Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisinpa liikunta-alan ihminen Treelta.Työhon haetaan hlöä joka sais palkkaa sählyn ym.pelaamisesta!

Vierailija
10.09.2010 |

Ei täällä meilläpäin vain tuollaisia työpaikkoja tarjota. Olisi ihan unelmatyö kun saisi pelailusta palkkaa!

Tuli mieleen että onko olemassa paljonkin työpaikkoja joissa saa harrastuksesta palkkaa? IT-harrastajille varmasti on, mutta onko muita? Kokeeko joku oikeasti saavansa harrastuksestaan palkkaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt jo vuoden zumbassa 3x vko ja miettinyt et niitä vois olla kiva ohjatakin. Ei sillä kolmella tunnilla tosin itseään elätä...

Vierailija
2/5 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon aina pitänyt kukka-asetelmien teosta. Oon käynyt kaikki mahdolliset työväenopiston kurssitkin. Mietin että jos alan opiskelemaan alaa niin se voisi tulla liian teoreettiseksi ja sitä kautta innostus alkaisi hiipua, mutta olisi se mulle silti parempi ammatti kuin vaikka toimistotyö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä linkki jos jotain kiinnostaa toi työpaikka...

http://www.hontsy.fi/page/tyoeharjoittelija-saa-paikan

Vierailija
4/5 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kokki ja se oli sille kyl harrastus, mutta kyllä se on työltä alkanut tuntua. Kotona sitä ei enää kauheesti keittiössä näy. Mut en ole varma voiko pelaaminen tuntua työltä?

Vierailija
5/5 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten koe että liikunnanopttajan työ on harrastus silti, vaikka helppo ja ainainen unelma-ammatti onkin.