Kertokaapas ylipainoiset, mitä olette tänään tähän mennessä syöneet!
Rehellisesti. Kiinnostaa siksi, kun aika usein läskit laittavat ylipainonsa kaiken muun kuin ruuan syyksi.
Kommentit (108)
mieli tirpasta noita läskirasisteja- eivät IKINÄ elämässään joudu siihen taisteluun jota monet päivittäin käyvät päästäkseen liikakiloistaan eroon. Mutta suuta jaksavat soittaa.
3 viipaletta paahtoleipää, chilitahnaa, juustoa (lämmitettynä)
1 sämpylä, puoli purkkia tonnikalaa, juustoa
5 Vicks-pastillia, 3 noitapilli-karkkia
kourallinen jäävuorisalaatinlehtiä
1/3 banaania, lapsen jämiä
3 olutta
Suurin osa näistä vastanneista syö vähemmän ja parempilaatuista ruokaa kuin minä, jolla painoindeksi 20,7. Liikun kyllä suht paljon, mutta silti... Onko lihominen kuitenkin enemmän geeneistä kiinni? Vai onko mulla matoja. Pistää miettimään.
aamu: näkkäri juustolla, 2kp kahvia
lounas: salaattia, aurajuustokeittoa, kasvishössötystä, kiisseliä
välipala: näkkäri juustolla
ruoka: noin kolmasosa metripizzaa
iltapala: cashew pähkinöitä ja 3 siideriä
Aamulla muki kahvia kevytmaidolla.
Lounaalla 1 dl kana-riisi-hapanimelärisottoa,
lasi kevytmaitoa.
Illalla join kaksi lonkeroa.
Muuta en olekaan tänään nautiskellut. Normipäivä.
aamiainen kuppi kahvia
lounas kauhallinen pottumuusia ja 100g seitiä, katkarapusoosia
välipala banaani
päivällinen tonnikalasalaattia, kastikkeena rypsiöljy ja kauhallinen broiskun jauheliha-perunasoselaatikkoa
Suurin osa näistä vastanneista syö vähemmän ja parempilaatuista ruokaa kuin minä, jolla painoindeksi 20,7. Liikun kyllä suht paljon, mutta silti... Onko lihominen kuitenkin enemmän geeneistä kiinni? Vai onko mulla matoja. Pistää miettimään.
Kas kun minä olen vuosia katsonut täysin itsekurittomia hoikkia ihmisiä jotka mättää suuhunsa mitä lystään. samalla tyylillä lihoisin monta kiloa kuukaudessa. Tietämykseni ravitsemuksesta on hyvä, meillä syödään hyvää, puhdasta kotiruokaa. Itsekuriakin riittää. Liikun paljon ja mielelläni. Elämä on jatkuvaa kamppailua suupaloja laskien. Jos en laske ja menen vähän sinnepäin lihoan heti. Tasan ei todellakaan mene tämä asia, mistä sitten kelläkin johtuu, mut monien halveksunta ylipainoa kohtaan on kohtuutonta- joillekin se mikä toisille on itsestään selvää on lähes mahdottoman työn takana. Hyvänä puolena voin sanoa että kun on pakko opetella itsekuria ja muuta "hyvettä" on pakko kasvaa ihmisenäkin. Jos ei ikinä kamppaile minkään asian kanssa, se erilaisuuden ymmärrys ja myötätunto jää monesti ihan lapsen kenkiin. Ihailen suuresti ihmisiä jotka ovat ratkaiseet ongelmiaan ja laihtuneet. SE on todella vaikea, hatunnoston arvoinen homma! Ylipainoisten halveksijat, syyllistäjät, vähättelijät on varsinaisia luusereita.
aamupala; luomujugurtti, muutama pähkinä, 10%mehukeittoa, kahvi
Ruoka; kirjolohen viipale, iso lautasellinen salaattia, lusikallinen kermaviilikastiketta, kahvi, vettä
Välipala; 2 omenaa
Päivällinen; 1dl valmista kaalilaatikkoa, kurkkua, porkkanaa, vettä
ILtapala; kauraleipä, 2 palaa 17% juustoa, 2 mandariinia. vihreää teetä.
Tunnin sykelenkki.
En laihdu. JOs joku osaa vastata miksen niin kiitos tiedosta.