Vituttaako miehiänne kasata niitä IKEAn huonekaluja?
Meillä vituttaa ja käskeekin aina ostamaan valmiina Vepsäläiseltä mööpelit.
Kommentit (49)
mies aina valittaa että niitä on kauhea kasata vaikkei hän meillä niitä edes kasaa! Minä kasaan kaiken mahdollisen, mies auttaa vain silloin kun on pakko, esim. jonkun isomman kanssa jota ei saa yksin kasaan.
ne kasataan yhdessä. Ei ole vaikea homma.
Itseltänikin onnistuu vaikka yksin.
Tiistaina menee kierrätykseen 4 Ikea-huonekalua, mutta jo tänään hain taas uuden. Saatanan saatana, kiva koota.
Vituttaa..ja erikoisesti se vieressä lörpöttävä kaikki tietävä kylkiluusta luotu.
mies53v
Jos mulla ois mies joka edes suostuisi kasaamaan huonekaluja, niin panisin siltä kullin puuduksiin
N27
Työllistän suomalaisia pienyrittäjiä ja tilaan kokoamispalvelun tarvittaessa.
Ei. Meillä mies sanoo, että siinähän kasaat, kun niitä halusit.
Itse minun on ne kasattava, ei niitä kukaan muukaan kasaa, mutta eipä tuossa mitään ongelmaa ole, ihan hyvät ohjeet on IKEA:n kalusteissa.
Ehkäpä tosin auttaa se, että ei ole ketään muuta sähläämässä ja kälättämässä siinä vieressä, niin saa keskittyä täysillä kalusteiden kokoamiseen. Jos olisi, niin todennäköisesti ajaisin pois häiritsemästä, minusta ei "yhdessä tekemällä" tule mistään mitään kunnollista.
Parhaat moottoritkin on yhden miehen tekemiä alusta loppuun. Sillä keinoin pysyy langat käsissä, eikä ole muita sotkemassa ja häiritsemässä keskittymistä.
Ja vihasin ryhmätöitä jo koulussakin.
se ei olekaan mikään peukalo keskellä kämmentä oleva tumpelo. Ja osaan itsekin kasata huoneklauja.