Mitä ajattelet hyvin pienirintaisista (AA-A -kuppi)?
Säälitkö? Kadehditko? Ajatteletko että rinnat siinä missä muutkin?
Kommentit (228)
Mä olen tämmöinen mursu näiden tissimörskieni kanssa ja kyllä sanon pieni rintaisille naisille, että te onnelliset!
Monet nuoret tytöt sairastuvat syömishäiriöihin maailman kauneusihanteiden takia. Näemme jokapuolella mainoksia, joissa esiintyy 0- koon malleja. Se on mielestäni sairasta eikä kenenkään tytön pitäisi haaveilla sellaisesta kropasta ainakaan kasvuiässä. Eihän ne rinnatkaan kerkeä kehittyä, jos ei syö mitään. Sitten ollaankin jo kauneuskirurgin pakeilla ennen 20- ikävuotta. Olen todella ylpeä naisista, jotka ovat sinut painonsa kanssa, kuten Adelesta, joka myy musiikkiaan upealla äänellään, ei ulkonäöllään. Todella monet naisartistit, kuten Rihanna ja Britney Spears yms. myyvät musiikkiaan seksiä tihkuvissa asuissa. Ja mitä rintoihin tulee, jokaiselle on luotu jonkinlaiset rinnat, olkoon ne sitten pienet tai isot, sillä ei ole väliä. Itselläni on aivan liian suuren kokoiset, mutta nyt alkoikin treenaaminen niin eiköhän ne tästä pienene :)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2010 klo 22:35"]
silmää, se on ihan fakta. Eihän muuten naiset ottaisi niin paljon silikoneja muuten.
[/quote]
Voi DAA. Pettämätöntä logiikkaa.
usein hoikalla sirolla naisella A kupit kivan näköiset,mulle kelpaa kyllä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2010 klo 22:51"]
Säälin koska musta naisen pitää olla nainen eikä pikkutyttö vartaloltaan
Kyllä, juuri näin. Jotkut jäävät sinne yläastetasolle isotissiajatustensa kanssa. Jostakin merkillisestä syystä nämä pieniä tissejä kammoksuvat näyttävät olevan yleensä vähän heikommin koulutettuja. Just niitä, jotka eivät ole päässeet siitä yläasteen ajatusmaailmasta pidemmälle.
- se että on "nainen" (= aikuinen ihminen, ei (pikku)tyttö) on mielestäni kyllä enemmänkin henkistä kypsyyttä kuin vartalonmuotoja.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2010 klo 23:12"]
tyylini on nuorekas. Ja olen hoikka ja selkeä tiimalasi(arvostetuin vartalo)
[/quote]
Reps, jotenkin hellyyttävä tuo loppukaneetti. Ettei vaan kenelläkään mene ohi :D
[quote author="Vierailija" time="11.09.2010 klo 23:18"]
piireissä arvostettu, ollut aina. Onpa täällä tietämättömiä.
[/quote]
Voi haloo, kuinka pälli pitää oikein olla.... Väittikö joku vastaan? Ehkei kuitenkaan se ollut se asia jolle naureskeltiin.
voitte kuvitella, kun on tällainen ihminen kuin minä, jolla on A-kuppi ja 30kg ylipainoa... 164cm pitkä! Pienirintainen ei ole nainen, oli laiha tai lihava, naiseuden merkit eivät näy.
En pohdi toisten kuppikokoja, enkä arvostele ihmisiä kuppikoon mukaan.
Se kirjain ei muuten kerro kovin paljoa, vaan oleellinen tieto on kirjaimen lisäksi myös numero joka kertoo ympärysmitasta. Kuppikoon kirjain kuvastaa rintakehältä ja rintojen päältä otettujen mittojen erotusta. Eli, kupin suhteellista tilavuutta. Näin ollen koko 65C ei ole mikään iso koko, vaan moni voisi ehkä arvella kooksi jotain A-B, mutta 85C on iso.
kadehdin hyvällä itsetunnolla varustettuja kaiken kokoisia naisia. omani olen hiljattain hukannut :( jään oikein ihailemaan pienirintaisia naisia, jotka eivät toppauksia kaipaa. itse kaipaan kunnon kohotusta vuosien imetysten veltostuttamiin 70E-riippoihini.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2010 klo 20:34"]
Säälitkö? Kadehditko? Ajatteletko että rinnat siinä missä muutkin?
[/quote]Pieni on kaunista:) Tykkäisin.
Etsikääpä Googlesta esiteinien paljaita rintoja.
Ei löydy.
Tiedättekö miksi?
Koska kalleinta ei näytetä.
Miettikääpä sitä. Googlereissun jälkeen.
Kaikki muut tissit löytyy. 0-7 ja 15-100, mutta ei 7-15.
Miettikää.
Ajattelen, että kiva, kun on muitakin pienirintaisia. Itselläni oli b-kupin perusrinnat ennen imetyksiä. Neljän imetyksen jälkeen aa-a (toinen on isompi). Varmasti suuri osa miehistä tykkää enemmän isoista, mutta fakta on, etteivät rinnat ole ainoa naisellisuuden mitta. Kun salilla kävelee tiukoissa trikoissa tai juoskee keväällä, niin kyllä kääntyy miesten päät edelleen (vaikka on neljä lasta). Kun on kiinteä, treenattu takapuoli ja kauniit kasvot, niin ei ne miehet silloin ensimmäisenä sitä katso, että hitto miten rumat tissit. Itselläni on todella järkyttävän rumat roikkuvat tyhjät pussit rintojen paikalla, mutta se on vain yksi osa minua. Mies muuten jätti ex:nsä takiani, kun rintani olivat jo "menneet piloille". Ei tuntunut olevan ykkösasia, vaikka tätä palstaa lukiessa niin voisi kuvitella. Ja yhdessä oltu jo 10 vuotta.
Jeee, ihkuu, mies jätti exänsä takiani, voi kun mahtisonni ja ihana mies.
En kyllä kehtaisi asiasta kehuskella, että on pettäjäsikamies. Ei pienet tissit ainakaan empaattisuutta kehitä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 08:09"]
Ajattelen, että kiva, kun on muitakin pienirintaisia. Itselläni oli b-kupin perusrinnat ennen imetyksiä. Neljän imetyksen jälkeen aa-a (toinen on isompi). Varmasti suuri osa miehistä tykkää enemmän isoista, mutta fakta on, etteivät rinnat ole ainoa naisellisuuden mitta. Kun salilla kävelee tiukoissa trikoissa tai juoskee keväällä, niin kyllä kääntyy miesten päät edelleen (vaikka on neljä lasta). Kun on kiinteä, treenattu takapuoli ja kauniit kasvot, niin ei ne miehet silloin ensimmäisenä sitä katso, että hitto miten rumat tissit. Itselläni on todella järkyttävän rumat roikkuvat tyhjät pussit rintojen paikalla, mutta se on vain yksi osa minua. Mies muuten jätti ex:nsä takiani, kun rintani olivat jo "menneet piloille". Ei tuntunut olevan ykkösasia, vaikka tätä palstaa lukiessa niin voisi kuvitella. Ja yhdessä oltu jo 10 vuotta.
[/quote]
Riippuu tosi paljon sukupuolesta. Esim. miehellä nää on jo aika isot: http://apina.biz/94688.jpg
Pienemmät kauniimmat.
Mulla on aina ollut pienet rinnat ja olen muutenkin pienikokoinen nainen. Lasten imetyksen jälkeen niistä riipoista tuli ekaa kertaa "ongelma"mulle ja salaa harkitsin jopa silikooneja.
Kävin täälläkin itkemässä surkeaa kohtaloani ja kyllähän minä paljon tukea sainkin silikoonien hankintaan plussana pari "olet laihaläski"kommenttia. Eräs ihminen kirjoitti kuitenkin että olenko miettinyt millaista kuvaa annan lapsilleni hankkimalla silikoonit...Tosin hän muotoili asian hienommin mutta pointti tuli selväksi.
Noh,nyt tuosta on kulunut vuosi ja hormoonit tasaantuneet,olen tottunut uusiin entistä pienempiin rintoihini ja osaan jo elää niiden kanssa. Olen äiti,nainen ja kaikinpuolin aika perkeleen kuuma joten vaikka 1000 ihmistä huutaisi ääneen etten ole oikea nainen kun ei ole tarpeeksi laardia yläpäässä niin en suostu uskomaan,sori ja nice try :)
Jos jotain haluan muuttaa itsessäni niin toivon että kykyenen pitämään turpani kiinni mitä tulee muiden ulkonäön negatiiviseen kommentointiin,en halua opettaa lapsilleni että on ihan ok arvostella muita tuollaisten ominaisuuksien vuoksi.
Kaikki tuntemani naiset ovat OIKEITA naisia,raskausarpineen ja pikkutisseineen upeita muijia! En tunne yhtään photoshopattua muovinaista.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 08:28"]
Kaikki tuntemani naiset ovat OIKEITA naisia,raskausarpineen ja pikkutisseineen upeita muijia! En tunne yhtään photoshopattua muovinaista.
[/quote]
"oikeita" naisia. = läski
Jeee, ihkuu, mies jätti exänsä takiani, voi kun mahtisonni ja ihana mies.En kyllä kehtaisi asiasta kehuskella, että on pettäjäsikamies. Ei pienet tissit ainakaan empaattisuutta kehitä.
Siis kuka puhui pettämisestä??? Omasta mielestäni kirjoitin että mies jätti ex:nsä takiani. En kirjoittanut että petti ensin ja jätti sitten. Vaikuttaa että olet katkera jostain?
Aasiassa esimerkiksi on paljon pienirintaisia naisia. Siellä miesraukat joutuvat tyytymään näihin naisiin.
Ajattelen että voi kun minullakin olisi noin pienet rinnat (itse olen 85 F) Olen juuri päättänyt -kolmen vuoden jahkailun jälkeen- leikkauttaa rinnat pienemmäksi. Tapaan lääkärin nyt keskiviikkona.