Miten pystyn häivyttämään mielestäni pettäjä-mieheni ja hänen panopuunsa kuvat... :(
Olen epäillyt miestäni (tai siis kohta ex) pettämisestä useita kuukausia. Mies on syyttänyt minua mustasukkaiseksi ja vainoharhaiseksi. Nyt hän päättikin yhtenä iltana (kun ei kuulemma kestänyt omaa pahaa oloaan) vihdoin myöntää että olen ollut oikeassa. Kertoi panneensa tätä meitä 14 vuotta nuorempaa tyttöä kolme kertaa. Tiedän kuka hän on, ja vaikka kuinka yritän ajatella muuta, tulee mieleeni jatkuvasti kuva miehestäni tämän tytön kanssa.
Oksettavaa. Loppuuko tämä tuska koskaan?
Kommentit (61)
pitämiseen tarvitaan nimenomaan vaimoa, ja sen seksikkyyttä.
Sen sijaan aikuisen perheenisän pitäisi olla tarpeeksi AIKUINEN ja FIKSU ymmärtääkseen, mitä lapsiperheessä vaaditaan vanhemmilta. Jos ei auta kodin- ja lastenhoidossa, voi olla ettei vaimo vaan jaksa. Ei vaimo ole olemassa vain miehen tyydyttämiseksi. Piste.
Mieti, millaisen miehen mallin lapset tuollaisesta ääliöstä saavat?
Mies ottakoon yhteyttä, kun haluaa lapsia tavata. Sopikaa, kehen hän yhteyttä ottaa - ilmoita, että et halua puhua hänen kanssaan, kun ero on selvä. Minä en vastaisi edes puheluihin. Tulkoon oven taakse selittämään asiansa.
Muuta usean sadan kilometrin päähän, jos mahdollista. Älä ainakaan naapuriin jää kitumaan. Minä etsin töitä ulkomailta ja muutin joksikin aikaa sinne lapsen kanssa. Mies sai tulla sinne lasta tapaamaan ja asua hotellissa.
mutta tuskin unohdat koskaan.
Muista, ettei vika ole sinussa. Mies teki ihan itse päätöksen pettämisestä.
Nyt nenä pystyyn ja otat eron tuollaisesta. Sovitte tapaamiset yms.
Ja ennenkaikkea: pidä huolta itsestäsi!
Säälittävä on se joka pettää, piste!! Ihan sama kenestä se johtuu, aina täytyy ensin koittaa selvittää asiat ennenkuin hypitään toisten syliin. Ihan sairasta puhetta, että olisit pitänyt huolta itsestäsi niin ei olisi tarvinnut miehen hakea parempaa...älä kuuntele tuollaista! Miehesi on säälittävä, jätä se ja etsi itsellesi mies joka arvostaa sinua! Kuva mielessäsi haalistuu ajan myötä mutta unohdu se ei koskaan. Itse en pääsisi tuollaisesta yli vaan se vaikuttaisi koko loppu elämäämme!
Vedin turpaan ja pakkasin vaatteet jätesäkkeihin ja laitoin mieheni autoon. En aio muuttaa mihinkään, jään ok-taloomme asumaan lasteni kanssa, mies saa muuttaa kaupungin vuokrakämppään vaikka sen horatsunsa kanssa.
Jos olit ap, niin noin sitä pitää! Tsemppiä tyttö!
Tuo halveksunta-juttu on varmaan totta, harmi etten ainakaan vielä ole pystynyt siihen. Olen tentannut mieheltäni yksityiskohtia tapahtumista, vaikka ei kai siitä mitään hyötyä olekaan.
ap (joo, olin myös 27)
Juuri noin! Miehesi rikkoi perheenne ja saa lähteä! Olen hengessä mukana, vaikkei se sua varmaan auta=(
Yritä päästä siihen halveksuntatasolle, se auttaa parhaiten myös itseäsi.
Tiedän tuskasi kun olen kokenut sen että mies pettää.
Sinulla on vaihtoehtoja. Joko eroat miehestä joka ei sinua kunnioita tai yrität jatkaa kaikesta paskasta huolimatta.
Minä päätin erota. Alkuun oli vaikeaa sen myönnän. Kaksi ihan pientä lasta. En ole koskaan epäillyt päätökseni oikeellisuutta.
Olen tietoinen exän elämästä ja ei ole senkään jälkeen tyytynyt vain yhteen naiseen. Hän on ja pysyy petturina.
Mitä mieltä tuollaista miestä olisi sietää. Lisäksi olisi huono isämalli ja ylipäätään miehen malli lapsille.
Minä odotin nuorintani kun petturuus paljastui.
Muistan sen kun minunkin silmissä pyöri kuva miehestä ja panostaan. Pahimman tuskan ohi mentyä he muuttuivat täysin yhdentekeviksi. Kaikenlaisia ajatuksia vilisi päässä myös pahoja heitä kohtaan. Ajattelin jopa etteivät ansaitsisi elää.
Kun ex selittää vilkkaasti vaihtuvista naisistaan olen enemmän kuin onnellinen etten ole enää yksi heistä.
Mieshän on valehdellut minulle monta kuukautta. Hän on kieltänyt pettämisensä myös sosiaalityöntekijöiden, kriisityöntekijöiden ja terapeutin edessä. (Näitä em. henkilöitä olemme siis tavanneet siksi, että mieheni kehotti minua hakemaan apua omiin ongelmiini joita olivat mustasukkaisuus ja vainoharhaisuus)
tuskasi hälvenee
se on pitkä aika, mutta se aika koittaa kun sinuun ei enää satu!
Kirjoittelin itse tänne aamupäivällä, aloituksen nimi on kaipaan mielipiteitä.
Mies ei ole myöntänyt tekoaan, edelleen kieltää. En vain jaksa enää.
Mä päätin että lähden itse tästä talosta, liian iso mun hoidettavaksi, ja maksettavaksi. Tosin myyntiin tämä menee, mieheni ei ole töissä tällä hetkellä. Harmittaa vain kovasti meidän kotieläimet, kaksi koiraa ja kissa. Tiedän ettei koiramme voi asua kerrostalossa, joten jokin ratkaisu on niidenkin osalta löydyttävä.
Tsemppiä meille molemmille!
pitämiseen tarvitaan nimenomaan vaimoa, ja sen seksikkyyttä.
Sairas ja vieläpä tyhmäkin.
On tehty tutkimuksiakin pettämistä koskien, ja se yleisin syy oli EI VARSINAISTA SYYTÄ, LISÄMAUSTE ELÄMÄÄN. Eli se vain sattui olemaan hauska juttu. Onhan se tietynlaiselle ihmiselle tietysti sen hauskempaa ja kivempaa mitä useampi rakastaja pyörii ympärillä. Jännittävää ja imartelevaa. Voi mennä kenen luo milloinkin tekee mieli.
Ole ap onnellinen, että miehesi tunnusti nyt, niin et enää turhaan kuvittele hänen olevan minkään arvoinen ja voit aloittaa uuden ja paremman elämän, kun olet vielä suht nuorikin.
Etkö aloituksessasi sanonut, että tunnusti?
vaan jonkun toisen ketjun aloittaja. Joo, siinä mielessä olen onnellinen että tunnusti edes nyt eikä esim. 10 vuoden päästä, kun asia näköjään häntäkin kalvoi niin paljon että hyvä kun on pystynyt elämään.
silloin on parempi lopettaa suhde.
Ei huomioida miestä ollenkaan,vain oma napa.
Juuri noin! Miehesi rikkoi perheenne ja saa lähteä! Olen hengessä mukana, vaikkei se sua varmaan auta=(
Yritä päästä siihen halveksuntatasolle, se auttaa parhaiten myös itseäsi.
Todennäköisesti kaiken alku ja juuri on pihtaa vaimo (siis AP). Ei mies petä ilman syytä.
AP:n pitää tässä vaiheessa mennä itseensä ja laittaa parisuhde kuntoon. Kunnossahan se ei ole ollut.
Raivostuttaa tuollaiset kommentit. Ensin ajetaan vuosia toinen osapuoli raivon ja mielipuolisuuden partaalle esimerkiksi pihtaamlla seksiä ja sitten ruikutetaan että mites tässä näin kävi.
En tietenkään tiedä, miten ap:n tapauksessa oon viim evuodet menneet, mutta helppo arvata, että ap ei ole juurikaan välittänyt miehensä pallien tyhjentämisestä.
Älkää vaan ihmetelkö miten tässä näin kävi, jos todellakin ap on jättänyt panemisen nuoremmilleen.
MIEHENSÄ RAKASTELEMAA NAISTA PANOPUUKSI?
tässä heti nähdään asenne,toiset naiset ovat panopuita,huoria ym. mitäs ne kotipihtarit sitten on? vaimoja?
Sehän on tuleva ex.
Minun mieheni petti ja jatkoimme yhdessä.
Kaikki muistuttaa siitä toisesta naisesta.
Aina kun kuulen hänen etunimensäkin...