varattu mies lähti juuri sängystäni kotiinsa...
seksi oli taivaallista,jälleen kerran.
vaimolle terveisiä Vantaalle,että "kiitos lainasta",hyvä mies sulla.
Kommentit (88)
Anna ap:n nauttia elämästään! Ei kaikki halua vakituista parisuhdetta!
Koitapa ap saada vapaa mies rakastumaan itseesi. Ei ole tainut koskaan onnistua.
Olen ollut varattujen miesten kanssa, ja tajunnut näin jälkeenpäin kuinka säälittävän helppoa niitä on saada panemaan itseäni. Jonoksi asti niitä oli - sehän siinä onkin niin hienoo niiden kannalta kun ne tietää, että mä tyydyin siihen.
Sun viestisi kertoo vaan siitä miten heikko itsetunto sulla on, kun luulet että joku oikeasti olisi kateellinen sulle. Ja taidat olla vielä rakastunutkin siihen kun piti tänne asti tulla avautumaan Ja jollet ole niin se vaan kertoo susta että sulle kelpaa pelkkä seksi. Miksi et etsisi oikeaa parisuhdetta jossa mahtava seksi ja molemminpuolinen rakkaus? Jos siis olet itse vapaa niinkuin ymmärsin.
Oikein vaimolle terveisiä? ;) Et taida kovin usein saada?
sellaisia ihmisiä, joiden mielestä seksi on hyvää ilman läheistä suhdetta. Ehkä elämä ois helpompaa, jos pystyis olemaan sillai. Itse kun nautin kaikkein eniten seksistä silloin, kun luottaa ja rakastaa ja tuntee toisen.
Vai voiko olla niin, että ne, jotka sanovat seksin olevan hyvää ilman sitä tunnettakin, irtonumeroina, eivät ole koskaan oikein hyvää seksiä ja suhdetta kokeneetkaan???
Oikein vaimolle terveisiä? ;) Et taida kovin usein saada?
Kateelliset ja pelokkaat täällä vaan valittaa.
ja oikeastaan säälittävää kun ei elämässä juuri muuta ole kirjoitettavana av-palstalle..
Jatka samaan malliin, ehkäpä sitten joskus sinäkin ap saat ihan oikean elämän.
seksi oli taivaallista,jälleen kerran.
vaimolle terveisiä Vantaalle,että "kiitos lainasta",hyvä mies sulla.
Mutta toivottavasti kumit on joka kerta käytössä. Ei nimittäin ole takuita, etteikö miehellä olisi vaarallinen tarttuva tauti...
T: vantaalainen vaimo
p.s. Itse en harrasta enää seksiä ko. miehen kanssa tämän taudin vuoksi
Ei kai ketään ihmistä voi varata?
joku outo syyllisyydenpuuska saa sen siivoamaan, laittamaan ruokaa, hoitamaan lapsia ja hemmottelemaan minua. Omalle tililleni rapsahtaa taas 500 - 800 e käyttörahaa (meillä on yhteinen taloustili, omat rahat oikeasti itselle).
Eli mun mies maksaa minulle siitä, että käy reiälläsi. Sopii erinomaisesti minulle, en omista miestäni.
ja oikeastaan säälittävää kun ei elämässä juuri muuta ole kirjoitettavana av-palstalle..
varmaan on mielenkiintoisempi ja tapahtumarikkaampi kuin sinulla ja minulla yhteensä.
pieni aavistus, että ei varmastikaan yhtä antoisa elämä.
varmaan on mielenkiintoisempi ja tapahtumarikkaampi kuin sinulla ja minulla yhteensä.
ja oikeastaan säälittävää kun ei elämässä juuri muuta ole kirjoitettavana av-palstalle.. Jatka samaan malliin, ehkäpä sitten joskus sinäkin ap saat ihan oikean elämän.
hieman mennä itseensä ja miettiä.. Mitkä ne hänen motiivinsa tämänkin avauksen tekoon oikein olivat?
Onko ap kenties kuitenkin hieman ihastunut ja rakastunut? Piti oikein paikkakuntakin mainita? Haluaisitko, että vaimo saisi tietää? Toivotko, että vaimo jättäisi tämän miehen? Haluatko sinä miehen itsellesi?
Vähän jää sellainen maku, että ap haluaa tulla paljastetuksi.
en yleensä ota kantaa näihin asioihin, mut nyt on pakko...
Olen sinkku, äiti ja elän ihan normaalia elämää. Paitsi, että en halua vakituista suhdetta. En vain halua, olen viettänyt elämästäni avoliitossa yli puolet, ja todella nähnyt sen puolen myös. En sano, etten koskaan ikinä enää haluaisi, mutta en nyt. Niinpä harrastan irtosuhteita, sen vähän mitä tarvitsen. Käytän siis miehiä seksiin ja halujeni tyydyttämiseen, en juuri muuhun (tekee ne joskus jotain pientä remppaakin täällä, miesten hommia...). Kuitenkaan en tähän tarkoitukseen käytä varattuja miehiä, ihan periaatteesta. Olen tullut petetyksi omissa suhteissani, olen pettänyt ja nähnyt mitä se tekee. Olen oppinut, että kukaan ei turhaan -ainakaan minun takiani- ansaitse sitä kaikkea.
Viimeksi pari päivää sitten minuun otti yhteyttä vanha tuttuni, ei siis mikään satunnaissuhde, vaan ihan vanha ystävä. Viestiteltiin siinä jonkun aikaa, kun alkoi herralta tulevat viestit olla sen sävyisiä et ymmärsin että mielessä olisi muutakin kuin kuulumisten kysely. Kertoi sitten kuitenkin siinä samassa että hän asuu avoliitossa, mut seksielämä on kuollutta, avokki vuorotöissä ja aina väsynyt jne... Ystävälliseen sävyyn kerroin tälle miehelle, että minulla on tapana kunnioittaa toisten parisuhteita (vaikka näemmä edes tämä suhteen merkittävä toinen puoli ei sitä tuntunut kovinkaan paljoa kunnioittaa) vaikken itse sellaista nyt tarvitse. Mies veti herneen nenään, tyyliin "kiitti vitusti", vaikka siis hän itse koko jutun aloitti, ja sitä ylläpiti!
Kyllä teki mieli laittaa sille moraalisaarna viimeisen päälle, mutta eihän se ole minun asiani, eikä varmasti olisi miestä muuttanut. Munaton pettäjä.
Avokin (jota en siis tunne) puolesta harmitti kovasti, toinen käy vuorotöissä ja hoitaa kodin ja eläimet, mies makaa työttömänä kotona ja kaiket päivät ehdottelee seksiä muiden kanssa ja vielä kehtaa kertoa vieraalle ihmiselle heidän "laiskasta" seksielämästään...
Hohhoi, minä jatkan valitsemallani tiellä, mutta niin kauan kuin meressä on vapaitakin kaloja, en varattuihin koske.
Niin, eli vaikka harrastankin yhdenillanjuttuja (tai oikeammin friends with benefits-tyylistä deittailua) niin en ole jäänyt lapsettomaksi (mainittakoon, että lapsilla on ihan oma isä, jonka kanssa sen puoli elämääni asuin avoliitossa..) en ole kenenkään suhdetta häiritsemässä enkä missään tapauksessa epätoivoinen.
Mutta meitä on niin moneen junaan..
että tuskin vain yksi mies on ollut yön pois kotoaan.
Jos kyse olisi pienestä käpykylästä niin tämä viesti voisi olla paljastavaa laatua.
hieman mennä itseensä ja miettiä.. Mitkä ne hänen motiivinsa tämänkin avauksen tekoon oikein olivat?
Onko ap kenties kuitenkin hieman ihastunut ja rakastunut? Piti oikein paikkakuntakin mainita? Haluaisitko, että vaimo saisi tietää? Toivotko, että vaimo jättäisi tämän miehen? Haluatko sinä miehen itsellesi?
Toivottavasti ei vain polta näppejään.
että ne, jotka ovat itse jääneet jotain vaille, repivät herkästi iloa jos vain jotenkin voivat jotakuta toista satuttaa. Ja mikä tämän viestin idea olisi (jollei provo) niin aiheuttaa epäilyksiä ja kitkaa toisten ihmisten parisuhteisiin
Tuliko mies aamulla pikapanolle? Jos, niin varmaankin on oma mieheni. Voit mielellään ottaa kokonaana omaksesi, niin ei tarvitse meillä kiukkuilevaan keski-ikäisät äijää katsella.
T: se vantaalainen tautisen miehen vaimo
minulla on jo lapsi; silloin,kun lapsi sai alkunsa,minulla oli vakituinen seksisuhde kolmeen eri mieheen. nimenomaan pidin HAUSKAA .
kun lapsi syntyi,oli pakko tehdä isyystesti kaikkien kolmen miehen kohdalla,koska olin ollut kaikkien kolmen miehen kanssa (erikseen) kolmena perättäisenä päivänä.
yksi perheellinen mies sai huokaista helpotuksesta,kuten myös yksi sinkkumies.
valitettavasti yhden parisuhteessa elävän miehen parisuhde kariutui raskauteni myötä.
olimme aikamme yhdessä,ja sitten lähdimme eri teille.
tapaa lastaan ja kaikki ok.
eli ei ainakaan minun elämäni ole valunut hukkaan.
ap
= pari.
On valitettavaa että niin moni av-palstalaisista on valinnut epäkypsän, vietävissä olevan puolison parisuhteensa toiseksi osapuoleksi, ja joutuu syyttämään ja haukkumaan täysin vierasta ihmistä siitä että oma kumppani on mitä on ,vaikka sitten pettäjä. Kannattaisi nähdä vika siinä omassa kumppanissa eikä vieraassa naisessa.
sellaisia ihmisiä, joiden mielestä seksi on hyvää ilman läheistä suhdetta. Ehkä elämä ois helpompaa, jos pystyis olemaan sillai. Itse kun nautin kaikkein eniten seksistä silloin, kun luottaa ja rakastaa ja tuntee toisen.
Vai voiko olla niin, että ne, jotka sanovat seksin olevan hyvää ilman sitä tunnettakin, irtonumeroina, eivät ole koskaan oikein hyvää seksiä ja suhdetta kokeneetkaan???