Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka vihaavat hello kittyä???

Vierailija
09.09.2010 |

Mun mielestä se on jotain niin ällöttävää! Mun tyttö, kohta 3v on hyvinkin tietoinen kaikesta hello kitty kamasta enkä todellakaan tiedä kuka häntä on valistanut. Ei ole päiväkodissakaan, että siellä olisi kaverit selventänyt.. Nyt kaikki pitäis olla hello kittyä ja mua niin puistattaa! Aina kyllä ostan jotain muuta kun tätä ällötystä! Hiusharjan suostuin ostamaan, jossa oli tämä hahmo, muuten kierrän kaukaa! Ne vaatteetkin on niin rumia että!!!!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahmo. Pelkästään markkinoiniin tarkoituksiin valjastettu hahmo ilman sisältöä (vrt. esim. Muumi, joka kirjallisuuden hahmo) ja markkinointi kohdistuu vielä lapsiin.

Muutenkin ruma ja aneeminen hahmo. Alempien sosiaaliluokkien suosiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahmo. Pelkästään markkinoiniin tarkoituksiin valjastettu hahmo ilman sisältöä (vrt. esim. Muumi, joka kirjallisuuden hahmo) ja markkinointi kohdistuu vielä lapsiin. Muutenkin ruma ja aneeminen hahmo. Alempien sosiaaliluokkien suosiossa.

Vierailija
6/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahmo. Pelkästään markkinoiniin tarkoituksiin valjastettu hahmo ilman sisältöä (vrt. esim. Muumi, joka kirjallisuuden hahmo) ja markkinointi kohdistuu vielä lapsiin. Muutenkin ruma ja aneeminen hahmo. Alempien sosiaaliluokkien suosiossa.

Me ei olla ostettu yhtäkään HK-tavaraa. Ainoat mitä on, on lahjana saatuja. Ja tuo, että on alempien sosiaaliluokkien suosiossa on kyllä aika paikkaansa pitävä väite, ainkin mitä on tullut ympäristöä seurattua.

Vierailija
7/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai, en nyt voi sanoa VIHAAVANI, mutta en tykkää. Mutten kyllä tykkää mistään muistakaan "hahmo"-tuotteista. En pukisi lastani myöskään Disney Princess -vaatteisiin tms. Mielestäni ne kaikki ovat yhtä mauttomia, tavallaan mainosvaatteita. Sen myönnytyksen olen tehnyt, että meillä on Hello Kitty -wc-paperia ja kaksi kertaa ollut -limpparia. Tyttö ruinasikin aika kauan. :)

Vierailija
8/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se hello kitty -vaatetus lähtee yleensä ihan sieltä lasten omasta toiveesta.

hahmo. Pelkästään markkinoiniin tarkoituksiin valjastettu hahmo ilman sisältöä (vrt. esim. Muumi, joka kirjallisuuden hahmo) ja markkinointi kohdistuu vielä lapsiin.

Vierailija
9/23 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. toinen valkoinen kissa, Marie Aristokateista on paljon ilmeikkäämpi. Sillä on ilmeitä ja silmät!!!

Hello Kittyllä taas laajentuneet, ilmeettömät pupillit.

Mulle tulee niistä mieleen joku huumeidenkäyttäjä!!

Eli löytyy muitakin, jotka eivät hello kittystä tykkää!!!

Eikä oikeastaan tyttärenikään niitä ruinaa, olen tehnyt aika selväksi, että en niistä pidä.

Asenteet on näköjään tarttuneet!

Vaikka matkoilla on ihan hauska käydä niissä hello kitty-kaupoissa, kun siellä on jäävesiautomaatista tekokynsiin

hello kitty-kamaa...siis onhan niitä hauska käydä ihmettelemässä, mutta hyllyyn ne toki jäävät! ;)

Vierailija
10/23 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan Hello Kittyn lapsuudesta ja se on minusta aivan ihana. Minulla ei ikinä ollut kai oikein mitään Hello Kitty tavaraa, korkeintaan ehkä jotain kirjepaperia tmv. Jos minulla olisi tytär, ostaisin varmasti.

Mikä siinä oikein puistattaa, sehän on suloinen?

Vierailija
11/23 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello Kitty oli aivan hirveen suosittu (on kyllä edelleen). Ja nyt se on sitten täälläkin...huoh.

Vierailija
12/23 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukoululaiset tietävät asian ja myös sen että en osta muitakaan tuotteita joissa mainos. Saavat omilla rahoillaan ostaa enkä kiellä lahjaksi tuomista mutta laatu nyt on mitä on.

Vierailija
13/23 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alempien sosiaaliluokkien suosiossa.

Vierailija
14/23 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne hello kitty wc- ja talouspaperipakkaukset maksaa joku yli 8e ja yhdessä paketissa 2 rullaa!! Että näin. Ihan älytöntä! En koskaan ostaisi!

Vierailija
15/23 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteisiin kuin vihaan ko. tai muutakaan hahmoa kohtaan :) mutta en kyllä ostakaan, ja lapset on poikia, ni ei nekään ole ihmeemmin ruinaamassa hello kittyä, mutta jos välttämättä jonkun HK jutun haluis, ni saattaisin vaikka ostaa vain siksi, että tykkään rikkoa rajoja.. harmi vaan kun kiinnostavampia tuntuu olevan autot ;)

Vierailija
16/23 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni synnyttyä päätin, etten osta niille mitään Hello kitty, spiderman, Disney ,ym-kamaa tai vaatteita. Joitain on saaneet lahjaksi ja toki niitä saavat käyttää, mutta musta ne printit on jotain niin epäaitoa ja luokittelevaa, että mieluummin vaatteet ja tavarat ilman näitä kuvia. Ja kalliitahan ne myös ovat!

Mun rämäpäätytölle (3v) ei ehkä oikein sopiskaan mitkään hempeät söpöstelevät kissat. En tiedä vaikka sitten innostuisikin niistä, mutta vanhemmistahan se on kiinni menekö tähän varusteluun mukaan vai ei. Aijon kyllä kiertää myös pojan (4v) örkkikamat kaukaa. Jotkut aidonnäköiset hyönteisaiheet tai dinosaurukset on ihan ok, jos nekin on pirteänvärisiä, mutta mustanpuhuvat tappotarinoiden sankarit jääköön toisille.

Vierailija
17/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello Kittyä äidin vuoksi 1-vuotiaalle:D

Itselläni oli jo 26 vuotta sitten Hello Kitty pussukka, tosin en tajunnut sen mikään Heippakilli olevan.

Vierailija
18/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta välillä se innostus pistää kyllä huvittamaan, viimeksi ruokakaupassa kun näin Hello Kitty wc-paperia ja nenäliinoja. No, ehkä niiden prinsessojen pyllyt ja nenät tulevat puhtaammiksi kun Kittyllä pyyhkii :D

Vierailija
19/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellokittysukkahousut hameen kanssa. Reppuna ja penaalina on hellokittyaiheiset.

Vierailija
20/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se viha kumpuaa? Eikö riittäisi ettet vain tykkää siitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi