Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle on tehty 3 aborttia ja

Vierailija
24.08.2010 |

1 lapsen olen antanut adoptioon ja yksi lapsi minulla on nyt uuden mieheni kanssa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikäs siinä sitten. Kiitos avautumisesta.

Vierailija
2/18 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivaako omatunto vai mikä on?

Mieti että olet tapattanut kolme lapsistasi ja yhden antanut pois. Oliko tämä viides onnekkain kun saa olla kanssasi vai pitäsikö hänenkin olla jossain muualla?

Mielestäni on todella ikävää että aborttia olet käyttänyt ehkäisykeinona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen mieheni ei antanut käyttää ehkäisyä ja olin silloin nuori, ei olisi pitänyt olla hänen kanssaan mutta en sitä silloin tajunnut. Tämä viimeinen lapsi on uuden aviomieheni kanssa tehty ja nyt tilanne on eri olen jo paljon vanhempi.

Vierailija
4/18 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisit antanut hänetkin adoptioon. Ei sinusta liene hyväksi äidiksi.

Vierailija
5/18 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin silloin paljon nuorempi ja tilanne oli aivan eri kuin nyt.

Vierailija
6/18 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisit antanut hänetkin adoptioon. Ei sinusta liene hyväksi äidiksi.

haluaisin kuulla miksi. Ehkä nuo ap:n asiat ovat tapahtuneet hänen ollessaan nuori. Se ei vielä paljoa kerro siitä, millainen äiti tai ihminen on. Nuoruudessa tulee tehtyä kaikkea typerää. On tosiaan pahempiakin asioita, jotka tekevät huonoksi äidiksi.

Vierailija
7/18 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtänyt miten ihminen voi murhata oman jälkeläisensä? siinä teit hienosti että annoit adobtioon. mikset antanut kaikkia adobtioon? mun mielestä se on ainut ratkaisu jos ei lasta halua pitää. Ei kellään ole oikeutta viedä toiselta elämää.

Vierailija
8/18 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee keskustelupalstalle retostelemaan aborteillaan ja sillä, ettei omatunto vaivaa??

haluaisin kuulla miksi.

Vierailija
9/18 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaivaa omatunto ensimmäinen mieheni ei antanut käyttää ehkäisyä ja olin silloin nuori, ei olisi pitänyt olla hänen kanssaan mutta en sitä silloin tajunnut. Tämä viimeinen lapsi on uuden aviomieheni kanssa tehty ja nyt tilanne on eri olen jo paljon vanhempi.

elämäsi vaiheessa alkaa omatunto vaivaamaan...

Vierailija
10/18 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin olisi pitänyt tehdä 4 abortti sillä hän kärsii adoptioperheessään koska adoptiovanhemmat eivät välitä hänestä pätkääkään. Meillä avoin adoptio joten tiedän adoptiovanhemmat ja kaikki ongelmat.

Vierailija
11/18 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kerron vaan tämän asian.

Vierailija
12/18 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö tulla tänne, kun plussa ei toimi?

Vierailija
13/18 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee keskustelupalstalle retostelemaan aborteillaan ja sillä, ettei omatunto vaivaa??

haluaisin kuulla miksi.

täällä, ei ole laisinkaan verrannollinen siihen, onko hyvä äiti vai koska se ei mitenkään liity siihen, miten lasta hoitaa, kasvattaa jne.

Onhan tällä palstalla kerrottu paljon pahempiakin juttuja, mutta tähän mennessä en ole koskaan lukenut, että tätä henkilöä oltaisiin kutsuttu huonoksi vanhemmaksi.

Vierailija
14/18 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/18 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lastakin löytyy, ja uskokaa pois, olen hyvä ja kelpo äiti.

Vierailija
16/18 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on käräjäoikeudessa hyväksytty niin lasta ei saa enää takaisin vaikka eivät hänestä välitäkkään.

Vierailija
17/18 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on käräjäoikeudessa hyväksytty niin lasta ei saa enää takaisin vaikka eivät hänestä välitäkkään.

en ole aivan varma tuosta, mutta avoimen adoption ideahan on juuri se, että biologiset vanhemmat ja lapsi voivat edelleen olla tekemisissä keskenään. Olen kyllä käsittänyt, että tuon voisi purkaa (olen kait lukenut jostakin) mutta näin äkkiseltään en löytänyt mitään tietoa =/

Vierailija
18/18 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kyllä vanhemmat ja pidetään yhteyttä tiedän missä asuvat yms. mutta ihan lopullinen adoptio on kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi