Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihinkäs se Reindeer-Jani kuoli?

Vierailija
09.09.2010 |

Vetikö överit vai jojottiko itsensä?

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Median kuuluukin olla sensuroitua ja kukkasilla peiteltyä, kuten meillä Suomessa näitä asioita hoidellaan.

Vierailija
102/110 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toi kyllä se Jani ollut

Vierailija - 10.09.10 07:47 (ID 11124010)

pää on ihan erinäköinen.

ruskettunut ja kuivettunut, taino päättäkää ihan ite

"Paikalliset epäilivät häntä syystä tai toisesta suomalaiseksi ja tieto kuolleesta saapui ulkoministeriöön 7. päivä heinäkuuta, lehti kertoo." - Iltalehti

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010091012323880_uu.shtml

Kyseinen lehtijuttu on 7.7.2010 kambodzassa, kaverilla ei ollut henkkareita, joku osasi ilmoittaa lehtijutun mukaan että kaveri on suomalainen ja huumeilla on osuutta asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleessaan 26-vuotias

Vierailija
104/110 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen kolmio (engl. Golden Triangle) on Kaakkois-Aasiassa, Thaimaan, Myanmarin ja Laosin rajalla sijaitseva vuoristoalue. Kultaisen kolmion alueella viljellään huomattavia määriä oopiumiunikkoa, ja sieltä virtaa maailman markkinoille sekä oopiumia että puhdistettua morfiinia. ...pälli!

Vierailija
105/110 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Narkkarikin" on ihminen. Sinun pieni lapsesi ei ole aina pieni lapsi, vaan hänestäkin voi tulla narkkari ja hän  ei aina pysy tarhaikäisenä. Minulla on vuoden ikäinen lapsi ja viiden vuoden ikäinen lapsi ja en jätä heitä, vaikka heistä tulisi narkkareita. Oon menneisyydessä maistanu vuosia sitten kannabista ja en silti oo narkkari. Alkoholi on pahempaa ku ganja. Vaikka päihteisiin voi jäädä koukkuun, niin en silti käytä päihteitä, kun perhe-elämä vie voiton. Olen edelleen Jani Raappanan fani ja hänkin toivoi normaalia elämää ja oli hänkin selvinpäin ja eli elämää, vaikka hänelle tuli "narkin" maine. Narkki on tosi ruma sana ja parempi sana on ihminen. Jos lapseni käyvät kaidalla polulla, niin minulla ei oo oikeutta tuomita omia lapsia. Sitten vasta osaa arvostaa hyvää, jos on kokenut pahaa. Mulla on negatiivisia kokemuksia miehistä ja silti uskon rakkauteen. Tämä ketju muistoksi päihteisiin menehtyneille ja ei kannata moittia toisten elämäntapaa, jos ite ei oo ees kokenu.

Vierailija
106/110 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtunut useita kiloja ja vetänyt kamaa urakalla Kambodzassa se on helppoa ja halpaa.

Vierailija
107/110 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät lähde ulkomaille nähdäkseen kulttuuria.

Miehet lähtevät aina sekoilemaan ja huoriin se tiedetään.

Tiedoksesi; en ole ikinä käynyt "huorissa" tai käyttänyt pilveä kovempaa huumetta.

Olen käynyt yli neljässäkymmenessä maassa tutustumassa kulttuuriin.

Olen mies.

Vierailija
108/110 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät lähde ulkomaille nähdäkseen kulttuuria.

Miehet lähtevät aina sekoilemaan ja huoriin se tiedetään.

Tiedoksesi; en ole ikinä käynyt "huorissa" tai käyttänyt pilveä kovempaa huumetta.

Olen käynyt yli neljässäkymmenessä maassa tutustumassa kulttuuriin.

Olen mies.

niin ja tiedoksi myös, olen mies, en ole koskaan käynyt ulkomailla mutta olen kokeillut kovia huumeita ja käynyt huorissa

Vierailija
109/110 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. oma kommentti että onpas riutuneen näköinen, oli kuka tahansa on poistettu. Miksiköhän?

Vierailija
110/110 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot just tollane puli joka valehtelee netis ku ei oo elämää ulkona, melkei kukaa uskoo sua homo.

Ketju on lukittu.