Mihinkäs se Reindeer-Jani kuoli?
Kommentit (110)
Toi on vähän liian näkyvä paikka tehdä itsari. Ihan ku ois tuohon näytille jätetty pelotteluksi muille.
tainnut kukaan tässä luullakaan, että Jani olisi lomamatkalle lähtenyt maisemia kuvaamaan? Aloittaja vaan arvuutteli, että mihin on mahtanut kuolla, kun uutisointi antaa ymmärtää ettei huumeisiin, kuten jo olen muutamaan otteeseen tuonut esillekin. Sittemmin pääsimmekin näppärästi siihen, ettei ole mitään väliä mihin tämä henkilö on kuollut koska sattui olemaan narkkari ja näin ollen automaattisesti on joko kuollut huumeisiin tai on muuten vaan niin ihmisarvoton olio ettei ansaitse edes keskustelua tälle palstalle, jossa kuitenkin oman keskustelunsa saa aikaan niinkin ajakohtainen ja viehättävä aihe, kuin "kenen pimppi viheltää"... Eli jos ei ole alkuperäiseen aiheeseen mitään annettavaa, niin osallistukaa vaikka siihen pimppikeskusteluun, te huomattavasti meitä muita tavallisia tallaajia paremmat ihmiset jotka olette oikeutettuja päättämään paitsi siitä, kuka on oikeutettu saamaan hoitoa sairaalassa, kuka ansaitsee elää ja kenen kuolema ei saa liikuttaa ketään, myös siitä mistä tällä palstalla saa tai kannattaa keskustella. Sillälailla.
ja siks nyt kommentoin näin: yksi fikusimmista kommenteista tähän mennessä... ihanaa että on näin realistisia ja fiksujakin ihmisiä tälläkin palstalla.
Tällaista et olisi saanut täällä kertoa! Pitäisi ilmoitaa Teo:on sinusta! Häpeäisit!
Kuvan henkilö ei ole Jani. alahampaista tiedän ja kädessä näkyy se sormi jota Janilla ei ollut (siis muutama sentti näkyy ja Janilla ei yhtään eikä hiuksetkaan täsmää jollei permistä ottanut)
Tässä viimeisessä kuvassa on ikävä kyllä juuri Jani:( Tismalleen samanlaiset tatuoinnit.
mutta vasta viimeisenä, eli niin kauan kun odostusaulassa on yhtään "ei narkkia" hakemassa apua niin hörhöt saavat luvan odottaa.
Minua ei veronmaksajana ja pienen lapsen vanhempana kiinnosta narkkarin oikeudet pätkääkään, miksi pitäisi jos kaverit aiheuttavat ainoastaan haittaa, ahdistusta ja pelkoa meille muille kanssaeläjille?
sinunlaisia ei tarvitse tuntea.Karsee asenne.Toivottavasti eivät omat muksusi ikinä sorru huumeisiin...
Tällaista et olisi saanut täällä kertoa! Pitäisi ilmoitaa Teo:on sinusta! Häpeäisit!
näin sairaanhoitajana voi sanoa että tuosta on hyvin vaikea saada henkilöllisyyttä selville..ei edes sairaalaa mainittu..joten ei ehkä ihan ilmoittamisen aihetta.Ja sitäpaitsi se oli hyvin asiallinen kannanotto keskusteluun ja kompit sille!
näkyyks tatskat muualla kuin leffassa? vai missä vertasit, kauheeta jos on jani, olen niin surullinen...:( ihan persoona ihmisenä kuitenkin..kyllähän piirteet on hyvin paljon samanlaiset ja jos tatskatkin niin kyllä on uskottava..
tuo leffa kotona R-kioskilta vuokrattuna... Siinä ihan samanlaiset tatskat ja eipä noista kasvojen piirteistäkään (erityisesti nenä) voi erehtyä vaikka kuinka haluaisikin:(:(:( Ihan itku pääsi, surkea kohtalo:(
kuvassa on Jani. oilisipa voinut auttaa jotenkin...
Onko se tuossa kuvassa siis kuollut,hirttäytynyt?
Miksi huumeidenkäyttöön ei saa apua mutta kaikkeen muuhun puututaan. Mitä tulee lapsiin ja nuoriin.
Miksi huumeidenkäyttöön ei saa apua mutta kaikkeen muuhun puututaan. Mitä tulee lapsiin ja nuoriin.
ja pahemmaksi menee kokoajan.
Vanhempiako pitäisi syyttää?
miksi juuri vankilasta vapautunut elokuvatähti tekee itsarin, vai onko lavastettu?
vainajien kanssa tekemisissä olleena näen että on kuollut ihminen kuvassa, tietyistä seikoista huomaa niin ei voi "feikata" että tämä olis lavastettu. olen todella surullinen ja pahoillani omaisten vuoksi, elämä on :(
vainajien kanssa tekemisissä olleena näen että on kuollut ihminen kuvassa, tietyistä seikoista huomaa niin ei voi "feikata" että tämä olis lavastettu. olen todella surullinen ja pahoillani omaisten vuoksi, elämä on :(
Samantien nalli napsahti minunkin viestiin, kun arvostelin Suomen median sensuuria ja kukkahattutätien suosimaa maailmankuvaa.