En ymmärrä miten joku ihminen pystyy syömään tabascoa
Siis toi on niin tosi tulinen?
Miksi osa ihmisistä syö sitäkin?
Kommentit (11)
Eise tulista ole. Itse en syö kun on aivan liian etikkainen.
Se on hyvää joskaan ei kyllä kovin tulista. Leivän päälle menee useimpiin leipiin. Lempimakujani viskin ohessa.
Kasarilla ei ollut parempia pippurikastikkeita niin osa vanhuksista on tottunut tuohon liruun.
Texas peteä itellä menee. Hotter soosia joka vielä tavallistakin tulisempaa. Mukavalta maistuu ja kun tottuu poltteluun niin sitä alkaa kaipaamaan.
Itse tabascochili on paremman makuista.
Ihan hyvä maustekastike moneen ruokaan. Tulisuus on juuri sopiva.
Taitaa olla tunnetuimpia ja vanhimpia (1800 luvun puolivälistä) maustekastikkeita ja siksi myydyimpiä. Jauhetut chilit säilötään suolan kanssa vuosiksi ja lopuksi nestettä poistetaan ja lisätään etikkaa, mielestäni se onkin lähinnä etikan makuista sotkua, varsinaisesti tulista se ei ole, paitsi ehkä Scorpion Tabasco. Yleensä ihmiset jotka pitävät chilistä siirtyvät nopeasti muiden valmistajien tuotteisiin joissa on oikeasti makuakin. Meillä suomessa on onneksemme useita intohimoisia valmistajia joista esimerkiksi poppamiehen erinomaiset tuotteet on saatavilla ihan marketeistakin.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tunnetuimpia ja vanhimpia (1800 luvun puolivälistä) maustekastikkeita ja siksi myydyimpiä. Jauhetut chilit säilötään suolan kanssa vuosiksi ja lopuksi nestettä poistetaan ja lisätään etikkaa, mielestäni se onkin lähinnä etikan makuista sotkua, varsinaisesti tulista se ei ole, paitsi ehkä Scorpion Tabasco. Yleensä ihmiset jotka pitävät chilistä siirtyvät nopeasti muiden valmistajien tuotteisiin joissa on oikeasti makuakin. Meillä suomessa on onneksemme useita intohimoisia valmistajia joista esimerkiksi poppamiehen erinomaiset tuotteet on saatavilla ihan marketeistakin.
Scorpion tabascossa olikin yllättävästi potkua. Tuo etikan maku ei tosiaan nappaa.
Lapsuuden ystävä näytti tabascopullon keittiön kaapissa ja sanoi isän laittavan sitä lusikallisen suuhun kun on ollut tuhma tai kiroillut,
Vieläkin muistan kuinka järkyttynyt olin että joku voi todella tehdä noin. Ystävä oli peruskiltti tyttö. Hyvä koulussa.
Ei mausteita lusikalla syödä, niitä käytetään vain hiukan maustamaan.