idiootti mies!!!!
en ole käynyt 10 vuoteen kesällä terassilla, siis oikeesti!!No nyt olen menossa ja mies mököttää, kiukuttelee jne. Huokaili eilen että voi kun saisi nuoren ja rikkaan naisen ja kyllä mä oon typerä jne. Vittu miten olen loukkaantunut ja raivoissani. Mies on oikea kapakkahai ja hän ei suo mulle yhtään vapaata lastenhoidosta, nytkin joudun viemään lapset mummolaan että pääsen itse menemään.
Kommentit (8)
aijon todella pitää hauskaa, ukko tukehtukoon kateuteen tai lie mihin!!!!kehtas vielä sanoa että ei mua kukaan huoli, hah hah!!!
Onko mies muutenkin estänyt sua pitämästä yhteyttä omiin ystäviin ja sukulaisiin.
pisti vaan silmaan etta miehesi kay kapakassa. Mutta sina et saisi wtf?
Yleensa ne ihmiset jotka ovat kovin mustiksia ovat pettajia itse. Kylla koira koiran tunnistaa.
Mene vaikka sinne mummolle yöksi jos et muuta keksi.
ja juhli itse minunki edestä.ja ystäviin pitäminen piti vähentää ihan olemattomiin.Kannattaa miettiä tuhlaatko aikaa tuon miehen kanssa,pitäähän sinullaki olla jotain omaa elämää!
lapsia jos mulla on menoja. töiden takia kyllä vahtii, mutta luulee että mulla on töissä joku mies. Oliski... eikä ole halunnut että tutustun hänen kavereihin. todella outoa.
ap
Jätä se ja hommaa se uus ukko, tuommonenhan pilaa koko suhteen,jotain luottamusta sentään pitäis olla.
Todella pässi ukko! Viet lapset hoitoon ja vedät kunnon kännit ja pidät hauskaa täysin rinnoin miettimättä miehesi mielipiteestä. Onko hän mustis tai jotain kun olet lähdössä ulos..