Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pystyn häivyttämään mielestäni pettäjä-mieheni ja hänen panopuunsa kuvat... :(

Vierailija
21.08.2010 |

Olen epäillyt miestäni (tai siis kohta ex) pettämisestä useita kuukausia. Mies on syyttänyt minua mustasukkaiseksi ja vainoharhaiseksi. Nyt hän päättikin yhtenä iltana (kun ei kuulemma kestänyt omaa pahaa oloaan) vihdoin myöntää että olen ollut oikeassa. Kertoi panneensa tätä meitä 14 vuotta nuorempaa tyttöä kolme kertaa. Tiedän kuka hän on, ja vaikka kuinka yritän ajatella muuta, tulee mieleeni jatkuvasti kuva miehestäni tämän tytön kanssa.

Oksettavaa. Loppuuko tämä tuska koskaan?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on saanut tiukkaa,nuorta, kiimaista pillua.

mites se sinun lorttosi voi?

Vierailija
2/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat ne kuvat tietysti tänne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat ne kuvat tietysti tänne!

jeees!!!!!!!!! jakoon vaan. saadaan nähdä kiimaista rakastelua.

Vierailija
4/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun meni vieraisiin, niin ei varmaan ollut kotona kovin tiukkaa tarjolla. Mulla on kolme pientä lasta, joista pienin oli silloin 3 kk. :(

Vierailija
5/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan katselemaan itselle nuorta komeaa miestä.

Vierailija
6/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lapsia oletkin suoltanut sieltä ulos??

Vierailija
7/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ajatella niin ettei mies ansaitse sinua. Tosi kauhea tilanne kyllä=( olen pahoillani puolestasi. Teet oikein kun dumppaat tuollaisen ukkelin.

Vierailija
8/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskapuhetta. Se mikään syy ole. Älä itseäsi soimaa tai kroppaasi, ei sinussa mitään vikaa ole. Miehessä sen sijaan on.

Vierailija
9/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ottaa aikansa. Luota siihen, että ajan kanssa elämääsi tulee uusia, mukavia, tärkeämpiä asioita kuin paskainen, joksi miehesi on muuttunut. Unohdat kyllä.

Ole kiitollinen, että et oikeasti nähnyt heidän panopuuhiaan. Minulle kävi niin, että otin kerran työpöydältä vahingossa miehen muistitikun, kun luulin sitä omakseni. Se oli täynnä alastonkuvia hänestä vehje pystyssä. Ja kuvia hänestä panemassa jotain minulle vierasta naista.

Olin häntä epäillyt jo jonkin aikaa kummallisesta käytöksestä johtuen. Myös hän syytti minua vainoharhaiseksi. Ja sitten tuli todisteet.

Edelleen mies kehtaa sanoa, jos joskus häntä näen, että "Mitkä kuvat, mitä sä tarkoitat?" Mutta otin kuvista kopiot ja näytin kaikille hänen kavereilleen, jotka halusivat nähdä.

Tiedän, että omassa piirissään miehestä tuli täysi hylkiö tuon jälkeen.

Kesti aikansa, että kuvat eivät enää pyörineet mielessäni. Mutta entisestä kodista en huolinut mukaan esim. yhtään sellaista huonekalua, jonka päällä mies oli kuvissaan alasti istunut. Yökötti niin.

Nyt ei enää satu. Asiasta on pari vuotta. On uudet kuviot. Pidän miestä säälittävänä otuksena - ja niin pitää moni muukin.

Hanki uusia harrastuksia, vietä aikaa ystävien parissa, keksi kaikkea hauskaa. Tuollainen idioottimies ei ole ajatuksiesi, kyyneliesi, surusi arvoinen. Naura hänelle paskaisesti äläkä enää ota yhteyttä.

Vierailija
10/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan minä treenannut, mutta tuskin se enää keski-ikäisen, kolme lasta synnyttäneen naisen pillu taantuu 21-vuotiaan tasolle.

Vierailija
11/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskapuhetta. Se mikään syy ole. Älä itseäsi soimaa tai kroppaasi, ei sinussa mitään vikaa ole. Miehessä sen sijaan on.

Vierailija
12/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan minä treenannut, mutta tuskin se enää keski-ikäisen, kolme lasta synnyttäneen naisen pillu taantuu 21-vuotiaan tasolle.

Vierailija
13/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et saa kuvaa pois mielestäsi, ikävä kyllä;(

Olen myös katkeroitunut ja huonolla itsetunnolla oleva. Nuorempi ei todellakaan tarkoita parempi ja tiukempi. Nuoremmissakin löytyy kyllä lörppöjä, ja ainakin bimpoja.

Olet lastenne äiti, se puhuu jo puolestaan!

Vierailija
14/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset ovat niin pieniä, että heidän takiaan on pakko pitää yhteyttä.

Vierailija
15/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sen lisäksi, tänne tulee kohta varmaan joku muikkeli itkemään, että "Mitä se on sulta pois jos mies haluaa vierasta panna". Ei sellaista pidä sietää. Mies on tahallaan loukannut sinua ja rikkonut perheenne, ei sellaisen perään kannata itkeä.

Ja tuolle dorkalle: jos mies tai nainen on pettääkseen, hän pettää riippumatta siitä mitä kotona tapahtuu. Turha syyllistää vaimoa siitä, jos mies ei osaa pitää keppiään kurissa.

Vierailija
16/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse harrastaa seksiä sen sian kanssa,joka on uitellut kulliaan toisten perseissä:)

Vierailija
17/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva heräili tunnin välein, mies ei auttanut hoidossa yhtään. Ei meidän seksielämä missään vaiheessa loppunut kuitenkaan. Voi kun olisin tiennyt jo aiemmin, olisi monta itkua jäänyt itkemättä.

Vierailija
18/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitämiseen tarvitaan nimenomaan vaimoa, ja sen seksikkyyttä.

Vierailija
19/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näistä ikävistä ja asiattomista viesteistä, joita on jokunen tähän ketjuun tullut. Voimia paljon sinulle! Elämällä on vielä varmasti sinulle paljon hyvää annettavanaan, aivan varmasti. :) Halaus!

Vierailija
20/61 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies yrittää lirkutella sinua jäämään, älä kuuntele. Kerran petturi aina petturi. Hän ei ole luotettava.

Älä raivoa, älä itke miehen läsnäollessa. Ole tyynen arvokkaasti vain halveksiva. Puhu hänen kanssaan vain välttämättömin. Älä edes tervehdi.

Osoita käytökselläsi, että mies on sinulle historiaa. Ilmaa. Itke sitten kavereiden olkapäätä vasten.

Kysy mieheltäsi, mitä hän tuumaa siitä, jos esimerkiksi hänen työnantajansa saa kuulla asiasta. Kuinka luotettavana työntekijänä häntä enää silloin pidetään?

Halveksu miestä. Älä kiukuttele tai ole edes vihainen. Vain halveksuva. Tehoaa parhaiten. Ja itsekin nohdat miehen nopeammin.

Jos mies yrittää vielä puhua asiasta, naura halveksuvasti. Sano, että tässä ei ole keskusteltavaa. Sen puhutte, mitä eron ottaminen vaatii - ja mieluiten asianajajien kautta.

Minä muuttaisin pois nyt heti.