Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOs kolmekymppinen mies/nainen ei ole koskaan ollut suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen,

Vierailija
12.09.2010 |

onko jutussa mielessänne jotain "outoa"? Siis kyse normaalista, hyvännäköisestä ja hyvin toimeentulevasta ihmisestä, jota EI KOSKAAN ole nähty vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa "siinä mielessä"?

Voiko tällainen tyyppi olla tosissaan, vai hakeeko vaan suojausta mahdollisille epäilyille seksuaalisesta suuntautumisestaan tms?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kiinnostunut parisuhteesta millään tasolla. En pidä ihmisistä yleensä. Olen mieluiten yksin tai muiden eläinten kanssa. Ihmiset ovat keskinkertaisia, eikä heidän tuntemisesta saa mitään irti.

Vierailija
42/70 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jutussa mielessänne jotain "outoa"? Siis kyse normaalista, hyvännäköisestä ja hyvin toimeentulevasta ihmisestä, jota EI KOSKAAN ole nähty vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa "siinä mielessä"? Voiko tällainen tyyppi olla tosissaan, vai hakeeko vaan suojausta mahdollisille epäilyille seksuaalisesta suuntautumisestaan tms?

aiheutti vastakkaisen sukupuolen (mies) jatkuva ulkonäöstä haukkuminen hyvinkin rajuin sanoin peruskoulusta lähtien. Tätä on tullut kuultua täysin tuntemattomiltakin miehiltä aivan missä tahansa. Tulin hyvin varovaiseksi miesten suhteen, ja olen edelleenkin hyvin tarkka kenen kanssa uskaltaudun läheiseen kontaktiin. En ota enää yhtään riskiä, että toinen alkaisi haukkumaan, kun ollaan sänkyyn menossa. Sen verran on vaikuttanut itsetuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalla ujo, tai muuten vain ei ole kovin hyvä sosiaalisesti. Ei ehkä usko että kukaan kiinnostuisi hänestä, ja sitten siitä tulee kierre.. Ei ehkä liiku oikeissa paikoissa.

tai sitten ei vaan kiinnosta.

Vierailija
44/70 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- varma omasta homoseksuaalisuudestaan

tai sitten

- henkisesti jälkeenjäänyt, "lapsen tasolla"

- aseksuaali

- valehtelee

Vierailija
45/70 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain ujo, mutta enemmän hain sitä oikeaa jonka kanssa aloittaa aito ja rakkauteen perustuva seksielämä.

Vierailija
46/70 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti suurin osa ajattelee juuri, että tyypissä on jotain outoa. Ja tavallaan niin varmaan onkin, mutta ei välttämättä ole lainkaan seksuaaliseen suuntautumiseen liittyvää.

Voi olla, että asiat ovat vaan menneet "kummasti", ja kynnys romanttiseen/seksuaaliseen kanssakäymiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa on ajan kuluessa kasvanut ja kasvanut. Toiveita ja kaipausta voi silti olla, paljonkin.

Jos oot ihastunut kyseiseen tyyppiin, anna hänelle mahdollisuus!! Mutta yritä myös kestää epävarmuutta, jota tyyppi varmaan tuntee paljon, ja tuo sitä suhteeseen. Se saattaa näkyä/kuulua/tuntua mm. sinun tunteiden jatkuvana kyseenalaistamisena.

Vierailija
47/70 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 6

Vierailija
48/70 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään sosiaalisesti rajoittunut, ei ujo tai muuta sellaista. Ei mitään juttuja koskaan ole tiettävästi ollut. Minusta asiassa täytyy olla "toinenkin puoli". Ei vaan vaikuta mahdolliselta että tällainen ihminen olisi ollut tavallisista syistä ollut ilman kanssakäymistä.

Vierailija
49/70 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei kehtaa harrastaa seksiä?

Vierailija
50/70 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei pysty seksuaalisiin suhteisiin?

Vierailija
51/70 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään sosiaalisesti rajoittunut, ei ujo tai muuta sellaista. Ei mitään juttuja koskaan ole tiettävästi ollut. Minusta asiassa täytyy olla "toinenkin puoli". Ei vaan vaikuta mahdolliselta että tällainen ihminen olisi ollut tavallisista syistä ollut ilman kanssakäymistä.

Ei tällaiset asiat heijastukaan (välttämättä) muuhun sosiaaliseen kanssakäymiseen.

Sitä vaan voi mennä lukkoon, jos joku osoittaa ihastumisen merkkejä, ja ihastujalta vaaditaan valtavaa sinnikkyyttä, että edettäisi suhteen asteelle. Nykyään harva jaksaa yrittää, jos toinen ei "lämpene" nopeasti. Ja näin kierre etenee; ei jaksa enää luottaa, että joku olisi niin kiinnostunut, että malttaisi edetä tarpeeksi hitaasti. Nykyään, kun kaiken pitäis tapahtua tehokkaasti ja vauhdilla.

Toistan toiveeni: jos sulla on tunteita tyyppiä kohtaan, anna mahdollisuus!!! Mutta muista, että hänellä ei ilmeisesti ole juurikaan kokemusta parisuhteesta. Se tuo mukanaan ongelmia, mutta, siinä voi olla myös hyviä puolia!

Vierailija
52/70 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkammarinpoikia on ollut ja tulee olemaan maailman sivu.

Tunnen useammankin tapauksen miehiä ja naisia. Varsinkin sääliksi jotenkin käy eräs tuttava mies 24 vuotias, komea, kiltti, hauska ja kaikin puolin varsinainen saalis, mutta hän on kovin ujo tekemään mitään aloitetta naisten suhteen. Taitaa jäädä äidin nurkkiin tämäkin tapaus. Mitä myöhemmäksi deittailu jää sitä vaikeammaksi se tulee.

Jos ihminen on vähänkin introvertti niin kyllä nykymaailmassa on vaikea löytää kumppania varsinkin pienellä paikkakunnalla. Pitää todellakin lähteä merta edemmäs kalaan. Ja toiseksi suomalaiset naiset osaavat olla todella pelottavia siksi monikin mies hakee sen ihka ensimmäisen kumppanin aasiasta tai venäjältä.

Vierailija
53/70 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kaverinsa kertoi taannoin humalassa tämän.

Mukava, antelias ja lojaali mies, mutta kovin lihava ja ujo. Sellainen peräkammaripojan arkkityyppi.

Eivät kaikki "saa" naista.

Vierailija
54/70 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vähän yli 30 vuotias, kun aloimme seurustella. Koulutettu, ihan kivannäköinen, muutoin sosiaalisissa suhteissaan ihan "normaali", mutta ei yhtään naissuhdetta takana.

Tein itse aloitteen tapailuun ja muutoinkin olin se osapuoli, joka vei juttua eteenpäin. En usko, että mies olisi koskaan saanut aikaiseksi ohjata juttua eteenpäin seksuaaliseen kanssakäymiseen asti.

Sain todeta, että mies oli seksuaalisesti varsin estynyt. Vaati siis itseltäni aika paljon kärsivällisyyttä ja aloitteellisuutta siinä suhteessa. Muutoin hyvä mies, eikä varmasti kukaan ulkopuolinen koskaan nähnyt, että suhde oli tällä tapaa epätasapainossa. Tämä epätasapaino ei suinkaan ollut ainoa, eikä ratkaisevakaan syy eroomme, mutta totuuden nimissä todettakoon, että oli silläkin oma osansa avioliiton päättymisessä.

Nykyään on vain niin suuressa huudossa olla yliseksuaalinen ja suoriutua seksistä yliseksuaalisesti. Ei kelpaa tavallinen seksi vaan pitää antaa ja ottaa suuseksiä yms perverssiä, joka ei kuulu normaaliin seksuaaliseen kanssakäymiseen.

Vierailija
55/70 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksittiin Amerikassa vasta 1970-luvulla, josta se sittemmin on levinnyt muualle. Netti valitettavasti edistää kaikenlaisten perversioiden leviämistä, ennen 2000-lukua niistäkään ei tiedetty missään mitään.

Vierailija
56/70 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kuulu normaaliin seksuaaliseen kanssakäymiseen?:D Voi luoja, mikä teille sitten on normaalia?:D

Oli vähän yli 30 vuotias, kun aloimme seurustella. Koulutettu, ihan kivannäköinen, muutoin sosiaalisissa suhteissaan ihan "normaali", mutta ei yhtään naissuhdetta takana.

Tein itse aloitteen tapailuun ja muutoinkin olin se osapuoli, joka vei juttua eteenpäin. En usko, että mies olisi koskaan saanut aikaiseksi ohjata juttua eteenpäin seksuaaliseen kanssakäymiseen asti.

Sain todeta, että mies oli seksuaalisesti varsin estynyt. Vaati siis itseltäni aika paljon kärsivällisyyttä ja aloitteellisuutta siinä suhteessa. Muutoin hyvä mies, eikä varmasti kukaan ulkopuolinen koskaan nähnyt, että suhde oli tällä tapaa epätasapainossa. Tämä epätasapaino ei suinkaan ollut ainoa, eikä ratkaisevakaan syy eroomme, mutta totuuden nimissä todettakoon, että oli silläkin oma osansa avioliiton päättymisessä.

Nykyään on vain niin suuressa huudossa olla yliseksuaalinen ja suoriutua seksistä yliseksuaalisesti. Ei kelpaa tavallinen seksi vaan pitää antaa ja ottaa suuseksiä yms perverssiä, joka ei kuulu normaaliin seksuaaliseen kanssakäymiseen.

Vierailija
57/70 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin. On nyt 30-vuotiaana ekassa seurustelusuhteessaan (jotain lyhyitä suhteita on saattanut olla, joista en tiedä, mutta olen 99% varma, että ei ole ollut). Hän on erittäin mukava, fiksu, sosiaalinen, hyvin koulutettu, hyvässä työssä, kulttuuriharrastuksia (elokuva, musiikki) ja ennen kaikkea paljon ystäviä. Itsekin ajattelin ennen, että jotain vikaa on pakko olla jos kolmekymppinen on kokematon, mutta pakko on uskoa kun itse näkee, että aina näin ei ole. Jos hänessä jotain vikoja on niin ne ovat samoja kuin "kokeneillakin".

(älkää kysykö mistä tiedän ;) eikä ole uskonnollinen tai muuta vakaumusta omaava, jolla asian voisi selittää.

-ap

Vierailija
58/70 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä olet oikeassa, ja ex-mieheni oli meistä se normaali. Itse olen sitten se pervo osapuoli, joka kaipaa vähän enemmän jännitystä kuin pimeässä-peiton-alla-3-minuuttia-viikossa -touhua.

No, yhtäkaikki, varsinainen ongelma on se, kun toivomukset/mieltymykset eivät kohtaa.

Vierailija
59/70 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kiinnostais tietää!

-42

Vierailija
60/70 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä olin itsekin tuollainen. Olen sosiaalinen, pidetty´, koulutettu jne. En kuitenkaan ollut löytänyt sitä oikeaa, enkä halunnut seksiä kenen tahansa kanssa. Siten löysin sen oikean ja naimisissa ollaan oltu vuosikausia. Onneksi odotin, sitä en ole katunut koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme