Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helppoja laihdutusniksejä 120kg naiselle?

Vierailija
17.08.2010 |

Eli kaipaisin apua. Jotain pieniä juttuja, millä paino lähtisi laskuun. Sellaisia, joita voi noudattaa koko loppuelämän.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikallisten ääliöteinien insipiroimana ajateltiin että toinen vetää pesäpallomailalla toista leukaan ja näin leuat "kipsataan" kiinni, ainoa mahdollisuus on pilliruokinta.

Odotellaan nyt ensin minkä tuomion ääliöistä se pesäpallomailan käyttäjä saa.

Vierailija
2/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

xtragirl -blogi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoskokoihin, ruoan laatuun (täysjyvätuotteita, paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja), syö tarpeeksi usein pieniä aterioita, etsi jokin mielekäs liikuntamuoto (esim. uinti on lempeä nivelillä, mutta tehokasta) ja mikä tärkeintä: Älä täysin kieltäydy herkuistakaan. Kaikkea saa syödä kohtuudella! Ja kannattaapa varmistaa lääkäriltä, ettei sinulla ole mitään sairautta, joka toisi lisäulottuvuuksia painonhallintaan.

Onnea matkaan!

Vierailija
4/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän voileivän sijaan kaksi, kahden lautasellisens sijaan yksi.

Vierailija
5/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato www.karppaus.info

oon ny ollu tällä "dieetillä" 3 viikkoa ja painoa lähteny 6 kiloa.. tsemppiä :)!!

Vierailija
6/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko leipää ottaa? Käykö kinkkuleikkele?

181 kiloa.

Vierailija
7/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppausta ja voi soveltaa jos haluaa hiilihydraatteja syödä niin tummiksi makaronit, riisit ym. vaihda juomat veteen ja kevytlimsoihin, älä päästä nälkää tulemaan. itse olen samanpainoinen ja yritän näillä keinoin muuttaa syömiskulttuuria pysyvästi.

Vierailija
8/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruisleipää jos haluat leipää syödä. katso rasvaprosentit kinkusta. kalkkuna on hyvä myös. juo rasvatonta maitoa.

Vierailija
9/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni nurin numerot. Siis 118 kiloa, ei 181. Vaikka ihan sama melkein, kun näillä kilomäärillä liikutaan.

Voiko sitä vähärasvaista Kadettia syödä?

Olen karpannut ja sain kamalan ummetuksen.

Vierailija
10/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda tuotteita rasvattomiksi. Juurikin ny on suomi(kin) tekemässä muutoksia virallisterveelliseen ruokasuositukseen. Eli vähemmän hiilihydraatteja ja enemmän rasvaa. Hiilarit lihottaa, ei rasvat. Saat vielä sokeritaudin jos jatkat hiilarien popsimista. Eli siirryt täysrasvaisiin tuotteisiin (voita, kermaa jne), paljon kasviksia ja marjoja ja lihaa. Leipä, pasta, peruna ja riisi kokonaan pois. Ne on pelkkiä tyhjiä hiilareita, ihminen ei tee noilla "ruuilla" yhtään mitään. Ja varma laihtuminen kun teet näin!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi