Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Taas valvoo suomalainen äiti syysaamuna ja miettii mitä laittaisi lapselleen ylle
02.09.2010 |
kun ulkona on miltei pakkasta ja päiväksi on ennustettu 15 astetta. Ei ole helppo osa suomalaisella äidillä... Villatakki yllään hän palelee mintunvihreässä navetassaan ja pyöräyttää lattialämmitysten termostaatteja isommalle ja muistelee aikoja, jolloin kerrostalossa sai tyytyä siihen lämpöön mikä ylhäältä oli määrätty. Mutta suomalaisenhan osa on kärsiä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ap