Mihinkäs se Reindeer-Jani kuoli?
Kommentit (110)
No ei toi kyllä se Jani ollutVierailija - 10.09.10 07:47 (ID 11124010)
pää on ihan erinäköinen.
ruskettunut ja kuivettunut, taino päättäkää ihan ite
"Paikalliset epäilivät häntä syystä tai toisesta suomalaiseksi ja tieto kuolleesta saapui ulkoministeriöön 7. päivä heinäkuuta, lehti kertoo." - Iltalehti
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010091012323880_uu.shtml
Kyseinen lehtijuttu on 7.7.2010 kambodzassa, kaverilla ei ollut henkkareita, joku osasi ilmoittaa lehtijutun mukaan että kaveri on suomalainen ja huumeilla on osuutta asiaan.
Kultainen kolmio (engl. Golden Triangle) on Kaakkois-Aasiassa, Thaimaan, Myanmarin ja Laosin rajalla sijaitseva vuoristoalue. Kultaisen kolmion alueella viljellään huomattavia määriä oopiumiunikkoa, ja sieltä virtaa maailman markkinoille sekä oopiumia että puhdistettua morfiinia. ...pälli!
"Narkkarikin" on ihminen. Sinun pieni lapsesi ei ole aina pieni lapsi, vaan hänestäkin voi tulla narkkari ja hän ei aina pysy tarhaikäisenä. Minulla on vuoden ikäinen lapsi ja viiden vuoden ikäinen lapsi ja en jätä heitä, vaikka heistä tulisi narkkareita. Oon menneisyydessä maistanu vuosia sitten kannabista ja en silti oo narkkari. Alkoholi on pahempaa ku ganja. Vaikka päihteisiin voi jäädä koukkuun, niin en silti käytä päihteitä, kun perhe-elämä vie voiton. Olen edelleen Jani Raappanan fani ja hänkin toivoi normaalia elämää ja oli hänkin selvinpäin ja eli elämää, vaikka hänelle tuli "narkin" maine. Narkki on tosi ruma sana ja parempi sana on ihminen. Jos lapseni käyvät kaidalla polulla, niin minulla ei oo oikeutta tuomita omia lapsia. Sitten vasta osaa arvostaa hyvää, jos on kokenut pahaa. Mulla on negatiivisia kokemuksia miehistä ja silti uskon rakkauteen. Tämä ketju muistoksi päihteisiin menehtyneille ja ei kannata moittia toisten elämäntapaa, jos ite ei oo ees kokenu.
Laihtunut useita kiloja ja vetänyt kamaa urakalla Kambodzassa se on helppoa ja halpaa.
Miehet eivät lähde ulkomaille nähdäkseen kulttuuria.
Miehet lähtevät aina sekoilemaan ja huoriin se tiedetään.
Tiedoksesi; en ole ikinä käynyt "huorissa" tai käyttänyt pilveä kovempaa huumetta.
Olen käynyt yli neljässäkymmenessä maassa tutustumassa kulttuuriin.
Olen mies.
Miehet eivät lähde ulkomaille nähdäkseen kulttuuria.
Miehet lähtevät aina sekoilemaan ja huoriin se tiedetään.
Tiedoksesi; en ole ikinä käynyt "huorissa" tai käyttänyt pilveä kovempaa huumetta.
Olen käynyt yli neljässäkymmenessä maassa tutustumassa kulttuuriin.
Olen mies.
niin ja tiedoksi myös, olen mies, en ole koskaan käynyt ulkomailla mutta olen kokeillut kovia huumeita ja käynyt huorissa
Esim. oma kommentti että onpas riutuneen näköinen, oli kuka tahansa on poistettu. Miksiköhän?
oot just tollane puli joka valehtelee netis ku ei oo elämää ulkona, melkei kukaa uskoo sua homo.
Median kuuluukin olla sensuroitua ja kukkasilla peiteltyä, kuten meillä Suomessa näitä asioita hoidellaan.