Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska olet soittanut viimeeksi numeroon 112? Mikä oli asiasi?

Vierailija
20.08.2010 |

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mulkku antaa mieluummin kuolla jonkun. Kaasuttaa varmaan yli autollaan ja saa nautintoa. Häpeä!

Vierailija
42/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen soittanut joitakin kertoja. Kerran, koska lapsi sai anafylaktisen reaktion ja häneltä meni taju (oli jotenkin saanut kananmunaa suuhunsa, vaikka kuinka yritettiin pitää ruokapöydän ympäristö tyhjänä). Kerran kun miehellä oli huikeita rintakipuja (syyksi paljastui tosin ihan vaan närästys, mutta veivät silti sairaalaan asti tuota tutkittaessa). Minulle itselleni on tilattu ambulanssi kotiin kerran, koska sain puolestani itse anafylaktisen reaktion (en tiennyt olevani allerginen reaktion aiheuttajalle).

Viimeksi soitin 112:een koska salama iski vieressämme olevaan sähköjohtoon - ilmassa menevään jännitejohtoon siis, ja sytytti tulipalon naapurin pihalle - tosin tietty roikkui myös pitkin tietä toinen pää johdosta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudun työni puolesta soittamaan 112 lähes joka työvuoro useamman kerran.

Töissä ea pkl:lla

Vierailija
44/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla menee aina sekaisin numerotiedustelun ja yleisen hätänumeron numerot. Lyön aina luurin korvaan ja soitan sitten siihen toiseen 11-alkuiseen.

Vierailija
45/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia oli talossa. tulivat pian ja riehuva isä vietiin putkaan.

Vierailija
46/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmäili kaiteisiin ym ja jatkoi vaan matkaa.

Vierailija
47/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on jo yli 40. Soitin joskus nuorena, kun ystävän veli ampui itsensä minun ollessani heillä kylässä :(

Vierailija
48/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt yhden näistä kesämyrskyistä aikana, kun moottoritien ramppiin oli kaatunut puu. Hätäkeskus oli tukossa, joten jäi ilmoittamatta.

Minäkin tunnen nykyään soittavani sinne aika usein. Yksi iso syy siihen on varmaan se, että liikun paljon, joten kaikenlaista tulee eteen ja toisekseen en oleta, että joku muu ilmoittaa vaan ilmoitan itse. On siis tullut soitettua tienpäältä epäillystä paristakin rattijuoposta, ostoskeskuksen nurkalla makaavasta miehestä, talossa olleesta häiriköstä muutamaan otteeseen, sairaskohtauksesta ja mitähän vielä.

Vierailija
49/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun asiakas rupes kännipäissään riehumaan ja heittelemään tuoleja yms. Poliisiasema on puolen kilsan päässä, tulivat aika nopeesti rauhoittamaan äijän.

Vierailija
50/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin kun 8 kpl n. 10-vuotiaita poikia skeittasi ihan pokkana kahden suuren tien risteyksessä KESKELLÄ AJOTIETÄ, eivätkä väistäneet autoja - todella vaarallista.

Vierailija
51/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

potiilisille useamman kerran, viimeksi kun lähiön taksitolpalla alkoi tappelu...

siitä saa poliisin, palokunnan, sairasauton yms. Poliisin oma päivystysnumero on poistunut käytöstä aikoja sitten.

Eikö enää ole 10022 numeroa käytössä poliisille? Aivan älytöntä, jos poliisiasioissakin joutuu soittamaan hätänumeroon ja sitten nämä soittelijat tukkivat linjat kun jollakin samaan aikaan on oikeasti hengenhätä ja tarvitsee ambulanssia!

Vierailija
52/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku soittaa työnsä puolesta 112:n kun tarvitsee potilaalle kuljetusta tutkimuksiin! Sitä varten on kuitenkin olemassa ihan kiireetön numero, ei tarvitse hätäkeskukseen soitella.

Vierailija
53/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun naapuri tuli oven taakse pahoinpideltyna.

Vierailija
54/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime keväänä, jalankulkija hortoili moottoritiellä mustissa iltapimeässä ja tietenkin ilman heijastinta.

Vierailija
55/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin ruumiin.

Vierailija
56/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti paikalta. Ilmoitin asiasta.

Vierailija
57/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin soitan viikossa keskimäärin 6 kertaa poiisit/ambulanssin paikaille ihan vaan työn takia(olen siis baarissa/pubissa töissä). Yleensä tappelun, sammumisen, huonon käytöksen takia tulee soitettua. Yleensä ppari kertaa illassa saa tosiaan soittaa(ke,pe,la). Viimeksi "yksityishenkilönä" soitin ambuanssin kuukausi sitten kun 11kk ikäinen vauvamme sai jotain kurkkunsa eikä se tullut sieltä omin avuin pois.

missä rähinäviinaa myydään...

Vierailija
58/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliiseilla kesti tosi kauan ja tekijä ehti paeta.

Vierailija
59/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuun viimeisenä viikonloppuna 2005 pakenin pakkaseen pahoinpideltynä exääni toisen ja viimeisen kerran. Silmäkulma auki kävelin jonkin matkaa erään tien kulmaan jossa odotin kovassa pakkasessa kunnes ambulanssi vei minut tikattavaksi. Takaisin ei ollut enää palaamista.

Ambulanssin paikalle soittaminen sinänsä vaati hieman kekseliäisyyttä, sillä exäni paiskasi puhelimeni lattiaan. Ilman näppäimistöä sitten tulitikulla painellen sain soitettua hätänumeroon tapahtuman jälkeen...

Onneksi elämäni on muuttunut hyväksi noiden aikojen jälkeen!

Vierailija
60/75 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

potiilisille useamman kerran, viimeksi kun lähiön taksitolpalla alkoi tappelu...

siitä saa poliisin, palokunnan, sairasauton yms. Poliisin oma päivystysnumero on poistunut käytöstä aikoja sitten.

Eikö enää ole 10022 numeroa käytössä poliisille? Aivan älytöntä, jos poliisiasioissakin joutuu soittamaan hätänumeroon ja sitten nämä soittelijat tukkivat linjat kun jollakin samaan aikaan on oikeasti hengenhätä ja tarvitsee ambulanssia!