Joku törmäsi kaupassa ostoskärryllä mun mahaan!! :(
Omaa tyhmyyttähän se osaksi oli kun en eteeni kunnolla katsonut mut kuitenkin.. Törmäys ei ollut kova, mut osui justiin tohon kohdun yläosaan. Mitään kipuja ei ole.
Voiko olla kuitenkin jotain vaaraa tästä? rv 29 meneillään.. Pitäiskö mun varmuudeks soittaa äitipolille? Apuaaa miks en voi yhtään koskaan kattoo eteeni!!?? :(
Kommentit (6)
törmäys ei ollut kova, niin en soittaisi äitipolille. Kyllä kaikki pikkulasten äidit saa varmaan satoja koviakin potkuja vatsaan uhmaikäisiltään ja harvoin silti mitään sattuu.
Todennäköisesti kaikki on ok, mutta jos minä olisin sinä, menisin äitipolille käymään ilman mitään soittamisia heti - siellä voivat tutkia, onko mitään merkkejä istukan repeämisestä. Lapsi sinänsähän ei ole kohdun kolhuista moksiskaan, se on istukka, joka on vaarassa - ja jos on revennyt, voi aiheuttaa äkillisen vaaratilanteen, eli mene käymään
Jos ei oo kipuja ja vauva liikkuu normaalisti, tuskin on syytä huoleen... Vai miksi olis?
Kuinkahan moni taaperonkin "omistaja" on saanut mojovia iskuja mahaan odotusaikana, kyllä ne vatsanpeitteet/lapsivesi/pehmeät luut vauvalla suojaa
Mulle tuli pieni tärähdys (itse törmäsin), soitin neuvolaan ja käskivät tehdä liikelaskentaa. Kaikki on ok, jos liikkuu normaalisti.
Kipuja tai vuotoakaan ei ole ja ei osunut ihan keskelle.. Ainoa et toi törmäyskohta ihan pikkaisen vain arka kun koskee siihen.. ehkä oon nyt turhasta hätääntynyt, esikoista kun odotan.
Itsekin mietin et tarvii varmaan olla kovempi osuma että jotain vois käydä.
Mutta tarkkailen tilannetta..
ap
vuotoa, eikä ole kipuja niin voit olla ihan rauhassa. Ei se kroppa ihan lasia ole =)