Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varattu mies lähti juuri sängystäni kotiinsa...

Vierailija
22.08.2010 |

seksi oli taivaallista,jälleen kerran.

vaimolle terveisiä Vantaalle,että "kiitos lainasta",hyvä mies sulla.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on jo lapsi; silloin,kun lapsi sai alkunsa,minulla oli vakituinen seksisuhde kolmeen eri mieheen. nimenomaan pidin HAUSKAA . kun lapsi syntyi,oli pakko tehdä isyystesti kaikkien kolmen miehen kohdalla,koska olin ollut kaikkien kolmen miehen kanssa (erikseen) kolmena perättäisenä päivänä. yksi perheellinen mies sai huokaista helpotuksesta,kuten myös yksi sinkkumies. valitettavasti yhden parisuhteessa elävän miehen parisuhde kariutui raskauteni myötä. eli ei ainakaan minun elämäni ole valunut hukkaan. ap

Eli Ap onkin pahemman luokan Horo, jonka elämän tehtävä on jakaa puutteisille miehille jalkoväliään.. No, jos se sinut onnelliseksi tekee, ja tunnet ettei elämäsi ole valunut hukkaan!!

Vierailija
82/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on ap:n motiivi kirjoitella tällaisia? Tai muiden yksinäisten naisten? Miksi pitää hehkuttaa ukkomiehen pokaamista?

Mä en keksi muuta syytä, kuin että nää yrittää loukata parisuhteessa olevia, yrittää aiheuttaa epävarmuutta parisuhteessa eläville? Miksi?

Siihen mä en taas keksi muuta vastausta, kuin yksinäisyys ja halu saada paha olo muillekin. Halu loukata kaikkia parisuhteessa eläviä. Ja miksi joku tällaista haluaisi? No kun se itseltä puuttuu. Kun ei siihen itse kykene.

Jos olisi oikeasti tyytyväinen omaan elämäntilanteeseensa kakkosena, ei siitä tarvitsisi täällä kirjoitella. Aika harva onnellinen parisuhteessa elävä hehkuttelee oman seksielämänsä ihanuutta täällä aamusella. Tai edes sinkkunainen, joka on pokannut sinkkumiehen.

Miksi siis varattujen miesten panot säännöllisesti niistä raportoivat? Voiko syynä olla se, että olo voi olla aika tyhjä, kun se "ihana" mies onkin mennyt sinne, minne kuuluu: perheensä luo. Ja se kakkonen on yksin. Mulla ainakin olisi paskan maku suussa moisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihmisiä,jotka EIVÄT HALUA VAKITUISTA PARISUHDETTA,VAAN ELÄÄ SINKKUINA. SE,ETTÄ ON SINKKU,EI TARKOITA,ETTÄ OLISI ONNETON.

te olette vain kateellisia av-mammoja,jotka joudutte istua nyhjöttämään kodeissanne vuodesta toiseen.

ja suurin ilo ja matkailuonni on,kun mies vie teidät abc:lle syömään...... sitten kyselette neuvoja,kuinka siellä "ravintolassa" käyttäydytään. siis siellä huoltoasemalla:D

Vierailija
84/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihmisiä,jotka EIVÄT HALUA VAKITUISTA PARISUHDETTA,VAAN ELÄÄ SINKKUINA. SE,ETTÄ ON SINKKU,EI TARKOITA,ETTÄ OLISI ONNETON. te olette vain kateellisia av-mammoja,jotka joudutte istua nyhjöttämään kodeissanne vuodesta toiseen. ja suurin ilo ja matkailuonni on,kun mies vie teidät abc:lle syömään...... sitten kyselette neuvoja,kuinka siellä "ravintolassa" käyttäydytään. siis siellä huoltoasemalla:D

Vierailija
85/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihmisiä,jotka EIVÄT HALUA VAKITUISTA PARISUHDETTA,VAAN ELÄÄ SINKKUINA. SE,ETTÄ ON SINKKU,EI TARKOITA,ETTÄ OLISI ONNETON. te olette vain kateellisia av-mammoja,jotka joudutte istua nyhjöttämään kodeissanne vuodesta toiseen. ja suurin ilo ja matkailuonni on,kun mies vie teidät abc:lle syömään...... sitten kyselette neuvoja,kuinka siellä "ravintolassa" käyttäydytään. siis siellä huoltoasemalla:D

Vierailija
86/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua reppanaa, luuletko sä tosiaan että on hienoa, että on 3 miehen kanssa seksisuhde samanaikaisesti. Sulla taitaa olla todella huono itsetunto, ja olet vielä kaikenlisäksi yksinkertainen. Toivon vaan, että lapsesi ei ole tytär jolle opetat samat konstit.

Vierailija
87/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama kuka panee ja ketä, mutta en kyllä voi olla säälimättä ihmistä jonka täytyy sillä tulla kehuskelemaan tänne tommoseen yläasteelaiseen tyyliin. Siis tulee vaan mieleen ne tytöt yläasteajoilta jotka antoi kaikille ja sit koulussa puhuivat niin että kaikki varmasti kuulee. Itse kyllä pidän seksielämäni lähinnä omana tietonani. Tämä varmaan jonkun mielestä tarkoittaa sitä että mulla ei ole seksielämää ja olen katkera yh äiti kun tulen tämmöistä tänne huutelemaan. Epäkypsää käytöstä mielestäni tuollainen, mutta av:ltä se ei kyllä taida mikään uutinen olla..

Vierailija
88/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin elää tyylillään ja nuo kotkat (lue:harmaavarpuset:)ovat tyytyväisiä? vähään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän