Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä voi sanoa saavansa iltatähden?

Vierailija
01.09.2010 |

Naureskelin vaan tossa alempana kun jonkun mielestä 35-vuotiaana saadaan jo iltatähtiä :D mä sain kuopukseni siinä iässä enkä kyllä osaa mieltää häntä miksikään iltatähdeksi :D en kyllä vielä ole ehtoopuolen äiti mielestäni...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta iltatähti on sellainen jolla on useampi vuosi ikäeroa seuraavaan sisarukseen. 5-10vuotta ja äidillä on ikää yli 35-vuotta

Vierailija
2/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen sisrussarja on jo yli 10-vuotiaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisaruksiin.

Vierailija
4/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi ajatella niin yli 40v, sillä nykyään ei ole ollenkaan harvinaista saada esikoista yli 35- vuotiaana.

Vierailija
5/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatähdellä on iso ikäero seuraavaksi vanhempaan sisarukseensa. Eli ihan hyvin voi saada iltatähden vaikka 25-vuotiaana, jos on edelliset lapset hankkinut 15- ja 16-vuotiaina. Mun mielestä tosin iltatähden määritelmään liittyy myös se, että hän jää sitten myös viimeiseksi lapseksi. Jos hankkii vielä useamman lapsen, sitten ei ole enää iltatähti.

Vierailija
6/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatähdellä on iso ikäero seuraavaksi vanhempaan sisarukseensa. Eli ihan hyvin voi saada iltatähden vaikka 25-vuotiaana, jos on edelliset lapset hankkinut 15- ja 16-vuotiaina. Mun mielestä tosin iltatähden määritelmään liittyy myös se, että hän jää sitten myös viimeiseksi lapseksi. Jos hankkii vielä useamman lapsen, sitten ei ole enää iltatähti.

Kuulin kerran perheestä, jossa sanottiin olevan kolme iltatähteä. Ensin kolme vanhempaa lasta pienin ikäeroin, sitten kolme nuorempaa lasta pitkin ikäeroin. (Vuosimääriä en tiedä.)

Vierailija
7/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isosisko on 18 vuotta häntä vanhempi

Vierailija
8/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saa lapset 24- ja 26-vuotiaana ja kolmas 35-vuotiaana ja neljäs 36-vuotiaana?

Onko kaksi iltatähteä, vai yksi vai ei ollenkaan?