Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulberryn laukuista tietävä

Vierailija
31.08.2010 |

Ostin Hietsusta 20 eurolla ihan tyylikkään laukun, tietäen/luullen että se on feikki Mulberry. Ajattelin laittaa sen myyntiin kun en tarvitsekkaan sitä. Laukussa olevan metallilaatan toisella puolella on kuitenkin jokin numerosarja, eihän se kuitenkaan varmista laukun aitoutta? Ihan hölmö kysymys....

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Minäkin tein kirpparilta 15 eurolla löydön, ainakin omasta mielestäni. :) Pöydässä oli selkeästi iäkkäämmän rouvas henkilön tavaroita ja sitten tämä minun löydökseni "musta salkku"-nimikkeellä myynnissä. Tarkemmin kun tutkailin, huomasin salkun olevan aitoa nahkaa sekä läpässä oli painatus "Mulberry". Sisältä ruudullinen kuosi sekä nahkainen merkintä "Mulberry". Salkun ulkopuolelta löytyy laatta, jossa numerosarja: 994889. Salkku vaikuttaa vanhalta, mutta melko hyvin säilyneeltä. :) Kaunis se on joka tapauksessa ja käyttöön mennyt, mutta mietin, että millähän aitoudon voisi tarkistaa, kun näin vanhaa mallia ei löydy mallistoista?

Osaisikö joku auttaa :)

Lare

Vierailija
22/28 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi kyseinen laukku :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/28 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuo musta salkku näyttää ihan aidolta, minulla on hieman vastaava ruskea Mulberry (ja taatusti aito, uutena ostettu), muistaakseni 80-90-lukujen vaihteesta. Ei noista vanhemmista ole mitään feikkejä tehty.

Onnittelut, hieno löytö.

Vierailija
25/28 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita vanhemmankin näköisiä on feikkeinä, ikävä kyllä. Itse tunnistan feikit lähinnä uusistä, mutta Purse Forumilla osaavat varmasti auttaa, postaa nuo kuvat sinne:

http://forum.purseblog.com/mulberry-shopping/authenticate-this-mulberry-please-read-post-1-first-894086.html

Vierailija
26/28 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Laitankin tuonne foorumille kuvat, jos he osaisivat varmaksi sanoa! Kyllä kirppareilta tekee välillä hyviä löytöjä, varsinkin, kun itsellä oli musta salkku muutenkin hakusessa. Ja kyseinen rouva ei varmastikaan enää salkkua tarvinnut, joten se sai minulta hyvän kodin. Oli sitten aito tai ei. Mutta kiitos nopeista kommenteista, ajattelin, ettei tätä ketjua enää kukaan lue. :)

Vierailija
27/28 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulberry combany sarjan laukku

Reg.no 056821

Vierailija
28/28 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa! Sain kaverilta Mulberryn-laukun. Noh, nyt oon tutkaillut et onko aito vai feikki! Sen mitä oon saanut selville niin logossa olevan puun lehtien tiheyden mukaan omistan feikin. Laukusta ei löydy valmistus-maa-lappua, ei yhtään mitään muuta kun tuo päälli-puolella oleva metallinen logo. Oon tutkinut saumat, vetpketjut, vuorikankaan, nahan paaksuutta jne. Mut siis edelleen mietin et onko aito vai feikki?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän