varattu mies lähti juuri sängystäni kotiinsa...
seksi oli taivaallista,jälleen kerran.
vaimolle terveisiä Vantaalle,että "kiitos lainasta",hyvä mies sulla.
Kommentit (88)
en ole nelikymppinen teini, vaan ihan 27v. teini.elämä edessä ja tukka takana. onneksi.
ps.olen muuten ollut naimisissa,mieheni kuoli onnettomuudessa,joten on tässä muutakin elämää vietetty kuin "seksihurjasteluja".
Nyt täytyy jatkaa töitä välillä.
ap
vaan se, että hän tieten tahtoen kokee tarvetta satuttaa sanoillaan toisia ihmisiä, tässä tapauksessa 'vaimoja Vantaalta' niin huvittavalta kuin se kuulostaakin. Sillä onko aloitus provo vai ei ei ole merkitystä. Ruma häiriintynyt ihminen ja niitähän nykypäivänä riittää. Likaa lisäaineta tai uv-säteitä ehkäpä, omaan napaan tuijottamista ainakin. Viisaus, hyvyys ja lämpö loistavat poissaolollaan. Asioita joita me kaikki, myös ap, viime kädessä kaipaamme. Hyvyys maailmassa ei lisäänny siten että valikoidusti ollaan kivoja muutamille ja ilkeitä lopuille. Vaan olemalla se kiva tyyppi siellä missä liikkuukin.
Valitettavasti tuntuu, että näitä häiriintyneitä ihmisiä on enemmän ja enemmän. Mä uskon kuitenkin siihen, että hyvä voittaa ja paha saa palkkansa. Ennemmin tai myöhemmin.
aina sama virsi.
Jos ap on tämä ihminen kenet tiedän, voin kertoa että sääliksi käy häntä.
Avoimesti kertoo aina kuinka panee varattuja, ei puhu mistään muusta kuin seksistä. Lapsi on, muttei isää hällä.
Nelikymppinen nainen joka on jäänyt aivan teinin tasolle.
En ihmettele yhtään, miksi kukaan mies ei tästä naisesta halua mitään muuta kun sen panon.
Varo vain ettet itse rakastu ja sorru uskomaan vuosi toisensa jälkeen miehen lupauksiin. Vuodet vierivät ja vietät kaikki juhlapäivät yksin, koska mies viettää ne tietenkin perheensä kanssa. Yhtäkkiä huomaat olevasi 40 v - juna meni jo ja sä olet yksin ja jäänyt lapsettomaksi. Herää jo ap - arvosta itseäsi ja anna tommoisten luuserimiesten olla...
kuten mainittua, että se pimppa maistuu jokatoiselle varatulle miehelle? missä vika siis naisessa? en tiedä mutta, hienoa että jotkut ymmärtävät antaa varatuillekkin.
vaikka monet tästä ilkkuvatkin (ihme että joku tämän on tosiaan ylös nostanut, en meinannut enää muistaa koko ketjua)... sain sukupuolitaudin koska päädyin erään toisenkin miehen sänkyyn.. ja lapseni otettiin huostaan viime vuonna :(
ap
halailua ja juttelua, ei muuta. Tosin mies ei kuulemma uskalla tulla kanssani kahdestaan kämpille, koska se voisi eskaloitua seksiksi. Moraali meillä siis molemmilla.
Pidän häntä vain ystävänä, vaikka kemiaakin on.
vain ne joilla on huono itsetunto, harrastaa seksiä jossa ei ole todellisia tunteita. Itseään kunnioittava nainen masturboi, sehän on suurinta rakkautta itseään kohtaan mitä voi olla. Se vaan nähdään ällönä pillun vatkaamisena.
Nostatusta heikolle itsetunnolle tollasella irtoseksillä haetaan.
Varo vain ettet itse rakastu ja sorru uskomaan vuosi toisensa jälkeen miehen lupauksiin. Vuodet vierivät ja vietät kaikki juhlapäivät yksin, koska mies viettää ne tietenkin perheensä kanssa. Yhtäkkiä huomaat olevasi 40 v - juna meni jo ja sä olet yksin ja jäänyt lapsettomaksi. Herää jo ap - arvosta itseäsi ja anna tommoisten luuserimiesten olla...
Mikä ihme siinä on ettei nää jankkaajat tajua, ettei kaikki halua parisuhdetta ja varsinkaan sitä lasta?
Juhlapäivien vietto itsekseen on ihan fine, mulle ainakin silloin kun olin sinkku esim. joulun päivät oli ihan tavallisia päiviä, ja niin ne on vieläkin vaikka oon parisuhteessa, ei sitä joulua tai juhannusta mitenkään tarvitse "viettää".
Mikä ihme siinä on ettei nää jankkaajat tajua, ettei kaikki halua parisuhdetta ja varsinkaan sitä lasta? Juhlapäivien vietto itsekseen on ihan fine, mulle ainakin silloin kun olin sinkku esim. joulun päivät oli ihan tavallisia päiviä, ja niin ne on vieläkin vaikka oon parisuhteessa, ei sitä joulua tai juhannusta mitenkään tarvitse "viettää".
eipä sitä tietenkään osaa kaivata jos paremmasta elämästä ei tiedä.
Mikähän on ap:n motiivi kirjoitella tällaisia? Tai muiden yksinäisten naisten? Miksi pitää hehkuttaa ukkomiehen pokaamista?
Mä en keksi muuta syytä, kuin että nää yrittää loukata parisuhteessa olevia, yrittää aiheuttaa epävarmuutta parisuhteessa eläville? Miksi?
Siihen mä en taas keksi muuta vastausta, kuin yksinäisyys ja halu saada paha olo muillekin. Halu loukata kaikkia parisuhteessa eläviä. Ja miksi joku tällaista haluaisi? No kun se itseltä puuttuu. Kun ei siihen itse kykene.
Jos olisi oikeasti tyytyväinen omaan elämäntilanteeseensa kakkosena, ei siitä tarvitsisi täällä kirjoitella. Aika harva onnellinen parisuhteessa elävä hehkuttelee oman seksielämänsä ihanuutta täällä aamusella. Tai edes sinkkunainen, joka on pokannut sinkkumiehen.
Miksi siis varattujen miesten panot säännöllisesti niistä raportoivat? Voiko syynä olla se, että olo voi olla aika tyhjä, kun se "ihana" mies onkin mennyt sinne, minne kuuluu: perheensä luo. Ja se kakkonen on yksin. Mulla ainakin olisi paskan maku suussa moisen jälkeen.
jos tänne ap kirjoittelee seksistään? Paha olo tämmöisistä jutuista tulee silloin jos itse on epävarma. Minä olen täysin ap.puolella. Ja olen naimisissa, enkä ole itse koskaan pettänyt puolisoani. Mutta jos hän pettäsi minua, niin en kai minä sitä toista naista voisi syyttää ja haukkua?
Minunhan pitäisi haukkua oma mieheni, eikä itkeä sitä että "Voi voi kun naiset on kamalia, houkutteli mun pienen viattoman pertin pahoille teille"
En voi ymmärtää sitä, että teille on niin tärkeää arvostella ap.ta. Katsotteko aina, että syy perheessänne olevaan epävarmuuteen on perheen ulkopuolisissa tahoissa? Tuohan on pään pensaaseen pistämistä. Heittäkää se pettävä ukkonne pihalle, jos noin ärsyttää mutta älkää ajatelko että miehenne on omiin tekosiinsa syytön.
kuka tahansa saa halutessaan seksiseuraa.
Mikähän on ap:n motiivi kirjoitella tällaisia? Tai muiden yksinäisten naisten? Miksi pitää hehkuttaa ukkomiehen pokaamista? Mä en keksi muuta syytä, kuin että nää yrittää loukata parisuhteessa olevia, yrittää aiheuttaa epävarmuutta parisuhteessa eläville? Miksi? Siihen mä en taas keksi muuta vastausta, kuin yksinäisyys ja halu saada paha olo muillekin. Halu loukata kaikkia parisuhteessa eläviä. Ja miksi joku tällaista haluaisi? No kun se itseltä puuttuu. Kun ei siihen itse kykene. Jos olisi oikeasti tyytyväinen omaan elämäntilanteeseensa kakkosena, ei siitä tarvitsisi täällä kirjoitella. Aika harva onnellinen parisuhteessa elävä hehkuttelee oman seksielämänsä ihanuutta täällä aamusella. Tai edes sinkkunainen, joka on pokannut sinkkumiehen. Miksi siis varattujen miesten panot säännöllisesti niistä raportoivat? Voiko syynä olla se, että olo voi olla aika tyhjä, kun se "ihana" mies onkin mennyt sinne, minne kuuluu: perheensä luo. Ja se kakkonen on yksin. Mulla ainakin olisi paskan maku suussa moisen jälkeen.
jos tänne ap kirjoittelee seksistään? Paha olo tämmöisistä jutuista tulee silloin jos itse on epävarma. Minä olen täysin ap.puolella. Ja olen naimisissa, enkä ole itse koskaan pettänyt puolisoani. Mutta jos hän pettäsi minua, niin en kai minä sitä toista naista voisi syyttää ja haukkua? Minunhan pitäisi haukkua oma mieheni, eikä itkeä sitä että "Voi voi kun naiset on kamalia, houkutteli mun pienen viattoman pertin pahoille teille" En voi ymmärtää sitä, että teille on niin tärkeää arvostella ap.ta. Katsotteko aina, että syy perheessänne olevaan epävarmuuteen on perheen ulkopuolisissa tahoissa? Tuohan on pään pensaaseen pistämistä. Heittäkää se pettävä ukkonne pihalle, jos noin ärsyttää mutta älkää ajatelko että miehenne on omiin tekosiinsa syytön.
Mulla ei ole pettävää ukkoa. Ihmettelen vaan näitä joka viikonloppuisia toisten naisten (?) kirjoittamia hehkutuksia. Epäilen kyllä suurinta osaa niistä provoiksi. Harva aikuinen nainen on niin tyhmä (toivottavasti), että tuollaisia tulisi tänne kirjoittelemaan tosissaan.
Eikö oikeesti mielessäsi käy että olet miehelle vain "pano". Lopulta hän kuitenkin menee kotiin vaimonsa luokse ja sinä jäät yksin. Oikeasti olet säälittävä.
sääliksi käy. Kannattas varmaan hankkia ihan oma, jos nyt sitten sattuu vielä kaiken tuon reikänä olemisen jälkeen jollekkin kelpaamaan.
Eikö oikeesti mielessäsi käy että olet miehelle vain "pano". Lopulta hän kuitenkin menee kotiin vaimonsa luokse ja sinä jäät yksin. Oikeasti olet säälittävä.
Mies sai mitä halusi samoin ap. Miksi tässä pitäisi ketään sääliä?
onko siinä teillä vaimoilla hehkuttamista,kun tiedätte miehenne käyvän vieraalla pillulla,ja tulevan sen jälkeen kotiin? oumaigaaaad...ketkähän ne niitä vähä-älyisiä tässä ketjussa oikein ovat?
se vaimo saa sitä miestään siellä kotona pidettyä,mies tulee luokseni "reiälle" aina vain uudestaan ja uudestaan. SEKÖ ei sitten kotihiiren mielestä ole yhtään säälittävää? eeeeheeeei,se meishän palaa aina kotiin kumminkin. välillä:D
ap
Minun mielestäni ap:ta on turha syytellä jos mies on varattu ja jopa perheellinen! Voi olla että monella haukkujalla tuli pelko persiiseen jos on oma mies ollut "hiukan" myöhään poikain illassa...
Kyllä se on niin, että HARVOIN varattua miestä sinne sinkkunaisen reiälle tarvitsee väkisin pakottaa!
T: perheellinen nainen
lapsi on ja tottakai isä on hällä.
yhteishuoltajuus,ja kaksi kotia. asumme aika liki,joten lapsi saa käydä samaa koulua koko ajan ja samat harrastuspaikat.eli lapsella on asiat hyvin.isänsä puolesta.
teiniksi voin toki kokea itseni:)
en koe tarvetta vanheta ryppyiseksi ja valittavaksi akaksi.
ap