Lue keskustelun säännöt.
Miten nyt sikapiikkihysteerikoiden käy, kun on nyt
08.09.2010 |
IL:n jutun mukaan todettu että sikapiikillä ei olekaan yhteyttä narkolepisaan. Ruotissa on sairastunut sekä piikin saaneet että ilman piikitystä olleet.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on kätevä syyttää sikarokotetta.