Kertokaapas ylipainoiset, mitä olette tänään tähän mennessä syöneet!
Rehellisesti. Kiinnostaa siksi, kun aika usein läskit laittavat ylipainonsa kaiken muun kuin ruuan syyksi.
Kommentit (108)
aamulla: kaksi kestileivän siivua päällä floraa ja siivut polar 15% juustoa. Yksi nektariini ja omena.
Kuppi teetä rasvattomalla maidolla ja palalla sokeria.
päivällä: kafelatte tehty rasvattomaan maitoon. Ei sokeria. Yksi Croisantti.
Välipala: Omena.
Illallinen: Kasvissosekeittoa, lasi vettä, omena ja ruisleipä flooralla.
Nyt en enään tänään syö mitään.
En lukenu kaikkea mut hiukan ihmetyttää miten pieniruokasia on ihmiset jotka painaa mua enempi vai oon ko ainoo rehellinen eli;
-iso muki kaakaota ja juustosämpylä sulatejuustolla ja pohjanpoikajuustolla ja suolakurkulla
-vanilja Danone
-2 kingis puikkoa
-toinen juustosämpylä(sama kuin aamul)
-vähän alle 100 grammaa geisha suklaata ja kourallinen irtokarkkei.
-pitkin päivää vettä ja jaffa light limua
Mä itse en tunne nälkää ja syödessäni ravitsemusterapeutin ohjeiden mukaan ruokamääräni viisinkertastui. Elimistöni on koko ajan säästöliekillä, koska mulla ei ole nälkä enkä syö. Paino ei vain laske sen vuoksi. Toki aineenvaihdunnan sairaus on kiloni tuonut ja aiheuttanut tämän ruokahaluttomuuden.
Mies näkee painajaisia jo, kun en koskaan oikein syö mitään. en edes raskaana :(
Aamiainen: 1 ruislesenäkkäri margariinilla ja palvikinkulla, lusikallinen jogurttia, vettä.
Lounas: Paseerattuun tomaattiin ja ruokakermaan (15%) tehty naudanjauhelihakastike, pikariisi, porkkanaraaste ananaksella.
Välipala: Kourallinen Marianne-karkkeja
Päivällinen: 4 kalapuikkoa, n. 220g tikkuperunoita, porkkanaraastetta ananaksella, vettä.
Iltapala: 2 palaa itsetehtyä omenapiirakkaa (murotaikina)
koska olen aloittanut terveellisemmät elämäntavat.
Varmaan moni muukin punkero yrittää pudottaa.
Olisitpa kysynyt mun ruokavaliota vaikka 10 vuotta sitten. Olisit saanut kaipaamasi mässylistan
aamupalaksi teetä, leipää margariinilla ja lauantaimakkaralla, jälkkäriksi rahkapiirakkaa
lounaaksi nakkeja, sienisalaattia ja hapankaalia, juomaksi siideri
välipalaksi loput rahkapiirakasta ja mehua
iltapalaksi vispipuuroa, mietin, että voisin vielä ottaa leivän
ja söin megahampparin ja ranskiksia. Vieläkin on ähky olo ja tuskin syön tänään enää mitään. korkeintaan yömyöhään...
Ja yleensä en/emme toki käy hampurilaispaikoissa, mutta tänään oli poikkeuspäivä.
En kyllä yleensä muutenkaan syö kun pari kertaa päivässä.
Tämän jälkeen olen juonut kaksi kahden desin muksu velliä. (kyllä, pidän niistä :D)
Huomenna teen kasviskeiton. Tai sitten teemme lehtipihvit.
ja mitat muuten n.
100kg 158cm
:(
-2 täysjyväleivän palasta, päällä margariinii hiukan,maksamakkaraa,2juustopalaa ja kurkkuviipaleita sekä appelsiini tuoremehua.
-vähän ite tehtyy mansikkarahkaa
-uunilohta,riisiä,salaattia sekä hiukan raejuustoa ananaksen kera
-kupin kaakaota,2 palaa täysjyväleipää,margariinin,maksamakkaran ja suolakurkun kera
sekä jäätelön
En ole lihava.
4 kotipizzan pitsaa.
noin 8dl pastaa.
suuripullo jaffaa, suklaalevy ja litran lakritsajäätelö.
Nyt illalla 400g paistettua kanafileitä.
Syön joka päivä näin paljon enkä liho. Kylläpä te lihavat syötte vähän. Urheiletteko ollenkaan? Kannattaisi. Tänään olen harrastanut noin 6h keskiraskasta liikuntaa. Normaalisti arkisin 4h. Voin syödä mitä tahdon. Nam
suoraan sanottuna en aina liiku tarpeeksi.joskus liikkunut enemmänki mutta nyt jäänyt vähemmälle.vaikka lapsi. haluisin liikkua mutta kivut ovat niin pahoi nyt ku olen taas raskaana etten pysty tekemään kunnon kävely lenkkei esikoiseni kanssa. ja toteanki et kyllä se harmittaa ja kierre alkakoon et pysyy sisällä... =(
normaaliannoksia, mutta jos saanti ja kulutus menee tasoihin silloin ei liho ei laihdu. Eli se ylimääräinen on jo aiemmin kerätty.
170/76:
(ei järjestyksessä)
- iso pala teeleipää, levite, leikkele, kevytjuustoa
- kaupan valmis kanatäytteinen leipä
- suklaapatukka
- riisipuuroa
- jogurtti
- 2 ruisleipäpalaa, levite, leikkele, kevytjuustoa
- sulatejuuston kera valmistettua pastavuokaa + salaattia
- rusinoita muutama kourallinen
- 2kpl suklaakeksejä
- Elovena -muroja maidon kanssa
heräsin klo 12, söin miehen tekemää jauhelihakastiketta. en jaksanut pilkkoa kasviksia kun olen ollut kuumeessa ja voimat vähissä.
päivällä keitin teetä ja söin pari ruisleipää joissa päällä paljon valkosipulia.
iltasella taas sitä miehen tekemää ruokaa. yhden tomaatin jaksoin pestä sen seuraksi. Illalla söin ruisleipää ja pari suklaapalaa ja nyt söin muffinssin kun ahdisti niin paljon. Helpotti hiukan. Vitamiineja olen napsinut. Nyt nukkumaan.
tänään oon syönyt:
yhden ruispalojen puolikkaan
lidlin pakastepitsa
2palaa suklaata
juonut jääteetä ja pari kuppia kahvia maidolla
Aamulla 2 ruisleipää, kinkkua, vähäkalorista jugurttia
Päivällä pussivihanneksi ja tonnikalaa, vähän juustoa
Iltapäivällä 2dl jäätelöä + 2 pullaa
(NIIN, olis pitänyt syödä kunnon ruoka :D)
Illalla kanaa, kasviksia, täysjyväriisiä 1dl
mitä syö,vaan MITEN PALJON syö!Itse olen laihtunut 6kk:ssa 18kg pelkästään sillä,että syön parin tunnin välein VÄHÄN.Kehossa riittää siis jatkuvasti polttoainetta:) Lisäksi lopetin näkyvän sokerin (kahvin kanssa)käytön sekä rasvat minimiin.
Melko normaali ruokavalioni on tällainen:
- aamupalaksi ruisleipä, viipale Edamia, kurkkua, kahvi maidolla (ei sokeria), multivitamiiniporejuoma.
- lounaaksi työpaikkaruokalassa joko salaatti, keitto tai kasvisruoka. Lisäksi pala leipää.
- välipalaksi hedelmiä tai luonnonjugurttia + mysliä.
- illalla esim. kahden munan munakas, ruisleipää ja luonnonjugurttia/rahkaa hedelmien kera. Tai sitten ihan kunnon ruokaa (olem kasvissyöjä).
Välillä herkuttelen, en ole syömisten kanssa ankara, mutta annoskoon pidän pienenä. Ruokajuomana aina vettä.
Lisäksi urheilen (lenkkeily, uinti, punttisali) 4 kertaa viikossa ja hyötyliikuntaa harrastan myös.
En voi syödä "mitä vaan", lihon kyllä. Ja vastaavasti laihdun, kun olen syömättä.
Joka tapauksessa tsemppiä kaikille laihduttajille :)
onneks joku rehellinen täällä!!
mitä vittua :DD tarkoitetaankohan tällä nyt sitten taas jotain fiksua(lol) että jos kertoo syöneensä jotain muuta kuin kymmenen viineriä, seitsemän possumunkkia, kolme perhepizzaa ja juoneensa neljä litraa kolaa ja tonkallista kermaa, ehdottomasti valehtelee.
No hei, järkeäkin saa käyttää, JOS osaa, jooko ;)
No mutta...omat sylömiseni tänään...kaksi kauhallista lasagnea, kolmasosa pizzaa ja erinäinen määrä alkoholiannoksia. Viikonloppuisin toisena päivänä en koskaan laske syömisiäni, viikolla syön kulutuksesta riippuen 1200-1500 kcal/vrk, joten vk-loput voi ottaa rennosti ja kilot karisevat hyvää vauhtia. :)
Iltapäivällä yksi banaani ja mehujääpuikko. Pari kuppia kahvia kevytmaidolla, pala tummaa suklaata ja 3 palaa geishaa. Päivällinen vihanneksia, peruna ja lihapullia. Iltapalaksi vielä omenahyvettä tms. hedelmäsokerilla. Tavallista sokeria en käytä.
Yleensäkin iltasyöminen on mun kompastuskivi ja se, etten ehdi harrastaa liikuntaa (pienet lapset, opiskelen työn ohessa jne)...