Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin Hyvä terveys- lehti ja sterilisaatio artikkeli!

Vierailija
31.08.2010 |

Onko kellekään täällä tehty kyseisellä tavalla sterilisaatiota? Sellaiset jouset laitetaan munatorviin. Ei nukutusta, vaan polikliinisesti alakautta. Kuulostaa näppärältä, mutta miten kipukammoiselle? Tarvittaessa kohdunkaulapuudutus mahdollista.

Tehdäänkö perinteinen sterilisaatio nukutuksessa? Kammoan sitäkin että minut nukutettaisiin... Vaikea tapaus olen :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen lämpimästi. Toimenpide on ohi ennen ku huomaatkaan.

Mulla hetken kirpas kun instrumenttia liikuteltiin mutta kipu meni ohi. Jätkoin normaalisti päivääni toimenpiteen jälkeen.

Vierailija
2/3 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle yritettiin niitä tunkea, mutta homma jouduttiin keskeyttämään. Sattui niiiiiiin hirveästi, että luulin että nyt tulee lähtö manan maille. (melkein pahempaa kuin synnytyskivut, mikäli mahdollista). Ei ollut puhetta mistään kohdunkaulan puudutuksesta ei.

Joten tehtiin perinteinen sterilisaatio nukutuksessa. Ei ollut kovin kiva homma sekään.....ja aikamoiset arvet jäi mahaan :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisikohan sen puudutuksen jo etukäteen (kohdunkaulapuudutuksen)? Osasiko kolmosen lääkäri sanoa, mikä sulla meni siinä toimenpiteessä vikaan? Vai oliko vain kovat kivut esteenä sille toimenpiteelle? Itseä pelottaa myös nuo kipuasiat..

-1-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan