Vituttaako miehiänne kasata niitä IKEAn huonekaluja?
Meillä vituttaa ja käskeekin aina ostamaan valmiina Vepsäläiseltä mööpelit.
Kommentit (49)
Joskus voi joutua hieman nostamaan painavampaa tai pitämään pystyssä kokoamisen aikana.
Me kasataan ne aina yhdessä, ja olen mä yksinkin muutaman kasannut. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, minusta niissä on hyvät ohjeet.
Ei meillä niitä hirveän montaa kyllä ole, yksi kirjahylly, pari cd-tornia ja lapsen sänky. Ex-poikkiksen kanssa kasattiin ruokapöytä + tuolit, hyvin sekin sujui.
Anoppi aina kehuu että on hyvin kasattu mökkihuonekalut (mieheni ja veljensä kasasivat), hän ei saisi aikaan yhtä hyviä. Miehet olivat ihmeissään että häh, mikäs vaikeus näissä on jolloin paljastui että anoppi ei koskaan jaksa lukea mitään ohjeita :D Ei ihme jos menee pieleen.
Meillä vituttaa ja käskeekin aina ostamaan valmiina Vepsäläiseltä mööpelit.
osaa iha vaimokin kasata! ei se nyt niin vaikeaa ole.taitaa olla ennemminkin tahdosta kiinni
Mökille löysin Haaparannan Ikeasta sopivan värisen ja kokoisen tv-tason.
No sitä ei ole saatu pysymään läjässä sitten millään. Poika purki sen uudelleen ja laittoi liimaa joka väliin ja kiristi vöillä kuivumisen ajaksi tiukaksi nipuksi.
Nyt se taas irvistää joka saumasta.
Mieheni sanoi, että meille ei tule Ikeasta enää yhtään kasattavaa huonekalua :D
Kyllähän sitä se v*tuttaa, mutta kasaa ne silti mieluummin kuin katselee mun rävellystä. En ole mikään varsinainen mekaanikko..Haluan kuitenkin aina ensin itse yrittää, vain todetakseni etten vieläkään osaa=)
Ei meillä satu olemaan mitään Ikeaa, mutta jos olisi niin minä ne kasaisin eikä mies :D
Ei meillä mies valita, kasataan yhdessä jos tarvitaan kahta, ja jos sen saa kasattua yksin, niin mihin sitä miestä siinä tarvii?
Minä teen tuollaiset hommat meillä, koska olen kätevämpi ja jaksavampi niissä. :)
koska meillä minä kasaan kaikki koottavat huonekalut ja esineet
mutta osaan ihan itse kasata ne, en tarvitse siihen miestä.
Miksi pitää ostaa Vepsäläiseltä? Eivät ole kovin laadukkaita ja hinta on korkea, jopa Ikeassakin on parempilaatuista tavaraa.
ja jos jotain kasattavaa ostankin, kasaan ne itse. Ihan vaan että menee kerralla oikein.
kun kasaan itse ne ja yleensä lapset on apuna. Mies on ihan kädetön näissä hommissa.
Olen ostanut Trofast-säilytyskalusteita, keittiönpöydän ja tuoleja eikä ne ole irvistelleet mistään, ovat vankkoja. Laatu siellä vaihtelee, onhan se nyt pässinselvää että joku kympin tuoli ei ole samanlaatuinen kuin satasen tuoli. Yksi tuttu osti keittiönpöydän käsittelemättömänä ja lakkasi itse, ja tuli aika hieno. 10 vuoden jälkeenkään ei notku mistään.
Tosin ei meillä ole kovin montaa huonekalua Ikeasta. Suurin osa kotimme esineistöä on peräisin kirpputoreilta, sukulaisilta, kavereilta tai vanhempieni lapsuudenkodeista.
Kun meille ei semmosta ikeapaskaa osteta!
Mutta tekee nykyisin kuitenkin. Saattaa jopa mennä hakemaan sieltä itsenäisesti jonkun puuttuvan jutun.
Muitakin hyviä huonekalutoimittajia on luotettavuusvertailussa tuolla
http://www.huonekalureklamaatio.com/
sivulla. Kannattaa kurkata.