Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaako miehiänne kasata niitä IKEAn huonekaluja?

Vierailija
23.08.2010 |

Meillä vituttaa ja käskeekin aina ostamaan valmiina Vepsäläiseltä mööpelit.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta, Askosta, Stemmasta ja suomalaiselta Muurame kalusteelta mm. Jokaisen liikkeen kalusteet olemme saaneet kasata itse.

Vierailija
22/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikean huonekalut on sitäpaitsi helppoja koota, toisin on noissa "hienoissa" huonekalukaupoissa. Hain äidilleni vitiriinin sellaisesrta hienosta kaupasta, laatikossa se oli osina että sainn pakun perään, ei olisi mahtunnut kokonaisena. Kokosin sitä varmaan 6 tuntia kun ruuveja ja tappeja oli oikeasti satoja!!! Ikean ööpelit osaa lapsikin koota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettu tosi usein vuodenvaihteessa ja tammikuu on ollut ikeakuukausi.

Muutettu siis maasta toiseen ja myyty edelliset pois.

Vierailija
24/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kasata! Ja kyllä vituttaa, ei tarvitse olla Ikean kamaa! Siispä kasaan ihan itse, pysyy melutasokin sopivampana.

Vierailija
25/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan kivaa itse asiassa, paitsi silloin käy puuduttamaan jos joutuu kokoamaan monta samanlaista peräjälkeen.

Nimim. tykkää palikkatesteistä (varsinkin kun Ikealla ne on niin helppoja ja tulee se onnistumisen ilo :P)

Vierailija
26/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta Ikean kasausohjeet ovat todella selkeät.

Vierailija
27/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli olevinaan niin pätevä, niin pätevää, mutta käytäntö osoitti että minä kokosin ne nopeammin. Ja lisäksi tykkään ikea-askartelusta. :)

Vierailija
28/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mies ole tainnut koota yhtäkään. Olen koonnut itse, varsinkin kun Ikean huonekaluissa on niin selkeät ohjeet, että saan ne yksinänikin kasattua.

Vierailija
29/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meille ei semmosta ikeapaskaa osteta!

Vierailija
30/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ne suurimmaksi osaksi kasannut, kuten muualtakin ostetut.

Vierailija
31/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mä kasaan ne mielellään ihan itse! Tykkään siitä kasaamisesta ihan tosissaan, mitä enemmän haastetta eli paloja ja ruuveja, sen parempi!! :D

Vierailija
32/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina kehunut, kuinka helppoja kasattavia ovat. Olen samaa mieltä, noin puolet kasanneena. Meillä on Ikean keittiö.

Vierailija
33/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoista näpertelyä.

Vierailija
34/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ostettaisiin, niin se olisin minä, joka ne kokoaa. Ei vaan onnistu tuollainen mieheltä - puuttuu kärsivällisyys ja huolellisuus..

Vierailija
35/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minä osaan paremmin lukea ohjeta :)

Itseasiassa Ikealla on hirmu selkeät ohjeet ja kaikki tarvittavat on laitettu siististi toisin kun jollain muilla firmoilla mistä on koottu huonekaluja.

Vierailija
36/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne nyt sit ihan mistä hyvänsä ostettuja. Tai sit minä kasaan ihan itte.

Vierailija
37/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy muutama "mööpeli" Vepsäläiseltäkin ja sama kokoaminen niissä oli, tosin ne oli vaikeampia, kun niitä ei ollut alunperin suunniteltu niin, että amatööri niitä kasailee.

Eli enemmän mua v......i niiden kun yhdenkään Ikean huonekalun kasaaminen. Ai niin, siis meillä kyllä ihan rouvallakin pysyy ruuvinväännin kädessä, ei siihen kiveksiä tarvita.

Vierailija
38/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika olis osannut yksinkin, senverran hyvät ohjeet oli.

Toisekseen juuri mitään huonekaluja ei enää myydä koottuna. Ns "paremmat" huonekaluliikketkin myy osina. Koottuna toki saa kun maksaa lisää.

Vierailija
39/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa. Meillä minä kokoan kaikki huonekalut. Miestä ei voisi vähempää kiinnostaa. Auton se tankkaa munkin puolesta.

Vierailija
40/49 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan molemmat niitä koottiin. Ei kai se miestä vaadi muutamien muttereiden kiristys tai tappien laitto?