Mitä hyvää tekisin illaksi vaimolle ov.
Tekisi mieli laittaa jotain hyvää syötävää vaimolle kun hän tulee illalla töistä, mutta ideat on vähissä.
Ajattelin tehdä salaattia, mutta millaista?
Myös ajattelin hakea pullon punaviiniä ruuan kanssa.
Mitä muuta voisin tehdä ruuaksi?
Kommentit (20)
Mitä kaikkea kanasalaattiin kuuluu? AP
Kanasalaattiin sopii mun mielestä ehdottomasti parhaiten LIDListä ostettu esipaistettu ja maustettu kananrintafile. Läytyy pakastealtaasta, paista pakkauksen ohjeen mukaan, jäähdytä ja kuutioi, ei tarvitse maustaa enää!
Salaattia (esim jäävuorisalaattia, lehtisalaatti ei sovi tähän, täytyy olla napakampi salaatti)
Kurkkua
Punasipulia
Miniluumutomaatteja kokonaisena
Sitten vain hyvä kastike, itse tykkään felixin tomaattichilikastikkeesta, sopii hyvin tähän.
Patongit löydät kätevästi myös pakastealtaasta. Helppoa ja hyvää ja varmasti vaimo on hyvillään :)
Kuulostaa hyvältä että haluat hemmotella vaimoasi! Munkin mies haluaa paistaa mulle pihvit tänään, kunhan itse haen ne ensin ja varmaan pistän pannullekin valmiiksi... :( tosi romanttinen ele....
Koska niitä en voi allergian takia käyttää
Kanasalaattiin sopii mun mielestä ehdottomasti parhaiten LIDListä ostettu esipaistettu ja maustettu kananrintafile. Läytyy pakastealtaasta, paista pakkauksen ohjeen mukaan, jäähdytä ja kuutioi, ei tarvitse maustaa enää! Salaattia (esim jäävuorisalaattia, lehtisalaatti ei sovi tähän, täytyy olla napakampi salaatti) Kurkkua Punasipulia Miniluumutomaatteja kokonaisena Sitten vain hyvä kastike, itse tykkään felixin tomaattichilikastikkeesta, sopii hyvin tähän. Patongit löydät kätevästi myös pakastealtaasta. Helppoa ja hyvää ja varmasti vaimo on hyvillään :)
AP
eikä niitä tarvi korvata millään. Jos jotain makeutta haluat salaattiin, niin voit käyttää esimerkiksi vesimelonia.
jotka rakastavat vaimoaan halua joskus hemmotella häntä?
Tuli vielä mieleen että voisiko lisäksi tarjota jotain muutakin koska vaimo ei ole syönyt töissä tänään
AP
Mikähän olisi hyvä ja edullinen punaviini näiden salaatin ja patongin kanssa?
AP
pihikö olet? no, ei sa kallein aina parasta ole
toivot.sinulla ei ole taka-ajatuksia, haluat vain ilahduttaa.
että kunpa munkin mies kehittelisi edes jotain noin pientä ihanaa piristystä arjen keskellä. Kaunis ele!
pihikö olet? no, ei sa kallein aina parasta ole toivot.sinulla ei ole taka-ajatuksia, haluat vain ilahduttaa.
Haluan vain järjestää pienen mukavan yllätyksen vaimolle koska meillä sattuu tänään olemaan ihan yhteinen vapaa-ilta hänen töidensä jälkeen. Haluan myös näyttää kuinka paljon hänestä välitän ja rakastan
AP
Kanasalaattiin sopii mun mielestä ehdottomasti parhaiten LIDListä ostettu esipaistettu ja maustettu kananrintafile. Läytyy pakastealtaasta, paista pakkauksen ohjeen mukaan, jäähdytä ja kuutioi, ei tarvitse maustaa enää!
Salaattia (esim jäävuorisalaattia, lehtisalaatti ei sovi tähän, täytyy olla napakampi salaatti)
Kurkkua
Punasipulia
Miniluumutomaatteja kokonaisena
Sitten vain hyvä kastike, itse tykkään felixin tomaattichilikastikkeesta, sopii hyvin tähän.
Patongit löydät kätevästi myös pakastealtaasta. Helppoa ja hyvää ja varmasti vaimo on hyvillään :)
terveysintoilijalle ruisleivästä ja öljyssä, mutta vaalee leipä ja voi on ehkä paras yhdistelmä :P
pihikö olet? no, ei sa kallein aina parasta ole toivot.sinulla ei ole taka-ajatuksia, haluat vain ilahduttaa.
Haluan vain järjestää pienen mukavan yllätyksen vaimolle koska meillä sattuu tänään olemaan ihan yhteinen vapaa-ilta hänen töidensä jälkeen. Haluan myös näyttää kuinka paljon hänestä välitän ja rakastan
AP
JA tokkopa vaimosi taka-ajatuksista pahastuu!
valkosipuliperunoista jne.. Mutta meitä naisiahan on erilaisia toki!
Jos sulta löytyy kotoa öljyä, soijaa/jotain etikkaa, sokeria/hunajaa, musta-,valko- tai viherpippuria, erilaisia yrttimausteita (basilika, tinjami, rosmariini, pizzamauste yms.), sinappikin sopii kastikkeeseen... samoin monet maustekastikket kuten sweet chili, hp, barbeque kastikkeet...
vaimo tulee kohta kotiin, että miten on onnistunut