varattu mies lähti juuri sängystäni kotiinsa...
seksi oli taivaallista,jälleen kerran.
vaimolle terveisiä Vantaalle,että "kiitos lainasta",hyvä mies sulla.
Kommentit (88)
Oliko sun äiti samanlainen? Saitko isältä huomiota vai oliko isää ollenkaan??
Kyllä täytyy ihmisellä olla elämä sekaisin jos noin vähän omaa arvokasta intimiteettiään arvostaa ja suojelee! Seksi on niin hieno ja arvokas asia, etten sitä kyllä ihan jokaiselle jakelisi!! Mutta toiset saa arvostuksen tällaisen asian kautta ja toiset jostain muusta.
Mä ihan oikeesti säälin!
Ja kyllä, elän parisuhteessa jossa on välillä enemmän ja välillä vähemmän seksiä. Yleensä hyvinkin tyydyttävää! Ja lähes joka päivä koen todella RAKASTAVANI miestäni!
ap:sta että kehuu panneensa varatun miehen kanssa ja lähettää vaimolle terveisiä.
Jos ap. olisi VAIN JA AINOASTAAN seksin perässä, eikä miehen vaimo ja perhe merkkaisi mitään, niin tuskin miehen naimisissa ololla tai olemattomuudella olisi mitään merkitystä.
Mutta ei, kun se naimisissa olo pitää oikein varta vasten alleviivata.
Ja jos haluat VAIN seksiä, niin miksi vaivautua ajattelemaan miehen vaimoa? Tai miksi yrittää käräyttää mies?
Taidat saada jotain tyydytystä pelkästään siitä, kun saat vieteltyä varatun miehen.
Sä et oo hyvää miestä nähnytkään. ;-DD
jos se sinun olosi tekee paremmaksi. ole hyvä.
ap
Vai eikö hyvät miehet pysy vierellä?
vaikka mies ei "oma".
Muutama varattu on tullut tässä elämän varrella testatuksi. Ei ole kiinnostanut parisuhde tuolloin ja olen käyttänyt irtonumeroita.
Nainenkin voi käyttää miestä pelkkänä tarpeidensa tyydyttäjänä se ei ole miesten yksinoikeus.
Yhteisestä sopimuksesta voidaan pitää silloin tällöin hauskaa.
Vakisuhteessa elävien naisten toistuva lause on että olet pelkkä reikä tai minun luokse se mies palaa kuitenkin jne. Ei mitään väliä. En edes huolisi miestä vakituisesti kotiini. Olen kokenut parisuhteen hyvät ja huonot puolet ja nyt on hyvä olla ilman vakituista miestä. Kaikella on aikansa.
oisit voinu sanoa multa terveisiä, että maito on loppu, voisko tuoda tullessaan
Joskus on tietysti ollut aikoja kun on elänyt parisuhteen ulkopuolella. Seksi on mielestäni kaikkien oikeus, mutta mun moraali ei sallisi muhinoida varattujen kanssa. Vapaitakin on tarjolla ja osaan sanoa heille mitä haen ja ei kiitos, jos ei muu seukkaaminen kiinnosta.
Kukin tavallaan.
ylpeä kun nussit varattua miestä?
Mä en jaksa tajuta että joku voikin olla noin tyhmä kuin ap, "rehvii" täällä panneensa ukkomiestä. Kaikkihan siihen pystyy, pillu kelpaa jokatoiselle varatulle ukolle. Ne joilta oma äly puuttuu toimii ap:n tavoin.
Mulla tulee ap:sta mieleen pari tyhjäpää salarakasta ja mua suoraan sanottuna SÄÄLITTÄÄ!
Mutta jokainen valitsee omat ylpeyden aiheensa, toisilla se on pillun jakaminen varatulle ja sen jälkeen netissä kuulutus vaimolle, toisilla se on sitten joku muu...
kun noin hikeennyit??
ylpeä kun nussit varattua miestä?
Mä en jaksa tajuta että joku voikin olla noin tyhmä kuin ap, "rehvii" täällä panneensa ukkomiestä. Kaikkihan siihen pystyy, pillu kelpaa jokatoiselle varatulle ukolle. Ne joilta oma äly puuttuu toimii ap:n tavoin.
Mulla tulee ap:sta mieleen pari tyhjäpää salarakasta ja mua suoraan sanottuna SÄÄLITTÄÄ!
Mutta jokainen valitsee omat ylpeyden aiheensa, toisilla se on pillun jakaminen varatulle ja sen jälkeen netissä kuulutus vaimolle, toisilla se on sitten joku muu...
kun varatun kelkkaan lähtee.. Jäät lapsettomaksi ja odotat niitä onnen murusia joita mies sinulle joskus suvaitsee heittää.
Mies elää onnellista perhe-elämää ja saa hurvitukset vielä siihen lisäksi.
Oma elämä jää elämättä kun varatun kelkkaan lähtee.. Jäät lapsettomaksi ja odotat niitä onnen murusia joita mies sinulle joskus suvaitsee heittää. Mies elää onnellista perhe-elämää ja saa hurvitukset vielä siihen lisäksi.
Jälkikäteen voi sitten mietiskellä mihin se elämä meni...
kun varatun kelkkaan lähtee.. Jäät lapsettomaksi ja odotat niitä onnen murusia joita mies sinulle joskus suvaitsee heittää.
Tuskin ap mihinkään kelkkaan on lähtenyt, sen kuin piti hauskaa=)
Musta on niin ihanaa kun nämä pikkurouvat vetävät aina herneen nenukkiin, kun joku kirjoittaa tällaista. Mieshän on itse vastuussa vaimolleen ja perheelleen, ap on sinkku.
Sitten se on kans huvittavaa, kun jotkut leuhkii, että "mies tulee kotiin mun luo ja viettää arkensa mun kanssa ja sulta kelpaa vain seksi". Olen itsekin sinkkuaikoinani vähän hairahtanut naimisissa olevaan mieheen ja täytyy sanoa, etten sellaista miestä kotiini edes ottaisi. Kyllä se kelpasi seksiin ja tarpeiden tyydyttämiseen mutta siihen se jäi. Naisellakin kun on oikeus haluta vain seksiä.
Olen nykyään onnellisesti naimisissa, enkä vaihtaisi miestäni ja suhdettamme mihinkään mutta siltikään en ymmärrä tätä=)
ottaa useita eri miehiä ja nauttia rakastelusta heidän kanssaa haluamatta sitoutua.
Voi viettää villiä sinkkuelämää. Kun haluaa sitoutua niin sitten rauhoittuu ja perustaa perheen.
Ei se ole niin että joko perhe tai iloittelu, voi saada molemmat.
Ei näihin ukkomiespanoihin luoda niin syvällistä suhdetta kuin parisuhde on. Suhteita on erilaisia.
Monelle tuntuu olevan vieras ajatus että yleisesti hyväksytty miesten tapa toimia (panna irtonumeroita) on monien naistenkin huvi.
Ei kaikki naiset ala roikkumaan tällaisissa suhteissa vaan on muutakin elämää.
Varmaan ap.lla on ollut hauskaa ja hyvää seksiä, pakkoko sitä on yrittää latistaa. Jos mies ei osaa pitää omasta moraalistaan kiinni niin ei se ole ap.n tehtävä.
Onnea ap.lle ! Itse elän saamattomassa parisuhteessa ja jokainen joka on seksielämäänsä edes jollain lailla tyytyväinen, varattuna tai vapaana, on onnekas.
eivätkä muutenkaan nurkkiin pyörimään!
että seksi voisi olla hyvää sellaisen miehen kanssa, jota en arvosta pätkän vertaa. Ja tässä on kyse juuri siitä.
Koitapa ap saada vapaa mies rakastumaan itseesi. Ei ole tainut koskaan onnistua.
Olen ollut varattujen miesten kanssa, ja tajunnut näin jälkeenpäin kuinka säälittävän helppoa niitä on saada panemaan itseäni. Jonoksi asti niitä oli - sehän siinä onkin niin hienoo niiden kannalta kun ne tietää, että mä tyydyin siihen.
Sun viestisi kertoo vaan siitä miten heikko itsetunto sulla on, kun luulet että joku oikeasti olisi kateellinen sulle. Ja taidat olla vielä rakastunutkin siihen kun piti tänne asti tulla avautumaan Ja jollet ole niin se vaan kertoo susta että sulle kelpaa pelkkä seksi. Miksi et etsisi oikeaa parisuhdetta jossa mahtava seksi ja molemminpuolinen rakkaus? Jos siis olet itse vapaa niinkuin ymmärsin.