Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyvää tekisin illaksi vaimolle ov.

Vierailija
31.08.2010 |

Tekisi mieli laittaa jotain hyvää syötävää vaimolle kun hän tulee illalla töistä, mutta ideat on vähissä.

Ajattelin tehdä salaattia, mutta millaista?

Myös ajattelin hakea pullon punaviiniä ruuan kanssa.

Mitä muuta voisin tehdä ruuaksi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo tulee kohta kotiin, että miten on onnistunut

Vierailija
2/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana yllätys :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

salatin kanssa.

lämmin suklaajälkiruoka.

Vierailija
4/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanasalaatti, kaveriksi paistat yrttivoipatonkia.

Vierailija
5/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea kanasalaattiin kuuluu?

AP

Vierailija
6/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea kanasalaattiin kuuluu? AP

Kanasalaattiin sopii mun mielestä ehdottomasti parhaiten LIDListä ostettu esipaistettu ja maustettu kananrintafile. Läytyy pakastealtaasta, paista pakkauksen ohjeen mukaan, jäähdytä ja kuutioi, ei tarvitse maustaa enää!

Salaattia (esim jäävuorisalaattia, lehtisalaatti ei sovi tähän, täytyy olla napakampi salaatti)

Kurkkua

Punasipulia

Miniluumutomaatteja kokonaisena

Sitten vain hyvä kastike, itse tykkään felixin tomaattichilikastikkeesta, sopii hyvin tähän.

Patongit löydät kätevästi myös pakastealtaasta. Helppoa ja hyvää ja varmasti vaimo on hyvillään :)

Vierailija
7/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä että haluat hemmotella vaimoasi! Munkin mies haluaa paistaa mulle pihvit tänään, kunhan itse haen ne ensin ja varmaan pistän pannullekin valmiiksi... :( tosi romanttinen ele....

Vierailija
8/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niitä en voi allergian takia käyttää

Kanasalaattiin sopii mun mielestä ehdottomasti parhaiten LIDListä ostettu esipaistettu ja maustettu kananrintafile. Läytyy pakastealtaasta, paista pakkauksen ohjeen mukaan, jäähdytä ja kuutioi, ei tarvitse maustaa enää! Salaattia (esim jäävuorisalaattia, lehtisalaatti ei sovi tähän, täytyy olla napakampi salaatti) Kurkkua Punasipulia Miniluumutomaatteja kokonaisena Sitten vain hyvä kastike, itse tykkään felixin tomaattichilikastikkeesta, sopii hyvin tähän. Patongit löydät kätevästi myös pakastealtaasta. Helppoa ja hyvää ja varmasti vaimo on hyvillään :)

AP

Vierailija
9/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niitä tarvi korvata millään. Jos jotain makeutta haluat salaattiin, niin voit käyttää esimerkiksi vesimelonia.

Vierailija
10/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka rakastavat vaimoaan halua joskus hemmotella häntä?

Tuli vielä mieleen että voisiko lisäksi tarjota jotain muutakin koska vaimo ei ole syönyt töissä tänään

AP

Vierailija
11/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän olisi hyvä ja edullinen punaviini näiden salaatin ja patongin kanssa?

AP

Vierailija
12/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kevyt ja notkea, kuten vaimosi.

Vierailija
13/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihikö olet? no, ei sa kallein aina parasta ole

toivot.sinulla ei ole taka-ajatuksia, haluat vain ilahduttaa.

Vierailija
14/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kunpa munkin mies kehittelisi edes jotain noin pientä ihanaa piristystä arjen keskellä. Kaunis ele!

Vierailija
15/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihikö olet? no, ei sa kallein aina parasta ole toivot.sinulla ei ole taka-ajatuksia, haluat vain ilahduttaa.

Haluan vain järjestää pienen mukavan yllätyksen vaimolle koska meillä sattuu tänään olemaan ihan yhteinen vapaa-ilta hänen töidensä jälkeen. Haluan myös näyttää kuinka paljon hänestä välitän ja rakastan

AP

Vierailija
16/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanasalaattiin sopii mun mielestä ehdottomasti parhaiten LIDListä ostettu esipaistettu ja maustettu kananrintafile. Läytyy pakastealtaasta, paista pakkauksen ohjeen mukaan, jäähdytä ja kuutioi, ei tarvitse maustaa enää!

Salaattia (esim jäävuorisalaattia, lehtisalaatti ei sovi tähän, täytyy olla napakampi salaatti)

Kurkkua

Punasipulia

Miniluumutomaatteja kokonaisena

Sitten vain hyvä kastike, itse tykkään felixin tomaattichilikastikkeesta, sopii hyvin tähän.

Patongit löydät kätevästi myös pakastealtaasta. Helppoa ja hyvää ja varmasti vaimo on hyvillään :)

terveysintoilijalle ruisleivästä ja öljyssä, mutta vaalee leipä ja voi on ehkä paras yhdistelmä :P

Vierailija
17/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihikö olet? no, ei sa kallein aina parasta ole toivot.sinulla ei ole taka-ajatuksia, haluat vain ilahduttaa.

Haluan vain järjestää pienen mukavan yllätyksen vaimolle koska meillä sattuu tänään olemaan ihan yhteinen vapaa-ilta hänen töidensä jälkeen. Haluan myös näyttää kuinka paljon hänestä välitän ja rakastan

AP

JA tokkopa vaimosi taka-ajatuksista pahastuu!

Vierailija
18/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkosipuliperunoista jne.. Mutta meitä naisiahan on erilaisia toki!

Vierailija
19/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta unohti ostaa salaattikastikkeen :(

Vierailija
20/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulta löytyy kotoa öljyä, soijaa/jotain etikkaa, sokeria/hunajaa, musta-,valko- tai viherpippuria, erilaisia yrttimausteita (basilika, tinjami, rosmariini, pizzamauste yms.), sinappikin sopii kastikkeeseen... samoin monet maustekastikket kuten sweet chili, hp, barbeque kastikkeet...