Siis ketkä keskustelee kaks-plussalla ja ketkä vauvalla?
Mä olen käyny katsastamassa kaksplussan monta kertaa mutta aina oon palannut takaisin tänne.
Käykö jotku molemmilla palstoilla?
Kommentit (19)
täällä nuorempaa porukkaa, paljon paremmat naurut saa teidän jutuista!!! Ikäiseni ovat niin tylsiä ja viihtyvät plussalla -tietävät kaiken, osaavat kaiken ja muutenkin parempia kuin muut.
Täällä tosiaan saa nauraa =)
T. kolmekymppinen mamma
Täällä on selkeästi koulutetumpaa ja älykkäämpää porukkaa. En usko, että täällä on keskimäärin sen nuorempaa kuin kaksplussalla.
, että täällä on tosiaan se (korkea)koulutetumpi jengi.
mä keskustelen täällä ja jotku muut kaksplussalla, tiätsä.
vanhempaa porukkaa kuin kaksplussalla.
t. 45-v.
Musta on päivänselvää että täällä on nuoret äidit ja 2plussalla vähän varttuneemmat äidit!!!
Täällä myös helposti aivan törkyrumaa kiusaamista mitä plussalla ei tapahdu.
Täällä myös oma spesiaalinsa: psykomamma ja paljon muitakin mt-tapauksia.
näin jos äkkiseltään vertaillaan.
jos haluaa viihdettä ,lukee tätä.
jos haluaa asiallisempaa jutustelua,2+.
vanhempaa porukkaa kuin kaksplussalla. t. 45-v.
Käyn tosin plussallakin. Tosin sinne taidan vähemmän kirjoitella.
että Vauva.fi:ssä/vauva palsatalla on aina " paskempaa " tekstiä kuin missään muualla. Muissa paikoissa jos juttelee, saa asiallisia vastauksia, mutta täällä AV:lla saa AINA jotain niskaansa.
Mistäpähän tuo sitten johtuu.?
Plussalla vaan on erona se, että siellä on vakkarit erikseen, kun on nikit käytössä. Se on myös rumemman näköinen. Mutta siellä on mielestäni reippaampi meno, täällä usein tylsää nykyään.
Mä käyn nykyään melkein vallan kaksplussalla, vaikka ennen olin vannoutunut aaveelainen.
toisaalta täällä käsitellään heti tuoreeltaan päivänpolttavat aiheet.
Tosin plussan uudistuksen jälkeen taitaa vaakakuppi kallistua vauvan puolelle.
Tosin plussan uudistuksen jälkeen taitaa vaakakuppi kallistua vauvan puolelle.
Miten se on uudistunut? Joko sinne pääsee?
Ne hymiöt ja kaikki, hyööööööh. Oon mieluummin täällä. Ja olen kolmekymppinen, tiedä sitten minkä ikäisiä siellä.
koska 2+ on liian hiekkalaatikkomeininkiä. En minä halua tehdä netissä ystäviä, haluan jutustella iltani iloksi silloin tällöin tyhmiä ja joskus hakea vertaistukea johonkin tiettyyn ongelmaan. Siihen vauva sopii hyvin, täällä käy niin monenlaista porukkaa. Aina löytyy joku, jolla on sama ongelma. :)
Kun olin uusi äiti, kävin jonkun aikaa kaksplussalla, mutta jäin nopeasti porukoista, koska en jaksanut roikkua siellä säännöllisesti ja luoda suhteita. Ihmiset lakkasivat myös vastaamasta, jos jotain kommentoinkin, koska eivät "tunteneet" minua. :(
Täällä on selkeästi koulutetumpaa ja älykkäämpää porukkaa. En usko, että täällä on keskimäärin sen nuorempaa kuin kaksplussalla.
surffaillessani näiden kahden palstan välillä.
kuin täällä, siellä ei voi keskustella ihan yhtä kiperistä aiheista mitä av:lla. Siksi viihdyn täällä mieluummin.
Miksi musta tuntuu että tääällä on nuorempaa porukkaa kuin 2+:lla?? jotenkin vaikuttaa siltä.
Tiedä sitten...