Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka vihaavat hello kittyä???

Vierailija
09.09.2010 |

Mun mielestä se on jotain niin ällöttävää! Mun tyttö, kohta 3v on hyvinkin tietoinen kaikesta hello kitty kamasta enkä todellakaan tiedä kuka häntä on valistanut. Ei ole päiväkodissakaan, että siellä olisi kaverit selventänyt.. Nyt kaikki pitäis olla hello kittyä ja mua niin puistattaa! Aina kyllä ostan jotain muuta kun tätä ällötystä! Hiusharjan suostuin ostamaan, jossa oli tämä hahmo, muuten kierrän kaukaa! Ne vaatteetkin on niin rumia että!!!!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no täytyy nekin hyllyt kiertää kaupassa kaukaa jos on tyttö mukana! Siis se on käsittämätön, kaikki kama pitäis raahata kotia kunhan vaan olis hello kittyn pärstä siinä tavarassa.. no toki en osta muutakaan jos hän vaan haluaa. harkitsen muutkin vaatimukset hyvin tarkkaan!!

Vierailija
22/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viha on aika voimakas ilmaisu asiasta. Sanotaanko sitten niin etten tykkää siitä yhtään! Toki, jos nään jollain toisella lapsella pelkkää hello kittyä, niin en mä siitä mitään pahaa ajattele.. Ajattelin vaan kysyä, että olenko ainut johon tämä hahmo ei uppoa sitten ei millään!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://twitter.com/hellokittyhell

Tuo on omistettu hello kittyn vihaamiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan