Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pomo "pakoitti" mun aamuksi töihin vaikka olin kuumeessa!

Vierailija
25.08.2010 |

ilmoitin pomolle aamulla että kova päänsärky ja kuumetta jota oli kylläkin vaan 37.2. pomo ilmoitti tekstarilla että olisi kyllä erittäin tärkeätä olla aamu töissä kun ei niin pian minulle saada sijaista, olin 2 tuntia en jaksanut olla kauempaa, kävin lääkärissä jossa kuumetta oli jo 38.2 ja verenpaine 135/108! ihmeitteli kovasti mitenkä pomo voi noin käyttäytyä, asia jäi nyt itseänikin vaivaamaan,yritin soittaa pomolle,ei vastaa edes viesteihin... kannattaisiko ottaa yhteyttä liittoon tms? vai teenkö turhaan kärpäsestä härkäsen... olen lähihoitaja palvelutalossa

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt käpertyneenä sohvalla filttien alla.

Vierailija
22/25 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin vastaavassa tilanteessa ilmoittanut olevani sairaslomalla ja sillä siisti. Olen paikassa, jossa on vaikea saada sijaisia. Usein töitä tehdään puolikuntoisena - ihan oma vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pomo ilmoitti, että tänä vuonna ei käy, koska ei saa sijaista ennen vuodenvaihdetta. Että sillee...

Vierailija
24/25 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pomo ilmoitti, että tänä vuonna ei käy, koska ei saa sijaista ennen vuodenvaihdetta. Että sillee...

Sä menet leikkaukseen ja saat sen jälkeen saikkua ja olet poissa töistä eikä ole sun päänsärky ollenkaan, saako pomo sijaisen vai ei.

Vierailija
25/25 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostahan käy selvästi ilmi, että tunsi olonsa sairaaksi ja päivällä kuume olikin jo noussut yli 38 asteeseen. Mitä järkeä tuijottaa jotain kuumelukua kun se muuntuu esim. flunssassakin pitkin päivää. Vai menettekö edestakas töiden ja kodin väliä kuumeen mukaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi