Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2,5 km - Kauan sen matkan kävelee? Monta minuuttia?

Vierailija
26.06.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kävelen sen n. 10-15 min. mutta olen aika reipastahtinen käveli, en kuitenkana usko et yli 20 min saa siihen kulumaan (ennen raskautta tosin :p)

Vierailija
2/9 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan sen yli pitäis mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan sen yli pitäis mennä.

Vierailija
4/9 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyssä rasittavuustason valinta

3 km/h hidas,

4 km/h kohtalainen,

6 km/h reipas

Rasittavuustasoa ei aina pysty tarkasti määrittelemään, joten tee rasittavuustason arviointi oman tuntemuksesi mukaan.

Vierailija
5/9 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten, ei tuo "läskiys" kunnosta kerro mitään. Jos harrastaa liikuntaa ja on hyvä yleiskunto kuitenkin, jaksaa takuulla enemmän kuin sohvalla makaileva laiheliini...

Vierailija
6/9 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kävelen sen n. 10-15 min. mutta olen aika reipastahtinen käveli, en kuitenkana usko et yli 20 min saa siihen kulumaan (ennen raskautta tosin :p)

Tuolla vauhdilla kävelisit 10-15km tunnissa! Huh-huh! Varmaan jo jotain ennätyksiä rikot tuolla vauhdilla! :D Itse kävelen n. 3km puolessa tunnissa..

Vierailija
7/9 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää olla tiettyyn aikaan perillä, niin varaa 40 min. Jos kyse kuntoilusta, niin sitten kannattaa pyrkiä siihen 20 min tai alle. Sitten on varmaan varustus ja maastokin sen mukainen.

Itse kävelen paljon, mutta hyötyliikuntana kaupunkikävelyä, joloin ei ole lenkkarit jalassa ja toisaalta jutuu katsomaan liikennettä ja pysähtelemään liikennevaloihin, eli matkaan tod. näk. menisi yli 20 min vaikka ihan reippaasti kävelee.

Jos tuon matkan menee 10 minuutissa niin mun mielestä se on jo kevyttä holkkää.

Vierailija
8/9 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävelen juuri tuota matkaa aika usein. Reippaalla tahdilla, joka on minun normaali kävelyvauhti aikaa menee tuon 20 minuuttia (eikä tule hiki). Sitten jos kävelee hitaasti nautiskellen, niin aikaa menee n. 25-30 minuuttia.

Vierailija
9/9 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen päivittäin työmatkaa 2km ja siihen menee 15min.