Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOs kolmekymppinen mies/nainen ei ole koskaan ollut suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen,

Vierailija
12.09.2010 |

onko jutussa mielessänne jotain "outoa"? Siis kyse normaalista, hyvännäköisestä ja hyvin toimeentulevasta ihmisestä, jota EI KOSKAAN ole nähty vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa "siinä mielessä"?

Voiko tällainen tyyppi olla tosissaan, vai hakeeko vaan suojausta mahdollisille epäilyille seksuaalisesta suuntautumisestaan tms?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap edennyt asiassa, vai pysytkö alkuperäisessä 'ei kannata yrittää' -oletuksessasi?

Vierailija
62/70 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista tarinaa voi löytyä takaa.

Ja ne tarinat eivät välttämättä ole sellaisia sympaattisia tarinoita, että on vain ujo tms. Jos normaalia elämänkokemusta ei ala karttua likimainkaan normaalissa iässä (vaikka henkilö itse sitä haluaisi), parisuhdetaitoja ei sitten ole lainkaan siinä vaiheessa kun samanikäiset mahdolliset kumppanit jo ovat pesänrakennusvaiheessa. Joku epätoivoinen kenties hairahtuu rakentamaan pesää tuollaisen itseään tuntemattoman, kypsymättömän ja osaamattoman kummajaisen kanssa. Tiedän tällaisen tapauksen, eikä jälki ole ollenkaan kaunista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskontoon perustuva päätös, eli vasta aviopuolisolle säästetään seksi.

Vierailija
64/70 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen 30v mies on vanhanaikainen ja herrasmies. Ei mikään naistenkaataja, vaan etsii sitä oikeaa edelleen. Toki hän on käynyt treffeillä, ja nykyään jopa seurustelee, mutta sivistyneesti. Käyttäytyy julkisesti arvokkaasti kuin kuninkaallinen ja vaatii samaa naiseltaan. :)

Toinen 30v mies taas ei ole ollut suhteessa ennen nykyhetkeä. Hänellä kyllä on ollut satunnaisia "panoja" mutta ei naistenmieheksi asti. Ei ole vaan kävellyt vastaan tarpeeksi arvokasta ja arvokkaasti käyttäytyvää naista/tyttöä, jota olisi voinut ajatella vakavissaan.

Molemmat ovatkin keskittyneet työhön ja odottaneet rauhassa.

Vierailija
65/70 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aseksuaalinen mies, 24v. Koskaan en ole seurustellut tai seksia harrastanut ja tuskin koskaan tulen harrastamaankaan. Aseksuaalisuus on vain niin harvinaista, että ihmiset eivät yleensä osaa edes harkita sitä.

Sen takia, että seksuaalinen suuntaumukseni on aseksuaalisuus (eli en koe seksuaalista vetovoimaa ketään kohtaan), ei tarkoita sitä, ettenkö pystyisi seurustelemaan tai perustamaan perhettä. Myöskin seksin harrastaminen on täysin mahdollista, mutta se on täysin merkityksetöntä minulle, enkä koe minkäänlaista tarvetta tai halua sitä kohtaan.

Jos mitään radikaalia muutosta ei tule tapahtumaan, elän seuraavat 60 vuotta poikamiehenä ja kuolen neitsyenä. Eikä siinä ole minulle mitään kummallista :)

Vierailija
66/70 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä ystävä, joka ehti täyttää 30 ennen kuin edes suuteli miestä. Hän on kyllä ujonpuoleinen ja vanhemmat on aika vanhanaikaisia ja ehdin kyllä monesti miettiä että tuleekohan siitä koskaan mitään... Mutta niin vain löysi aivan ihanan miehen, jonka kanssa on nyt ollut yhdessä muutaman vuoden ja kihloissakin ovat ja tekevät töitä yhdessä. Eli tuossa ystävässäni ei ollut mitään "vikaa", mutta hän vain oli ja pysyi sellaisena kuin on, eikä ole koskaan esim käynyt baareissa tms. ja lopulta kohtalo johti oikean ihmisen luo.

Vierailija
67/70 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap edennyt asiassa, vai pysytkö alkuperäisessä 'ei kannata yrittää' -oletuksessasi?

Kiinnostaa tietää!

Vierailija
68/70 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa tutustua ilman mitään ennakkoluuloja ja kuvitelmia! Itsekin olen varmaan ollut tuollainen kummastus, jolla ei ollut koskaan ketään. En edes mikään toivoton tapaus ulkonäöltäni, vaan usein nätiksikin kehuttu. Ehkä jonkin verran ujo vain. Ja vähän ehkä nirsokin :) Mutta onneksi sitten lopulta lykästi ja löysin ihanan, komean ja fiksun miehen, jota todellakin kannatti odottaa kolmenkympin tietämille saakka!

Vierailija
69/70 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole nähty ei tarkoita sitä, ettei ole ollut. Ehkä pitää yksityiselämänsä itsellään?

En vetäisi tuosta liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä :)

Vierailija
70/70 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 30v ja naista ole ollut milloinkaan samoin neljällä kaverillani joita näen lähes päivittäin ja hekin ovat kolmekymppisiä,,tuosa rupesin miettimään niin en tunne etes ketään ikäistäni joka seurustelisi naisen kanssa,,joskus tästä vitsailtu että on meillekkin luoja huonot kortit jakanut mutta kun rupesin miettimään tätä asiaa niin kyllä jossain pitää olla vika..mutta kun ei saa millään mitenkään kontaktia siihen toiseen puoleen,minun kohdalla naiset ei koskaan ole edes suostuneet juttelemaan mistään hyvä jos etes kaupan myyjät tervehtii saatikka sitten muuta..sitten sanotaan että onhan teillä kaikkea mistä naiset tykkää autoja,moottoripyöriä,asunnot jne jne..no tykkäis etes joku niistä mutta saapa näittenkin romujen kanssa olla yksikseen,,yks puol tuttu joka räksyttää koko ajan,suutaan loukuttaa aamusta iltaan ja muutenkin ylimielinen josta ei kukaan pidä ja leuhkii kavereitteni ja minun tavaroilla niin sillä on kyllä naisia,melkein joka päivälle eri,pitäs varmaan munkin ruveta semmoseks kusipääksi joka räkyttää,haukkuu ihmisiä kokoajan ja leuhkia omaisuudella,,mutta empähän kehtaa jos ne akat semmosesta pelkästään kiihottuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi