Kertokaapas ylipainoiset, mitä olette tänään tähän mennessä syöneet!
Rehellisesti. Kiinnostaa siksi, kun aika usein läskit laittavat ylipainonsa kaiken muun kuin ruuan syyksi.
Kommentit (108)
8.00-10.00 pannullinen kahvia
11.00 kaks viipaletta juustosämpylää ja savulohta
11.15 n.100g karkkii
14.00 2 kauhallista perunamuussia ja 8 lihapyörykkää
15.00-16.00 kolme kuppii kahvii
17.00 2 porkkanaa
illal aattelin viel syödä ruisleipää ja hörppii pari mukillista kahvii
pituus:170cm paino: 86kg
lasi appelsiinimehua
kolme ruispalaa, jonka päällä kinkkuviipale ja suolakurkkua
2,5 dl riisipuuroa
pari desiä punaisia viinimarjoja
Aamu: 2 mukia kahvia, kermalla (n2dl)
Päivä: kanaa, kesäkurpitsaa, pähkinöitä, auringonkukansiemeniä, sieniä, chilimajoneesia. Jälkkäriksi marjoja ja kermavaahtoa (1dl).
Loput päivästä juon vettä, olen aika kuiva kaveri ja yritän nesteyttää.
Eipä tuossa mitään, jos ei tulisi aina välillä niitä kausia kun päivässä menee esim. pussi karkkia, levy suklaata, pussi sipsejä ja paketti jätskiä. Kerralla.
Toisten mielestä on kovin helppoa laihduttaa syömällä kaikkea kohtuudella. Mä en vain voi syödä kaikkea, koska se tarkoittaa että syön _kaiken_.
Karppauksella menisi hyvin jos ei sitten joskus heikkona hetkenä ajattelisi että no, ei se muutama pala suklaata haittaa. Siitä se aina lähtee.
170/93
juhlissa tuli otettua voileipäkakkua ja täytekakkua, lisää kahvia ja kohta juon pari lonkeroa.
jaa-a...täytyypä muistella...
Aamiainen ja lounas normi ruokavalion mukaan sen kuutisensataa kcal (en millään jaksa kirjoitella mitä siihen sisältyi :P) ja perjantain kunniaksi sitten mässypäivä eli päivälliseksi kaksi porilaista ja jälkkäriksi suklaata. Kaloreita en sen kummemmin enää illasta viitsinyt laskea.
Normipäivinä sitten kulutuksesta riippuen 1200-1500kcal. Eli energiamäärien laskusta päätellen siis painonpudotus menossa. :D
Tuo saa riittää tiedoksi, puhelimella netissä, niin jaksa alkaa näpyttelemään, mutta kyllähän nuo energiamäärät aika oleellisesti kysymykseen vastaavat. :)
En ole lihava.
4 kotipizzan pitsaa.
noin 8dl pastaa.
suuripullo jaffaa, suklaalevy ja litran lakritsajäätelö.
Nyt illalla 400g paistettua kanafileitä.
Syön joka päivä näin paljon enkä liho. Kylläpä te lihavat syötte vähän. Urheiletteko ollenkaan? Kannattaisi. Tänään olen harrastanut noin 6h keskiraskasta liikuntaa. Normaalisti arkisin 4h. Voin syödä mitä tahdon. Nam
herranjumala :D mutta otapa huomioon, että varmaan kaikki vastaajat ovat olleet naisia, joten jo ihan luonnollisesti syövät vähemmän. Ja sitä paitsi, vaikka minullakin olisi ollut päivä jolloin olen liikkunut enemmän (esimerkkinä nyt vaikka saunanrakennuksen "ihanin" päivä viime kesältä 8-9h hiekan lapiomista kottikärryyn ja kärryllisten kuskaaminen hevonhelvettiin) niin ei mennyt edes puolia tuosta ruokamäärästä...pizzapäivinäkin kun syö aamupalan ja sitten käy pizzalla, niin loppupäivästä ei sitten tarvitsekaan syödä.
Ja tuohon väitteeseen, että sinä saat syödä mitä haluat...no, niin minäkin. Mutta tuo vertailu omiin syömisiisi on vähän huono jo pelkästään sukupuolesi takia ja toisekseen sinun ruokavaliosi ei katsos välttämättä ole se kaikkien toive, minä saisin tuosta määrästä ja laadusta vain järjettömät mahakivut ja ihanan ripulin.
2 danio rahkaa
6 gidius vanukasta
1 jugurtti
suklaakonvehteja n. 10 kpl
vajaa pussillinen pirkka mansikkasuklaapalleroita
pari perunaa ja kauhallinen jauhelihakastiketta ja lasillinen rasvatonta maitoa
pari pientä palaa kauraleipää, täyslihaleikkelettä 2 siivua ja lasi rasvatonta maitoa.
Usein menee pelkillä jugurteilla ja suklaalla koko päivä, leipää syön tosi harvoin.
sapuskat:
-viinirypäleitä n. 3 kourallista
-maitoa n. litra (ei oikeastaan hajuakaan, kuinka paljon sitä meni)
-lautasellinen (ei täysi) pinaattikeittoa
-2 palaa hapankorppua, Oivariinia, juustoa (Gouda), salamia
-2 hot dogia ketsupilla
-colaa n. 1/2 litraa
-mansikkajogurttia n. 2 dl
-juustonaksuja n. 200 g
-vettä
177 cm/110 kg
Aamulla n. klo 11 colazeroo 2dl ja lihis ja maxi tupla
lounas colazeroo
päivällinen n. klo 17 tummaa makaronia ja tomaatti-jauhelihakastiketta, maxi tupla ja maitoo
illallinen klo 01.00 atrian roiskeläppä pizza ja maxi-tupla... onneks neki loppu kaapista.. hiton tarjoukset :)
sapuskat:
-viinirypäleitä n. 3 kourallista
-maitoa n. litra (ei oikeastaan hajuakaan, kuinka paljon sitä meni)
-lautasellinen (ei täysi) pinaattikeittoa
-2 palaa hapankorppua, Oivariinia, juustoa (Gouda), salamia
-2 hot dogia ketsupilla
-colaa n. 1/2 litraa
-mansikkajogurttia n. 2 dl
-juustonaksuja n. 200 g
-vettä177 cm/110 kg
ei-ylipainoiset on vihaisia. :O
Sekin joka sentään sai nauttia mitä vaan ruokaa koska urheilee 10 h päivässä oli käpy persiissä.
Mistä tämä vihaisuus johtuu? Palaako sillä kaloreita kun on naama punaisena muidenkin syömisestä?
että olette ylipainoisia.
minä olen normaalipainoinen ja normaalisti syön.
6.00 puuro, 2 kuppia kahvi, jokin hedelmä
10.00 Pari ruisleipää, jugurtti/viili, hedelmiä, kahvia(ehkä kahvileipä)
13.00.14.00 hedelmiä (kahvia)
15.00 lämmin ruoka ja 1-2 leipä palasta
kahvia, hedelmiä..
18.00-20.00 telkkarin ääressä 1-3 leipää +kinkku,juusto.. hedelmiä, jugurttia, teetä. Joskus myös jäätelöä tai muuta herkkua.. Päivä siis kun olen töissä, vapaa päivänä syön 2 lämmintä ruokaa..
167/52
Aamulla kolme siivua leipää oivariinilla, teetä kevytmaidolla, pari ruokalusikallista mysliä ja pari desiä normaalirasvaista jogurttia.
Lounaaksi salaattia, raejuustoa, härkäpapuja, possunleike ja viipaleperunaa.
Välipalaksi banaani sellainen vähän isompi
Illalla 30-senttinen Italian BMT juustolla, cookie ja kevytkokis
BMI on noin 40. iltaruoka vaihtelee mutta arkisin syön muuten aika samalla tavalla.
aikaisin aamulla kahvia+maito ja näkkäri jjuustolla ja kurkulla,floralla.
klo 12 kaalipataa lautasellinen ja näkkäri,juusto,flora.
klo 14 kahvikupillinen
klo 17 2ruisleipää,juustolla tomaatilla,floralla ja pieni jogurtti ja kuppi kahvia.
klo 22 töistä tultua pieni annos kaalipataa ja näkkäri juustolla.
Vettä juonut 1-2 l päivän mittaan ja sokerittomia kurkkupastilleja.
mätä tauotta jotain herkkua. Joskus sorrun esimerkiksi sipseihin ja saatan napostella niitä puolikin pussia, mutta tätä tapahtuu ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Joka päivä syön epäterveellistä ja lihottavaakin, mutta väitän, että kokonaisenergiamääräni ovat yllättävän pieniä. Ongelma on syömisen epäsäännöllisyys. Saatan olla syömättä kevyesti iltapäivä kolmeen tai vaikka viiteen. Sitten muutamassa tunnissa tankkaan päivän ruuat. Tiedän kyllä ongelman, mutta rehellisesti sanottuna unohdan syödä aamulla ja helposti unohdan lounaankin. Sitten viideltä kiskaisen ison kasan perusruokaa ja se vielä menisi. Nälkä on vaan niin tolkuton, että heposti puputan sitten parin tunnin välein jotain koko illan.
Rehellisesti. Kiinnostaa siksi, kun aika usein läskit laittavat ylipainonsa kaiken muun kuin ruuan syyksi.
.....johtuu ruoasta ja karkista ja kaikesta muusta herkusta =)
Mutta tänään ei oo menny kuin 2 kuppia kaffetta ja toiseksi olen jo noin muutenkin päättänyt lopettaa olla läski!!
Hyvää lauantaita vaan kaikille
läskiksi ja lisäksi vielä osoitellaan sormella toisten ruokailutottumuksia.
Minä taas en tunne kuin yhden "läskin", joka ei myönnä lihomisensa olevan omaa syytä suoranaisesti. Siinäkin tapauksessa tn. syy on ne masennuslääkkeet, koska ko. henkilö oli hoikka ennen sairauttaan ja masennuslääkkeet on muutamille kestoanorektikoillekin aiheuttanut lihomista sekä aineenvaihdunnan, että tolkuttomaksi kasvaneen ruokahalun kautta. Tämä kaveri paisui parissa vuodessa 30kg. Kaikki muut myötävät kyllä auliisti syöneensä kilonsa.
Lisäksi mua ärsyttää ap:n aloituksessa se oletus, että "läski" vetää joka päivä makkaraperunat ja viisi viineriä. Ei ylipainoisuus synny jatkuvasta puputtamisesta vaan pienistä asioista kuten vaikka ylimääräisestä juustonsiivusta. Jos ihminen syö peruskulutuksensa päälle joka viikko sunnuntain kunniaksi yhden viinerin ylimääräistä. Okei, viineri on turha, mutta ei sitä jatkuvaksi syömiseksi voi sanoa, jos kerran viikossa syö tuollaisen "herkun" ja muuten syö järkevästi. Viinerissä on 500 kcal ja se tekee vuodessa pyöreästi neljä kiloa ylimääräistä. Siitä se lähtee... pikkuhiljaa ne kilot hiipii...:(
200g:n marabou daim suklaalevy, 1kebabrulla, muutama evässämpylä, en muuta
- iso maitokahvi
- 16 ruisleipäviipaletta
- 16 palaa kinkkua
- 32 siivua oltermannia
- litra rasv. maitoa
- kaksi kotitekoista hampparia
- 7 minidonitsia
- 3 pullaa
- lasi vettä
- puolikas banaani
Ennen tuohon olisi saanut lisätä vielä toisen samanmoisen määrän kahvileipää. Nyt siis koetan hiljalleen vähentää..
Luulen, että minulla on ahmimishäiriö. Ruoka näyttelee lapseni jälkeen tärkeintä osaa elämässäni.
aamulla. Lounasaikaan suklaapatukan, muutama irtokarkki, päivälliseksi puuroa, voita, raejuustoa, pullasiivun (paksu kantapala) ja juusto palasen.
Illalla syön vielä juustoateria (mac donalds).
165 cm /72 kg :D
Juu, olen laihiksella ;D