Minusta on TAAS tehty lastensuojeluilmoitus...
Alkaa ottaa nyt jo ihan tosissaan päähän. Kolmas tänä vuonna. Minulla on 3 lasta, 6v, 3v ja 1½v.
Alkuvuodesta päätimme mieheni kanssa erota, tulin kaapista ulos ja tapasin ihanan naisen jonka kanssa muutimme juuri yhteen uudelle paikkakunnalle. Kaapista ulos tulon jälkeen minusta on tehty jo 3 perätöntä lastensuojeluilmoitusta, nimettömänä. En tiedä kuka niitä tehtailee ja mitä sairasta tyydytystä tyyppi tästä kiusaamisesta saa, mutta nyt alkaa hermo mennä. Tänään taas sossusta soitettiin että ilmoitus on tehty ja tulisivat käymään.
Siis tervetuloa vaan kyllä meillä lapsista huolehditaan, mutta voinko minä tehdä asialle mitään kun pelkkää kiusantekoahan tuo joltain homovastaiselta idiootilta on...?
Kommentit (12)
Lapset eivät ole isättömiä, vaan tapaavat isäänsä ihan säännöllisesti viikonloppuisin ja isän töiden salliessa viikollakin...
Onko se siis syy lastensuojeluun että äiti on homo?
ap
Joten seuraavaa ls-ilmoitusta ei voi jättää nimettömänä.
Tällöin sosiaaliviranomainen ilmoittaa ilmoittajalle, että jos haluaa että ilmoitus otetaan todesta, hän jättäköön yhteystietonsa.
Jos soittaja todella on sitä mieltä että sinusta ilmoitus on aihellinen, hän varmasti uskaltaa sen perustella myön poliiseille. Jos taas ei halua perustella poliiseille, tuskin on oikeasti edes huolissaan lapsista.
Millä perustein ilmoitukset on tehty? Ainahan niihin täytyy syy olla. Ja sen olet oikeutettu kuulemaan, vaikka nimetön ilmoitus olisikin.
Vanhemman homous/lesbous/bi-seksuaalisuus ei ole aihe lastensuojeluilmoitukselle.
Puhu sosiaalitätien kanssa asiasta, he ymmärtävät varmasti teillä vierailtuaan, että olet oikeassa. Ja jaksamista! Valitettavasti maailma on täynnä ihmisiä, joita muiden onni harmittaa.
rohkeasta päätöksestä astua kaapista ulos!
Ja onnea uudelle suhteelle
Niistä voi tehdä rikosilmoituksen. Perätön ls-ilmoitus on kunnianloukkaus ja siitä voi saada jopa vankeutta.
mikä oli täysin keksittyä, toinen ilmoitus oli tehty lapsille sopimattomista oloista (lasten kotona ei kuulemma ole toimivaa vessaa tai suihkua yms) ja uusimman syytä en vielä tiedä kun en puhelimessa tajunnut kysyä...
ap
Yleensä sen ihminen kuitenkin vaistoaa.
Ex?
Exän perhe - anoppi tai muut?
Ketkä ovat sinun ja lasten kanssa tekemisisssä?
Inhottava juttu tuollainen kiusaaminen, toivottavasti siihen tulee stoppi.
minulla on parikin tuttavaa joka on tehnyt saman ratkaisun, enkä tiedä miten näitten äitien lasten elämä olisi jotenkin huonompaa kun perheessä onkin äiti ja äidin naisystävä (vrt. äiti ja äidin miesystävä).
Neuvoja en osaa valitettavasti antaa mutta ihmettelen ihmisten suvaitsemattomuutta. Kannattanee puhua niitten sosiaalityöntekijöitten kanssa miten tästä eteenpäin jotta ilmoitukset saataisiin loppumaan...
eräs tuttavani on tehnyt minusta nyt 3 ilmoitusta kuukauden aikana soskuun, väittäen että lapseni ei käy suihkussa ja että syötän hänelle vain eineksiä, je että minä juon vähintään 5 pvää viikossa. kävelin lappujen kanssa poliisilaitokselle, asia otettiin vakavasti, sillä tarinat kattavat kunnianloukkaksen mittakaavan. joten,poliisi soitti kyseiselle ihmiselle ja hän myönsi tehneensä ilmoitukset KUULEMANSA perusteella. eli juorujen takia. mikään näistä väitteistä ei pidä paikkaansa.. tämä ihminen vaan sai nyt soskun minun ja lapseni kimppuun. onneksi minulla on nyt poliisin lausunto asiasta. jos tämä kyseinen ihminen ei pidä naamaansa kiinni, hänelle napsahtaa syyte. huomenna selviääkin mitä sosku asiasta tuumaa. joten suosittelen sinua menemään ensin soskuun ja sitten poliisille... :) tsemppiä elämääsi!!
ja selvästi on siis tuttusi tai joku sukulainen (exän sukulainen kenties)...aalkaa mennä jo överiksi.
rohkeasta päätöksestä astua kaapista ulos!
Ja onnea uudelle suhteelle
toivottavasti asiat selviävät.
Julmasti olet keplotellut lapset isättömiksi ja nyt tuhoat heidän moraalinsa.