Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako opetella espanjaa? Vai onko ihan turhaa?

Vierailija
31.08.2010 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

englannin ja kiinan (jos kaikki kiinan kielen eri versiot lasketaan yhdeksi) jälkeen

Vierailija
2/5 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.espanjasi.com/wiki/index.php/Espanjan_kieli

Minua ei ainakaan haittaisi vaikka osaisin kysesitä kieltä.

Avartaa varmasti mahdollisuuksia matkustaa ja työllistyä elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni mikään opiskelu ja varsinkaan kielen oppiminen ei koskaan mene hukkaan.

Kun oppii espanjaa edes välttävästi, saa kyvyn kommunikoida 500 miljoonan espanjaa puhuvan kanssa heidän äidinkielellään. Vain pieni osa espanjankielisistä puhuu hyvää englantia. Lisäksi pääsee käsiksi kaikkeen siihen kulttuuriin, jota on tuotettu niin Espanjassa kuin latinalaisen Amerikan maissakin.

Lisäbonus on se, että espanjaa hallitseva ymmärtää kohtuullisesti myös galegoa, katalaania, italiaa ja portugalia, siis neljää muuta kieltä.

Vierailija
4/5 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni mikään opiskelu ja varsinkaan kielen oppiminen ei koskaan mene hukkaan.

Kun oppii espanjaa edes välttävästi, saa kyvyn kommunikoida 500 miljoonan espanjaa puhuvan kanssa heidän äidinkielellään. Vain pieni osa espanjankielisistä puhuu hyvää englantia. Lisäksi pääsee käsiksi kaikkeen siihen kulttuuriin, jota on tuotettu niin Espanjassa kuin latinalaisen Amerikan maissakin.

...sitä vauhdilla kasvavan pohjois-Amerikan latinojen joukkoa, jonka ansiosta USA on kohta kaksikielinen maa.

Kyllä espanja on tärkeä kieli jatkossa.

Lisäbonus on se, että espanjaa hallitseva ymmärtää kohtuullisesti myös galegoa, katalaania, italiaa ja portugalia, siis neljää muuta kieltä.

Vierailija
5/5 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tahansa kielen opiskelu on hyödyllisempää kuin ruotsin opiskelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi