Tervetuloa narsistin tunnistusketjuun. Kerro itsestäsi kaksi asiaa, minä diagnosoin:
Kommentit (51)
Noh:
-oon aina oikees
-ja muut vääräs ;) oliko ne samaa??
-ainaki oon aika itseriittoinen
olen horoskoopiltani kala, äitini tyttönimi on koponen
Aivan varma tapaus! Kalat on niin hulluja että narsismin puolelle se menee. Koposista puhumattakaan. Umpinarsistinen suku!
Noh:
-oon aina oikees
-ja muut vääräs ;) oliko ne samaa??
-ainaki oon aika itseriittoinen
Kuulostat aivan normaalilta, ei aihetta narsismiepäilylle.
Noh: -oon aina oikees -ja muut vääräs ;) oliko ne samaa?? -ainaki oon aika itseriittoinen
Siis muita ku luonteenpiirteit. oon 31v ja leijona.
hmm, nyt heitit pahan.... 31 vuotias on aika altis narsismille, mutta leijonat taas yleensä taipuvaisempia pakkoneurooseihin... Julistan teidät rajatapaukseksi!
nenäni on aina punainen pankkitilini saldo on tällä hetkellä +256,87 €
Otan osaa, siis läheisiesi puolesta. Olet työntänyt nenäsi liian lähelle kuumaa uunia. Mutta oikeasti, suurempi ongelmasi on hillitön rikkaudentavoittelu. Varo sitä tietä, voit lipsahtaa narsismin tielle!
hmm, nyt heitit pahan.... 31 vuotias on aika altis narsismille, mutta leijonat taas yleensä taipuvaisempia pakkoneurooseihin... Julistan teidät rajatapaukseksi!
Hups!! No hyvä niin, oon kuiteski täs 30v jälkee aatellukki et oonkohan vähä outo??
äo:ni on 155 ensinäkemältä minua pidetään tyhmänä
Nyt on niin vaikea, että heitin noppaa. Diagnoosi: fiksu ja yliempaattinen. Elämäsi tulee olemaan rankkaa. Narsismi voi puhjeta vanhuuden päivilläsi.
mutta pidän itseäni vain joka kolmas päivä nättinä. Olen kaksonen kaiken kukkuraksi.
kävin kaupassa, oottakas laitan narsistitutkan päälle (se on sellainen metallinen hattu) ja laitan maidot jääkaappiin. sitten luen ja analysoin, oottakee vaan...
t:ap the narsissi radar
Otan suihin ja annan panna perseeseen
Diagnoosini?
Ottaa, antaa, hmmm.... Kuulostat masentuneelta. Nukutko varmasti tarpeeksi? Entä käytkö punttisalilla? Ehdotan hoidoksi viherkasvien hoitamiseen paneutumista. Narsismivibaa en sinusta saa.
kirjoitan työkseni, mutta en elä työlläni
Saan sinusta vaikutelman, että äitisuhteesi on jotenkin vaikea. Äitisi oli ehkä etäinen kun olit teini-ikäinen. Tai sitten olet muuten vaan pelihimoinen. Narsismi kulkee piilevänä ominaisuutena suvussasi, voisin kuvitella että tapauksessasi se on hypännyt yhden sukupolven yli. Eli tarkkaile lapsiasi sillä silmällä, mutta muista olla LÄSNÄ, älä toista äitisi virheitä.
Olen useimmiten tyytyväinen työpanokseeni mutta pidän itseäni vain joka kolmas päivä nättinä. Olen kaksonen kaiken kukkuraksi.
Olet pääsääntöisesti aika tavallinen keskivertokansalainen, mutta jos oikein aletaan penkoa, niin löytyyhän sieltä taustalta ankara yliminä. Vaadit itseltäsi liikoja. Relaa vähän. Ja muista pelata shakkia.
Jassosisso -autan ystäviäni ja olen tukena
-inhoan siivoamista
Ensituntumalta tulisi mieleen sama diagnoosi kuin tässä ketjussa aiemmin: fiksu ja yliempaattinen... mutta mutta. Olisiko kuitenkin kyseessä piilevä tai orastava kolmenkympin kriisi?
olen horoskoopiltani kala, äitini tyttönimi on koponen