Mieheni petti minua kymmenen vuoden ajan
Oli aina pahalla päällä ja sai hyvän syyn lähteä tapaamisiin.
Hänellä oli monta naista. Yksi näistä oli koko liittomme ajan. Oli nelilapsisen perheen öiti. Meillä on kolme lasta.
Erottiin heinäkuussa. Nyt he ovat menossa naimisiin. Lapsemme ei ole tavannut naista.. Häät ovat suuret, naisella suuri, vauras suku ja lapsemme on 9-16 vuotiaita. Laittaisitteko lapset ominpäin sinne, vai mitä tekisit? Isommat lapset tietää naisen olleen neliödraamassa pettämässä isänsä kanssa vuosia ja että hän olo syy että perheemme hajosi. He eivät haluaisi osallistua häihin, mutta nainen vaatii.
Mitä tekisit?
Kommentit (31)
Antakaa lasten päättää, haluavatko mennä häihin.
Menet itse, vedät hirveät kännit ja nolaat itsesi sekä eksäsi. Älä sotke lapsia asiaan.
Pitäisin lapset poissa tuollaisen kusipään häistä. He ovat jo tarpeeksi saaneet kärsiä, kun ovat nähneet sinun surusi ja stressisi. Lapset eivät ole tyhmiä. Kerrot heille kauniisti asian ja annat äijän viimeinkin pyyhkiytyä kokonaan, tai niin paljon kuin mahdollista, mielestäsi.
Isäänsä voivat tavata, heille voi olla rakas. Ja onhan isälläkin "oikeutensa" kai. Tietenkin mies luulee, että olet romahtanut, mutta mitä sitten. Naikkosella ei ole mitään oikeuksia vaatia yhtään mitään, hän riisti jo sinulta miehen, mikä on loppupeleissä hyvä asia, kun pääsit eroon, ja enää ei tarvitse korpinkynsillään raapia teidän elämäänne. Näytä sille.
Jod häissä on vain naisen sukulaisia, en lspsia isinne laittaisi, etenkään noita nuorempia.
itse on menisi missään tapauksessa.
Ei taida olla kovin hyvä suku, jos tytär käyttäytyy noin alhaisesti. Tuon ikäiset lapset päättävät itse, tapaavatko vanhempaansa vai eivät. Kun lapset itse sanovat, etteivät halua ja sinä tuet tätä, ei siinä ole kenelläkään mitään sanomista
Miksi nainen yrittää edes pakottaa lapset häihin? Yrittääkö hän jotenkin elää sinun elämääsi, että lapset ovat hänen? Vai vaatiiko mies, ja tekee vaimosta syntipukin? Tätäkin tapahtuu. "En MINÄ haluaisi perustaa toista katrasta, mutta nainen vaatii, niin minun on pakko vaan siittää. Valitettavasti" - kuultu miehen suusta. Sitten ylpeänä kuvaa sikiämisiään. Olisin voinut oksentaa
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin lapset poissa tuollaisen kusipään häistä. He ovat jo tarpeeksi saaneet kärsiä, kun ovat nähneet sinun surusi ja stressisi. Lapset eivät ole tyhmiä. Kerrot heille kauniisti asian ja annat äijän viimeinkin pyyhkiytyä kokonaan, tai niin paljon kuin mahdollista, mielestäsi.
Isäänsä voivat tavata, heille voi olla rakas. Ja onhan isälläkin "oikeutensa" kai. Tietenkin mies luulee, että olet romahtanut, mutta mitä sitten. Naikkosella ei ole mitään oikeuksia vaatia yhtään mitään, hän riisti jo sinulta miehen, mikä on loppupeleissä hyvä asia, kun pääsit eroon, ja enää ei tarvitse korpinkynsillään raapia teidän elämäänne. Näytä sille.
Isällä ei ole oikeutta lapseen. Lapsella on oikeus tavata isäänsä, mutta tästäkin isä voi kieltäytyä. Isä ei voi kuitenkaan vaatia lastakaan tapaamaan, jos lapsi ei halua - poislukien täysin avuton pikkulapsi, joka ei ymmärrä parastaan
Ootko säkin joku aamun TROLLI - aiheena 'exät ja sekasotkut'? Tommonen pariskunta pitäkööt pienen tilaisuuden kirkon tiloissa tai maistraatissa ilman sukua. Sitten jos juhlia halutaan pitää niin entäs jos niitä ei edes pidettäisi hääpäivätilaisuuden yhteydessä ja voidaan pitää vaikka kuinka monet? Juhlien aihe - suvun / sukujen tutustuminen, pelkät juhlat vai mikä? Lapset itse päättävät haluavatko mennä ja mihin. Ei mitään pakottamista.
Ja sinua ei ole kymmeneen vuoteen kiinnostanut seksi yhtään. Kumma yhteensattuma.
Et kertonut tiesitkö miehen pettämisestä? Jos tiesit, miksi jäit?
Kymmenen vuotta - vanhin lapsi on ollut 6-vuotias kun mies alkoi pettää? Ja sinä hankit lisää lapsia? Miten tämä nyt oikein menee?
Joka tapauksessa; mikään vieras nainen ei sanele yhtään mitään lapsistanne. Sanot että lapset eivät halua mennä, heitä on kuunneltava. Ei missään nimessä joku random nainen voi pakottaa heitä tulemaan jos se heille on vastenmielistä. Kuka siitä hyötyy? Ei lapset ainakaan, päin vastoin. Joten se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Sinikka sinisilmä aloitus...
Virpi vähäjärki vastaus.
Okei, exäni eli lasteni isä meni naimisiin niin hän otti lapsensa osaksi häitään eli lapset meni hänen kansa.
Ja minä en osallistunut noihin kinkereihin mitenkään.
Kuulostaa todella oudolta että lapset näkisivät vasta häissä ensimmäisen kerran tulevan äitipuolensa. En laittaisi lapsia häihin jos eivät ole nähneet ennemmin tuota naista. Naisen haluamisella ei ole mitään merkitystä vaan sillä mitä lapset haluavat ja mikä on heidän paras.
Onko sinulla puhevälejä miehen sukulaisiin esim vanhempiin tai sisaruksiin? Olisiko sellaista henkilöä jonka kanssa voisit jutella ja he katsoisivat että lapsilla kaikki hyvin häissä jos lapset haluavat sinne mennä. Ja tietysti lapsille lupa soittaa sinulle milloin vaan ja haet tarvittaessa pois tilaisuudesta jos tulee ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinikka sinisilmä aloitus...
Virpi vähäjärki vastaus.
Jos on petetyksi 10 vuotta, niin ei ole pelkästään sinisilmäinen vaan myös tyhmä!
'Kuokkaviaraaks mänet sie heiän häissään, kostat huarale ja pieraset päissään'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isällä ei ole oikeutta lapseen. Lapsella on oikeus tavata isäänsä, mutta tästäkin isä voi kieltäytyä. Isä ei voi kuitenkaan vaatia lastakaan tapaamaan, jos lapsi ei halua - poislukien täysin avuton pikkulapsi, joka
Niin, mutta toisaalta jotkut isät taistelevat oikeuksistaan lain keinoin. Ei äidillä ole myöskään oikeuksia pitää lasta erossa isästään, ellei tähän mitään painavia syitä ole. Isätkin voivat vaatia tapaamisoikeuksia, vaikka sitten valvotusti. Aika nuija on sellainen äiti, joka isästään lapset vierottaa. Karhunpalvelus.
On olemassa kusipääaviomiehiä, jotka silti ovat lapsilleen eron jälkeen kunnon isiä. (Ap:n miehestä ei tietoa) Näin ne ovat kaksijakoisia, naiselle ollaan piruja, mutta omaa lastaan sentään jotkut rakastavat. Kaipa ne näkevät lapsessa narsistisesti oman itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isällä ei ole oikeutta lapseen. Lapsella on oikeus tavata isäänsä, mutta tästäkin isä voi kieltäytyä. Isä ei voi kuitenkaan vaatia lastakaan tapaamaan, jos lapsi ei halua - poislukien täysin avuton pikkulapsi, joka
Lapsella on oikeus kumpaankin vanhempaansa. Jalkojen levittäminen jollekin miehelle ei anna mitään dikatuurimaista rajatonta valtaa määritellä saako lapset esim mennä isänsä häihin.
No nainehan ei vaadi mitään. Lapset päättää ihan itse missä ovat. Ei hän ole lasten äiti, ei tule olemaan. Mieshän ei muista naisistaan luovu, että pettää sitäkin. Ei kannata osallistua tuohon sirkukseen millään tavalla.