Työpaikkakiusaaminen ja ex-kaverit pilasivat henkilön elämän ja työuran
Työpaikkakiusaaminen ja ex-kaverit pilasivat henkilön elämän ja työuran :(
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne yksiä perkeleitä, kun eivät suostuneet sovitteluun ja sinä sait tuomion vainoamisesta.
Sulla onkin faktatietoa. Narsistiset ihmiset toimii noin. Hyi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne yksiä perkeleitä, kun eivät suostuneet sovitteluun ja sinä sait tuomion vainoamisesta.
Sulla onkin faktatietoa. Narsistiset ihmiset toimii noin. Hyi :(
Näin sinä olet kertonut, ettet vain itse olisi narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne yksiä perkeleitä, kun eivät suostuneet sovitteluun ja sinä sait tuomion vainoamisesta.
Sulla onkin faktatietoa. Narsistiset ihmiset toimii noin. Hyi :(
Näin sinä olet kertonut, ettet vain itse olisi narsisti?
Itsekeskeisyys on paha asia. Jos henkilö pyytää sovitteluun ja toiset eivät ole halukkaita tulemaan niin sehän on sen narsismin merkki, yksi niistä. Itsekästä toimintaa ja aiheuttavat toisilel hankaluuksia.
Sama se on niissä työpaikoilla. Yksi auttaa muita, yksi ei saa koskaan mitään takaisin. Muuta kuin paskaa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne yksiä perkeleitä, kun eivät suostuneet sovitteluun ja sinä sait tuomion vainoamisesta.
Sulla onkin faktatietoa. Narsistiset ihmiset toimii noin. Hyi :(
Näin sinä olet kertonut, ettet vain itse olisi narsisti?
Itsekeskeisyys on paha asia. Jos henkilö pyytää sovitteluun ja toiset eivät ole halukkaita tulemaan niin sehän on sen narsismin merkki, yksi niistä. Itsekästä toimintaa ja aiheuttavat toisilel hankaluuksia.
Sama se on niissä työpaikoilla. Yksi auttaa muita, yksi ei saa koskaan mitään takaisin. Muuta kuin paskaa päälle.
Narsistikusipää vainoaa ja kiusaa muita, mutta se onkin muiden syytä, kun eivät suostu sovitteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne yksiä perkeleitä, kun eivät suostuneet sovitteluun ja sinä sait tuomion vainoamisesta.
Sulla onkin faktatietoa. Narsistiset ihmiset toimii noin. Hyi :(
Näin sinä olet kertonut, ettet vain itse olisi narsisti?
Narsistilla ei ole empatiakykyä eikä ymmärrystä. Sehän narsisteilta puuttuu eikä koska ap:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne yksiä perkeleitä, kun eivät suostuneet sovitteluun ja sinä sait tuomion vainoamisesta.
Sulla onkin faktatietoa. Narsistiset ihmiset toimii noin. Hyi :(
Näin sinä olet kertonut, ettet vain itse olisi narsisti?
Itsekeskeisyys on paha asia. Jos henkilö pyytää sovitteluun ja toiset eivät ole halukkaita tulemaan niin sehän on sen narsismin merkki, yksi niistä. Itsekästä toimintaa ja aiheuttavat toisilel hankaluuksia.
Sama se on niissä työpaikoilla. Yksi auttaa muita, yksi ei saa koskaan mitään takaisin. Muuta kuin paskaa päälle.
Narsistikusipää vainoaa ja kiusaa muita, mutta se onkin muiden syytä, kun eivät suostu sovitteluun.
Työpaikkakiusaajat porskuttavat menemään ja kiusattu vaihtaa maisemaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne yksiä perkeleitä, kun eivät suostuneet sovitteluun ja sinä sait tuomion vainoamisesta.
Sulla onkin faktatietoa. Narsistiset ihmiset toimii noin. Hyi :(
Näin sinä olet kertonut, ettet vain itse olisi narsisti?
Itsekeskeisyys on paha asia. Jos henkilö pyytää sovitteluun ja toiset eivät ole halukkaita tulemaan niin sehän on sen narsismin merkki, yksi niistä. Itsekästä toimintaa ja aiheuttavat toisilel hankaluuksia.
Sama se on niissä työpaikoilla. Yksi auttaa muita, yksi ei saa koskaan mitään takaisin. Muuta kuin paskaa päälle.
Narsistikusipää vainoaa ja kiusaa muita, mutta se onkin muiden syytä, kun eivät suostu sovitteluun.
Työpaikkakiusaajat porskuttavat menemään ja kiusattu vaihtaa maisemaa
Yksi niistä Tiivi-Taavi Lahden työmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne yksiä perkeleitä, kun eivät suostuneet sovitteluun ja sinä sait tuomion vainoamisesta.
Sulla onkin faktatietoa. Narsistiset ihmiset toimii noin. Hyi :(
Näin sinä olet kertonut, ettet vain itse olisi narsisti?
Itsekeskeisyys on paha asia. Jos henkilö pyytää sovitteluun ja toiset eivät ole halukkaita tulemaan niin sehän on sen narsismin merkki, yksi niistä. Itsekästä toimintaa ja aiheuttavat toisilel hankaluuksia.
Sama se on niissä työpaikoilla. Yksi auttaa muita, yksi ei saa koskaan mitään takaisin. Muuta kuin paskaa päälle.
Narsistikusipää vainoaa ja kiusaa muita, mutta se onkin muiden syytä, kun eivät suostu sovitteluun.
Työpaikkakiusaajat porskuttavat menemään ja kiusattu vaihtaa maisemaa
Se on luonnonlaki että heikot sortuu elontiellä...
Olen todistanut lähietäisyydeltä vastaavaa "saagaa". Eräs minuöle etäisempi ihminen työyhteisössäni kertoi kauan sitten tulleensa kiusatuksi erään esihenkilön toimesta. Tuo väite oli helppo uskoa, koska kyseinen esihenkilö on muitakin kohtaan ollut todella ylimielinen ja epäreilu.
Mutta niin vaan asioilla on kaksi puolta. Tuo kiusatuksi joutunut sai ns ylennyksen (en tiedä miksi, ei ole kovin päteväkään) ja alkoi kostamaan tälle aiemmalle esihenkilölle ja useille muille ihan syyttömillekin.
Nyt näyttää siltä, että tuo henkilö on oikeuttanut muiden kiusaamisen jollain verukkeella.
Nyt kostotoimet ovat saaneet sellaisi mittasuhteita että koko työyhteisö kärsii niistä.
Tuo nykyinen "esihenkilö" puuttuu asioihin jotka eivät kuulu hänen toimenkuvaansa, ja kiusaa muita pahemmin kuin kukaan osasi kuvitella.
Onneksi en ole tuohon osallisena mutta näin ne tarinat muuttuvat kun ihminen "istuukin pöydän toisella puolella".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne yksiä perkeleitä, kun eivät suostuneet sovitteluun ja sinä sait tuomion vainoamisesta.
Sulla onkin faktatietoa. Narsistiset ihmiset toimii noin. Hyi :(
Näin sinä olet kertonut, ettet vain itse olisi narsisti?
Itsekeskeisyys on paha asia. Jos henkilö pyytää sovitteluun ja toiset eivät ole halukkaita tulemaan niin sehän on sen narsismin merkki, yksi niistä. Itsekästä toimintaa ja aiheuttavat toisilel hankaluuksia.
Sama se on niissä työpaikoilla. Yksi auttaa muita, yksi ei saa koskaan mitään takaisin. Muuta kuin paskaa päälle.
Narsistikusipää vainoaa ja kiusaa muita, mutta se onkin muiden syytä, kun eivät suostu sovitteluun.
Työpaikkakiusaajat porskuttavat menemään ja kiusattu vaihtaa maisemaa
Se on luonnonlaki että heikot sortuu elontiellä...
Näin se menee. Heikoilta selkäranka joskus katkeaa. Sitten menee terveys ja kaikki muu
Vierailija kirjoitti:
Olen todistanut lähietäisyydeltä vastaavaa "saagaa". Eräs minuöle etäisempi ihminen työyhteisössäni kertoi kauan sitten tulleensa kiusatuksi erään esihenkilön toimesta. Tuo väite oli helppo uskoa, koska kyseinen esihenkilö on muitakin kohtaan ollut todella ylimielinen ja epäreilu.
Mutta niin vaan asioilla on kaksi puolta. Tuo kiusatuksi joutunut sai ns ylennyksen (en tiedä miksi, ei ole kovin päteväkään) ja alkoi kostamaan tälle aiemmalle esihenkilölle ja useille muille ihan syyttömillekin.
Nyt näyttää siltä, että tuo henkilö on oikeuttanut muiden kiusaamisen jollain verukkeella.
Nyt kostotoimet ovat saaneet sellaisi mittasuhteita että koko työyhteisö kärsii niistä.
Tuo nykyinen "esihenkilö" puuttuu asioihin jotka eivät kuulu hänen toimenkuvaansa, ja kiusaa muita pahemmin kuin kukaan osasi kuvitella.
Onneksi en ole tuohon osallisena mutta näin ne tarinat muuttuvat kun ihminen "istuukin pöydän toisella puolella".
Noin se voi mennä. Hän on päässyt valta-asemaan, missä kiusaaminen onnistuu
Onhan ne yksiä perkeleitä, kun eivät suostuneet sovitteluun ja sinä sait tuomion vainoamisesta.