Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siis mua ällöttää kuinka harvoin jotkut käyvät suihkussa jos on totta

Vierailija
06.09.2010 |

kun luin jossain ketjussa että toiset käyvät joka kolmas pv suihkussa, joku jopa joka viides??? onkohan tämä totta?? Kyllä luulin että aikuinen nainen / mies suomessa v 2010 käy päivittäin suihkussa......yäk...

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ketjusta. Olen ennen käynyt kerran viikossa tai harvemmin suihkussa. Olen kyllä pessyt kainalot parin päivän välein lavuaarissa, kun ne on haissut.

Mutta aloin ajatella, että mitä jos minusta lähtee sellainen ummehtunut, pinttynyt hienhaju. Itse en kyllä haista sellaista, haistan vain normaalin hienhajun jos en ole pessyt kainaloita, ja se lähtee pesulla pois.

Kävin eilen sitten kaksi kertaa suihkussa. Tänään yhden kerran jo.

Enpä haise ainakaan enää.

Vierailija
2/64 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ketjusta. Olen ennen käynyt kerran viikossa tai harvemmin suihkussa. Olen kyllä pessyt kainalot parin päivän välein lavuaarissa, kun ne on haissut.

Mutta aloin ajatella, että mitä jos minusta lähtee sellainen ummehtunut, pinttynyt hienhaju. Itse en kyllä haista sellaista, haistan vain normaalin hienhajun jos en ole pessyt kainaloita, ja se lähtee pesulla pois.

Enpä usko, että jatkuva lotraaminen on iholle hyväksi. Peset ihosta sen oman suojan pois. Mitä jos peseytyisit vaikka joka toinen päivä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että jatkuva lotraaminen on iholle hyväksi. Peset ihosta sen oman suojan pois. Mitä jos peseytyisit vaikka joka toinen päivä?

Voinhan minä joka toinenkin päivä peseytyä. Voi olla vaan sitten että se "unohtuu" ja alan käydä suihkussa vain kun on pestävä hiukset, eli kerran viikossa tai harvemmin.

Vierailija
4/64 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla saatan olla pesemättä hiukset varmaan viisikin päivää, mutta sitten pitää olla huivi päässä kun menee ihmisten ilmoille.

En mielestäni haise hielle vaikken joka päivä kävisikään suihkussa, mutta iho on nahkean oloinen ja on tunkkainen olo. Minulla rasvoittuu ihosta ensimmäisenä selkä, enkä rupea sitä millään pyyhkeenkulmalla venkuloimaan.

Vierailija
5/64 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka käyvät harvoin, sanovat etteivät haise. Mutta kyllä he sellaisen nenään haisevat, jotka käyvät suihkussa päivittäin. Isossa lapsiryhmässä (päiväkodissa, koulussa) myös joidenkin yllä leijuu likaisempi haju, varsinkin hiukset/ päänahka haisevat, jos pesuja on harvoin.

Ja harva kai kyselee kaverilta haiseeko pahalle. Ja kuinka monen kaveri edes kertois!

Vierailija
6/64 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotkut raiskaavat välimerkkejä kuten ap.

Vierailija
7/64 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea ällötykseesi!

Vierailija
8/64 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikeni haisee äärettömän miedosti, enkä edes hikoile paljoakaan. Joka päivä kyllä kainalot ja intiimialueet silti pesen toki. Miksi pitäisi käydä suihkussa joka päivä? Ihoni ei kestäisi vedellä läträämistä.

Vierailija
9/64 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn pääsäätnöisesti joka toinen päivä

Terv. #2

Vierailija
10/64 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka käyvät harvoin, sanovat etteivät haise. Mutta kyllä he sellaisen nenään haisevat, jotka käyvät suihkussa päivittäin. Isossa lapsiryhmässä (päiväkodissa, koulussa) myös joidenkin yllä leijuu likaisempi haju, varsinkin hiukset/ päänahka haisevat, jos pesuja on harvoin.

Vierailija
11/64 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä v2010 sellaisia jotka käytvät turhaan jokapäivä suihkussa ???? Mitä luonnonvarojen tuhlausta. Eikä ihokaan tykkää jatkuvasta pesusta. Sano vielä että käytät jokapäivä shamppoota ja saippuaa suihkussa niin olen todella ihmeissäni.

Ymmärrän päivittäiset suihkut jos on oikeasti likainen tai terveydellisistä syistä mutta että muuten vaan.

Vierailija
12/64 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset pesen vedellä kerran kuukaudessa..

En halua, että ihoni kuivuu, tai että minulle tulee ryppyjä.

Vierailija
13/64 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan. Mulla ei ole kovin vilkas talineritys, josta syystä en käykään joka päivä suihkussa. Kas kun iho kuivuu niin paljon.

Ihan yhtä hyvin joku kolme kertaa päivässä suihkussa käyvä voisi kauhistella teitä kerran päivässä kävijöitä, että hyi, te varmaan haisette pahalta, kun käytte vain kerran päivässä suihkussa, yäk.

Vierailija
14/64 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kesällä tuli käytyä kun oli niin hiki koko ajan ;)

Pesen silti kriittiset paikat aamuisin, kainalot ihan saippualla, ja puhtaat vaatteetkin laitan, ei luulisi haisevan kenenkään nenään.

Vierailija
15/64 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä v2010 sellaisia jotka käytvät turhaan jokapäivä suihkussa ???? Mitä luonnonvarojen tuhlausta.

ja pesupähkinäihmiset koska pyykkikään ei tule puhtaaksi

Vierailija
16/64 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän luulen, että ap on pitkästynyt, ja halus vähän säpinää..

Vierailija
17/64 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ne ihmiset haise enempää, kerran asia tulee yllätyksenä, ettei kaikki käy päivittäin suihkussa.

Eli ei se siisteys ja hajuttomuus vaadi päivittäistä suihkua, ettehän te muuten yllättyis.

Vierailija
18/64 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahallissa tietenkin käyn.

meillä sauna joka päivä ja vesi lämmitetään padassa eli pesulla käydään päivittäin. mies haisee aina töiden jälkeen, joten on pakko se pesumahdollisuus olla joka ilta.

Vierailija
19/64 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä v2010 sellaisia jotka käytvät turhaan jokapäivä suihkussa ???? Mitä luonnonvarojen tuhlausta.

ja pesupähkinäihmiset koska pyykkikään ei tule puhtaaksi

olet kokeillut pesupähkinöitä...? Pesupähkinät eivät ole hyviä tahranpoistossa, mutta kyllä niillä muuten puhdasta pyykkiä saa. Mua taas inhottaa ihmisistä usiava hajusteiden haju, aikamoinen potpuri monella, kun on löyhkäävät pesuaineet (joiden hajusteiden alta haisee se vastenmielinen kemikaalihaju), huuhteluaineet, deodorantit, voiteet, muotoilutuotteet ja parfyymit.

Vierailija
20/64 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus yrittänyt ja tuloksena vesi valuu pitkin kylkiä lattialle ja roiskuu pitkin seiniä. En ehkä vaan osaa. :) Teettekö sen suihkussa, vessan käsihanalla vai lavuaarin yllä?

En minäkään tarvitsisi suihkua niinä iltoina, kun en ole urheillut, mutta en vaan osaa mennä likaisena nukkumaan. Tosiaan tuo paikallinen pesu ei ole ihan hallinnassa. ;)