Miksi äitini vihaa kestovaippoja?
Käytin osittain lapsella kestoja. Silloin jos äitini hoiti lasta, niin kertavaippoja oli häntä varten. Jo silloin kun ostin vaipat, hän nyrpisteli nenäänsä ja kertoi, että helpommallakin voi päästä. Myöhemmin aina sanoi, että inhoaa niitä. Nyt kun vaippoja ei enää tarvita, niin haluaa, että ne viedään uffille ym, ettei niiden myyntiin mene aikaa. (Muita tavaroita voi myydä esim kirppiksillä)
Muuten on ihan fiksu, koulutettu, huomaavainen äiti ja anoppi, mutta mikä noissa vaipoissa mättää???
Olen itse sitä ikäluokkaa, että minun vauva-aikanani ei vielä ollut hyviä kertavaippoja, vaan kestoja oli pakko käyttää. Siitäkö inho?
Kommentit (22)
Verrattuna ohuimpiin kertiksiin ne vaan ovat kamalan paksuja tukkoja pikkulasten pienissä jalkoväleissä ja pahimmillaan roikkuvat reisien varassa (mitä näitä kuvia olen "ihanista" kestovaipoista nähnyt myyntisivuilla). Ja kertiksissä ja juuri sopivasti ilmarakoa sinne väliin, kun taas se kangasmötikkä tupataan tiivisti kiinni alapäähän (ja luultavasti vielä vedetään bodyn kanssa mahdollisimman "tiukalle", ja juu en tykkää myöskään bodeista).
ällöttää, en ole suostunut niitä omilleni edes kokeilemaan.