilata kaikkea mässyttämällä...luotan siihen että kun olen tavoitteessani osaan myös lopettaa.
hyvänä motivoijana meille muillekin :) ap
älä odota tuloksia tapahtuvaksi heti. kokeile uusia ruokia ja mausteita, painonpudotuksesta voi tehdä mukavaa valitsemalla sellaisia ruokia, mistä pitää tai opetella valmistamaan uusia.
älä tee niin asioita, että tuntisit rääkkääväsi itseäsi vaan pienesti ja ajan kanssa. jos et ole paljon harrastanut liikuntaa, niin aloita kevyesti kunto hitaasti kohottaen esimerkiksi kävelyillä. lenkkien määrää, pituutta ja tahtia pystyt säätelemään kehosi etenemisen mukaan.
mieti, niitä sudenkuoppia ja miten ne voisi välttää. mitkä on ne syyt, minkä takia olet yleensä repsahtanut tai luovuttanut? yritä saada perheesi tukemaan uusia ruokailu- ja liikuntatottumuksiasi.
meillä mies aloitti painonpudotuksen viime maanantaina ja tavoite olisi -15kg. tietenkin ymmärrän, että minulla on siihen lopputulokseen aika suuri vaikutus, koska teen ruuan ja pääsääntöisesti ajan käyttö perheessä muuttuu, kun toinen aloittaa liikunnan. itse aion aloittaa pudotuksen synnytyksen jälkeen.
Läskien ja syömishäiriöitten kanssa tappelu, nimittäin. Mulla oli nuorena anoreksian tyyppistä syömishäiriötä, en syönyt ja laihduin. Silloinkin, kun olin 165 cm ja painoin 45 kg olin mielestäni lihava. Sitten tuli bulimia. Söin, mutta yritin kontrolloida syömisiäni. Söin ja paastosin. Söin ja oksensin.
Sitten olen vaan syönyt. Välillä oksennan.
Painan nykyään 90 kg. Vihaan itseäni.
Haluaisin kuolla, mutta en uskalla. En uskalla kuin ahmia ja läskistyä lisää.
että kyllä tää jonkinmoista pään hoitoa7terapiaa vaatisi tää laihtu´minen. Mistähän sitä apua kantsis lähteä hakemaan?
mulla omaan entiseen kokoon 15kg matkaa. Huomenna alkaa.
Sopivasti kun päätin alkaa pyöräilemään töihin, sataakin koko vkon vettä. Tuleepahan rankaisua siinä samalla että mitäs olen päästänyt itseni tähän kokoon.
<a href="http://www.painonpudotus.info/" alt="http://www.painonpudotus.info/">http://www.painonpudotus.info/</a>
ja pohdi miten palkitset itsesi kun urakka on ohi.