Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastenvaatteita netistä? Mistä saa hyvälaatuisia?

Vierailija
09.09.2010 |

En jaksa kiertää kaupoissa lastenvaateliikkeissä, voisin yhtä hyvin ostaa netistä. En kuitenkaan halua mitään NetAnttila tai HobbyHall-kamaa, vaan kivoja, laadukkaita lastenvaatteita.

Missä olisi hyvät valikoimat? Meillä on 9v ja 7v tytöt ja 5v poika, eli vauvanvaatteita ei tarvita.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
22/28 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. Espritin lastenmallisto on laaja, ja Ellos myy myös Timberlandia, Ticket to Heavenia jne.

Ulkomaisista Gymboree on hyvä, mutta Nextin laatu on heikompaa kuin muutama vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/28 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksesta, Stellasta, Caacabanasta, Jeriikasta, Pikku-Mineasta, Juulia ja Joonatanista, Anton & Ninasta. Uusretroa myy moni, mutta itse en niissä asioi, joten kokemuksia ei ole.

Vierailija
25/28 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas aika mielenkiintoinen sivuisto tämä. Taitaa olla itse kirjoittaja linkannut tänne.Kaikki linkit mainoslinkkejä (eli siis niitä, joista sivuston ylläpitäjä tienaa, jos klikkaatte ja 30 päivän sisällä tilaatte) Ja minusta sivun lopussa oli tosi epäystävällisesti kirjoitettu: "Huomioitavaa:Kun tilaat lastenvaatteita netistä, muista tilata tunnetuista ja suosituista verkkokaupoista. Vältä pienempiä ja vähän tunnettuja kauppoja, jotka vaikuttavat epäilyttäviltä."

Kannattaa kyllä ehdottomasti suosia pieniä kotimaisia nettisivustoja ennemmin kuin tuollaisia isoja kansainvälisiä lafkoja, kuten esim.zalando!

Vierailija
26/28 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

www.taikatuulia.fi

"Taikatuulia on pieni, yhdenhengen suomalainen lastenvaateyritys, joka myy laadukkaita ja yksilöllisiä lastenvaatteita.

Osa vaatteista on itsetehtyä omaa mallistoa, joiden valmistukseen käytetään hyvälaatuisia kotimaisia ja keskieurooppalaisia kankaita, ja osa vaatteista on peräisin saksalaisilta ja tanskalaisilta lastenvaatevalmistajilta.

Tuotemerkkejä:

-Taikatuulia

-Ding&Dong

-Jocko

-Babygården

-Maximo

Tuotteiden koot vaihtelevat vauvasta (46, 52 cm) isompiin koululaisiin (152, 158 cm) asti."

Itse olen tuolta tilannut ja tykännyt kovasti. Saa myös soittamalla tilattua vaatteita täysin omien halujen mukaisesti.

[On kyllä tökerösti tehty nämä taikatuulian vaatteet.Kantit siksakilla ja päällitikkaukset missä sattuu.Oon myös nähnyt Tuusulan femmatorilla myynnissä kyseisiä vaatteita.Kyllä pipäisi osata tehdä jos tällä lailla suosittelee.Tilasin joskus bodyja ja kaikki oli 40 pesun jälkeen minikokoa ja langat repsotti.EN SUOSITTELE/quote]

Vierailija
27/28 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

www.taikatuulia.fi

"Taikatuulia on pieni, yhdenhengen suomalainen lastenvaateyritys, joka myy laadukkaita ja yksilöllisiä lastenvaatteita.

Osa vaatteista on itsetehtyä omaa mallistoa, joiden valmistukseen käytetään hyvälaatuisia kotimaisia ja keskieurooppalaisia kankaita, ja osa vaatteista on peräisin saksalaisilta ja tanskalaisilta lastenvaatevalmistajilta.

Tuotemerkkejä:

-Taikatuulia

-Ding&Dong

-Jocko

-Babygården

-Maximo

Tuotteiden koot vaihtelevat vauvasta (46, 52 cm) isompiin koululaisiin (152, 158 cm) asti."

Itse olen tuolta tilannut ja tykännyt kovasti. Saa myös soittamalla tilattua vaatteita täysin omien halujen mukaisesti.

[On kyllä tökerösti tehty nämä taikatuulian vaatteet.Kantit siksakilla ja päällitikkaukset missä sattuu.Oon myös nähnyt Tuusulan femmatorilla myynnissä kyseisiä vaatteita.Kyllä pipäisi osata tehdä jos tällä lailla suosittelee.Tilasin joskus bodyja ja kaikki oli 40 pesun jälkeen minikokoa ja langat repsotti.EN SUOSITTELE/quote]

[Oon samaa mieltä.Tilasin poikien pitkähihaisen puseron ja kaulaaukko oli aivan karmeen näköinen.En suosittele minäkään/quote]

Vierailija
28/28 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin taikatuulialta vauvan fleecepuvun. pettymys oli kova kun paketti saapui.piti antaa vauvalahjana mutta jalan resorit olivat toinen täysin vinossa ja toinen huomattavasti lyhyempi.huppu oli myös miten satuu kiinnitetty.mie oon nähny myös tuusulan femmatorilla noita tuulian vaatteita jossain loosissa,en kyl enää ostais enkä suosittele muillekaan.