Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapset pakolla nukkumaan, joka ilta

Vierailija
26.08.2010 |

en tajua mistä tulee sanonta että kyllä lapsi nukkuu kun on tarpeeksi väsynyt...Ei meillä vaan ja 3 kpl on. Joka ikinen ilta tappelulla ja itkulla nukkumaan. Klo 21 pitää olla pedissä hiljaa...ja kun se ei onnistu KOSKAAN kerralla, miksi aina pitää vänkyttää vaikka he tietävät että jokatapauksessa siellä on pakko olla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monelta heräävät, nukkuvatko päiväunet? Itsekään en ikinä tykännyt mennä aikaisin nukkumaan, olen vaan sellainen iltaihminen. :/

Vierailija
2/8 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkynyt niitä lapsia jotka nukahtaa tv:n tai ruokapöydän ääreen istualtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 1 tarhassa. Herätä pitää klo 7

ap

Vierailija
4/8 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä mennyt heti pienenä homma jotenkin pieleen ja nukkumaanmenosta tullut esim. valtataistelu? Laitatko riittävän ajoissa nukkumaan, voivatko olla siis yliväsyneitä sänkyyn mennessään, jolloin homma menee levottomaksi?

Meillä on nukkumaanmenot olleet aina aika helppoja, vain kuopus tulee silloin tälloin kerran sängystä takaisin jollain huonolla tekosyyllä. Kun viedään uudestaan, jää sinne. Isommat eivät ole temppuilleet koskaan.

Olen tosin aika tiukka muutenkin ja riittävä uni lapsille on mulle suorastaan pakkomielle.

Vierailija
5/8 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kahden viikon ajan laitettiin rastia ruutuun jos nukkumaanmeno (pesut, yökkäri, sänkyynmeno) onnistui hyvin. Kun kasassa oli kymmenen rastia sai sovitun palkinnon (Legoja).

Hyvin sujuneet illat jäivät tavaksi lahjonnan jälkeenkin. Eli toista listallista ei tarvinnut ottaaa käyttöön.

Vierailija
6/8 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tutulta kuulostaa. Kolme on meilläkin lapsia ja joka ilta sama juttu - ei tuu uni ei, viimeiseen asti pitää vastustaa :-). No nyt se hymyilyttää, ku ovat unessa viimein taas tällekin illalle :-).

Vierailija
7/8 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua mistä tulee sanonta että kyllä lapsi nukkuu kun on tarpeeksi väsynyt...Ei meillä vaan ja 3 kpl on. Joka ikinen ilta tappelulla ja itkulla nukkumaan. Klo 21 pitää olla pedissä hiljaa...ja kun se ei onnistu KOSKAAN kerralla, miksi aina pitää vänkyttää vaikka he tietävät että jokatapauksessa siellä on pakko olla?

me otettiin nyt käytäntöö se että ulos mennää vielä illalla johan lapset ovat alkaneet nukkumaan ja hyvin kolme kertaa ulkoilua yhteensä =)

Vierailija
8/8 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi iltatorkkua. Se on kyllä ihan myötäsyntyistä, eikä siihen pysty vaikuttamaan kuin rajallisesti. Olen ehdottoman varma, että näin on.