Aion mennä suomi24:sen nuorten chattiin ja katsoa millaista meno siellä oikeasti on.
Vaikuttaa ainakin ihan sairaalta paikalta. Ällöttää että aikuiset miehet kyttäävät siellä nuoria tyttöjä.
Saako tänne muuten kopioida niitä viestejä jota siellä tulee vastaan?
Kommentit (365)
eli silloin kun saan ton punasella kirjoitetun viestin niin äijät puhuu privana? klikkaan sen nimimerkkiä, kirjoitan vastauksen ja painan "sano"? näyttää tulevan tuhoton kiire, äijät hyökkää välittömästi..
muista laittaa rasti siihen "vain hänelle" kohtaan, että myös sinun kirjoittamasi näkyy vain teidän kahden välisenä.
Jos vaihdat juttukaveria välillä, paina "poista valinnat" ja valitse uusi juttukaveri.
Juttelin eilen illalla 12-vuotiasta esittäen tämän kanssa ja sain laitettua sen "tiesithän..."lauseen ja taas tämä poju sjk teki tätä :(
: ooks tuhma yhtään
juuli13: ei ku ihan kiltti
poju sjk: eli ei kiinnosta seksi jutut vai
juuli13: haloo, oon vasta 13
poju sjk: haittaako se
juuli13: kuinka vanha oot?
poju sjk: 22 haittaako se
juuli13: en mä tiiä
poju sjk: ok
poju sjk: ooksä neitsyt
juuli13: oon
poju sjk: ooksä posliini
juuli13: en
poju sjk: saisko sua hieroa
juuli13: mistä?
poju sjk: mistään
juuli13: ei
poju sjk: etkö tykkäis
juuli13: en tiiä
poju sjk: ooksä koskaan tehny mitään sellasta
juuli13: millasta?
poju sjk: tuhmaa
poju sjk: haluisikko
poju sjk: mikset
juuli13: oon vasta 13
poju sjk: ok
poju sjk: saako sun mesee
juuli13: ei oo mesee
poju sjk: tekis mieli sua
juuli13: aha
poju sjk: ei sua vissiin kiinnosta :D
juuli13: ei
Itse asiassa se vikitteli kaikkea mikä liikkuu... Oli tosi aktiivisena, mutta vain silloin kun mulla oli nimimerkki, mistä kävi ilmi ikä, eli veera96 tai nea97 tms... Ei siis ehdotellut mitään, jos käytin 'iätöntä' nimimerkkiä.
Mutta heti kyllä kävivät nuorten kimppuun siellä. Privakeskusteluehdotuksia sateli niin ettei ehtinyt vastata, ja äkkiä privapuolella juttu kääntyi kuppikokoon ja housujen pullotukseen. YÄKS!
Kaikki kysyivät meseosoitetta, ja muutama kyseli heti kamerassaoloa. Sitten kävi ilmi, ettei heillä itsellään kuitenkaan ollut kameraa. Ja yllätys yllätys kaikki ne kolme esittivät parikymppisiä, jotka juttelivat 14-15 -vuotiaiden kanssa... Luulen, että todellisuudessa ikää miehillä oli ainakin tuplat tuohon ilmoitettuun ikään.
Kokemus oli minulle ainakin kaikin puolin järkyttävä! En olisi ikinä uskonut toiminnan olevan niin suoraviivaista ja laajamittaista! Teini-ikäisten tyttöjen äitinä silmät kyllä nyt avautuivat täysillä kaikenlaisen nettitoiminnan suhteen. Kiukuttaa ja itkettää!
Mä olen itsekin chattaillyt teininä ja voi luoja jos joku vanhempi mies ois jotain tollasta ehdotellut!! Olisin varmaan tuntenut itseni ihan raiskatuks...:(
Jatkakaa ihmeessä, olette hyvällä asialla!!!
Ovatko olleet itse teineinä ilman tyttöystävää ja yrittävät ottaa menetettyä aikaa takaisin tms.? Ei, en todellakaan puolusta heidän toimintaansa tuolla chatissa, vaan päinvastoin, tuomitsen jyrkästi. Heitin vain kysymyksen ilmaan.
Jatkakaa te vahvahermoisemmat mammat ihmeessä tuota! Itse en pysty; olen joutunut (ns. hyvistä piireistä ja ammateista olevien, huom.) äijien ahdistelemaksi teininä ja pahat muistot nousevat pintaan.
Tuntuu ihan uskomattomalta. Eipä ollut hajuakaan että tämä on näin pahaksi äitynyt... Ei tarvitse kahtaa kertaa miettiä missä meidän perheen tietokone tulee olemaan kun tyttäret netti-iän saavuttaa. Ja porttikielto noille oksettaville pedofiileja kuhiseville chateille. Nämä tänne liitetyt käydyt keskustelut julkiseksi lehtien palstoille kaikessa karmeudessaan, jotta kaikki vanhemmat ymmärtävät, mitä setiä siellä netissä oikeen pyörii!
Aluksi kun luin tätä ketjua, niin ajattelin, että nyt menen kyllä itsekin tuonne chattiin, mutta sitten kun luin tämän ketjun loppuun, mulle tuli niin paha olo, että ihan oksettaa. Kuinka tää voi olla mahdollista? eikö poliisi voi mitään tehdä?
Voiko näitä ketjuja lähettää minnekään poliisille?
Olin itse muutaman päivää lomalla ja ajattelin nyt sitten tulla taas pelottelemaan inhoja pedoja teidän kanssanne. :D
T. ap/Weera_98
Ainoa vaan että netissä toisena henkilönä esittäytyminenkin on ihan samalla tavalla rikos, idiootti.
Paitsi jos selkeästi esittää jonkun toisen henkiltiedot, on jo eri asia. Jos esittää olevansa esim. lilli90, ei ole rikos. Kenet siitä voi tunnistaa?
Lehdissähän oli juttua toimittajan tekemästä huijauksesta jossa hän, aikuinen nainen esitti 13-vuotiasta ja piti yhteyttä aikuiseen mieheen joka houkutteli häntä seksiin. Tässäkään tapauksessa ei tapahtunut mitään rikollista, koska kumpikin osapuoli oli aikuisia.
Ja toinen asia: Pedofiileiksi näitä mammoja on turha haukkua, seksistä puhuva osapuoli oli se toinen puoli, ei alaikäistä esittävä mamma. Ainakin niissä keskusteluissa joita luin täältä.
Lakiehdotus muistaakseni on menossa eteenpäin, jossa nuo ehdottelut kiellettäisiin, valaiskaa tietävämmät.
Työryhmän ehdotus on, jossa alaikäisille ehdottelu eli "grooming" netissä kriminalisoitaisiin. Ehdottelun kohteen tulisi olla tässäkin alaikäinen ja ehdottelijan pyrkiä seksisuhteeseen. Tässä siis kynnys olisi yritystä matalammalla mutta kelvoton yritys ei edelleenkään kelpaisi rikosoikeudelliseen vastuuseen.
Haluaako joku muukin teistä mammoista kenties elinikäiset estot? Ette? Paras sitten pitää suut kiinni. :)
Voi teitä äitejä. Naputatte siellä hädissänne koneiden ääressä ja luulette parantavanne maailmaa.
Kuka tässä on hädissänsä? Systemaattisesti tässä ollaan parannettu pala kerrallaan maailmaa - naiivia tai ei, aivan varmasti siitä on jotain apua, kun yrittää. Muutenhan tämä vois olla aivan samanlainen kuin mikä tahansa muukin perus kiusaamiskuvio; joku kiusaa ja 5 muuta katselee vierestä - joka ikinen tämän ketjun osallistujista on ollut uskomattoman rohkea ja täysin oikealla asialla. Me emme vain hiljaa taustalla katso, kun joku "toteuttaa itseään" toisen (nuoren puolustuskyvyttömän tytön) kustannuksella - ja se on aivan oikein. Näin juuri sen pitäisi mennäkin.
Perus miehinen ajattelukuvio sen sijaan toimii juuri tuolla tavalla: "miks vaivautuu, kun ei siit oo hyötyy kuitenkaan" noin niinkuin karrikoidusti sanottuna - eli mieluummin istutaan kädet suorina kotosalla ja hiljaa hyväksytään idioottien toimintaa. Mitäs hyötyä siitä sitten kenellekään on? Minusta on aika naiivia olettaa, että ongelma poistuisi ikäänkuin itsestään päiväjärjestyksestä, jos me tässä tarpeeksi pitkään katsotaan toisaalle ja leikitään, ettei mitään ongelmaa ole edes olemassa.
Ei niitä silti tuolla tavalla maailmasta häivytetä. Jos suomi24 on täynnä trollaavia kotiäitejä, siirtyvät posliiniharrastajat muille apajille.
Juu varmasti näin tapahtuukin, mutta onpahan sitten ainakin yksi paikka, mistä ei enää kannata lapsi/-teiniseuraa vokotella. Kiusa se on pienikin kiusa. Kantavana ideana on se, että ylipäätään tässä aktiivisesti tehdään asialle jotakin, kasvatetaan vanhempien ja päättäjien tietoisuutta, puututaan asiaan ruohonjuuritasolla ja pidetään kiinni siitä (yhteisesti), ettei tälläistä toimintaa hyväksytä.
Jos haluatte muuttaa maailmaa, kasvattakaa omat lapsenne avoimiksi tiedonhaluisiksi ja ymmärtäväisiksi kansalaisiksi. Joku äiti ne namusedätkin on aikanaan kasvattanut, eikä kieroon kasvanutta 50-vuotiasta audimiestä enää nettitoruilla oiotuksi saa, valitettavasti.
Näin yritetään tehdä - tottakai lasten suojelutyö lähtee sieltä kotoa käsin ja kasvatuksesta, mutta se on myös yksi tosiasia, että nuoret ovat uteliaita vanhempien asioista ja netti on oiva väline ottaa selvää niistä asioista, joista ei monessakaan kodissa paljoa tohdita puhua. Viaton lapsen uteliaisuus voi johtaa loppu elämän määrittävään käännekohtaan nuoren elämässä, jos hän nettiseikkailuissaan päätyy tälläisen äijän kynsiin.
Sitä voi jokainen aikuinen mieskin miettiä ihan omalla kohdallaan, että haluaisiko tulla 2 metrisen, tummaihoisen miehen raiskaamaksi - ja, jos näin ikävästi kävisi, muuttaisiko se elämää sen jälkeen lopullisesti. Aivan sama asia.
Oikeasti on oikeastaan sääli, ettei kukaan ole vielä kehittänyt sellaista seksuaalisen kiinnostuksen muotoa, jossa jahdattaisiin ja siepattaisiin näitä pedofiilejä seksuaalisiin tarkoituksiin - voisi kummasti ymmärrys kasvaa sen kaikkein paatuneimmankin "ongelmajätteen" (you said it ;)) päässä.
Haluaako joku muukin teistä mammoista kenties elinikäiset estot? Ette? Paras sitten pitää suut kiinni. :)
Voisiko joku moderaattori nyt ystävällisesti selittää, miksi tämän ketjun ap on saanut eston tälle palstalle? Ei mene nyt ihan reilun pelin hengessä tämä asia.
Kunhan vain louskuttaa leukojaan tuo yksi ääliö
Sillä oikeasti, jos tämän ketjun aloittamisesta annettaisiin bannit jollekin, olisi se huutava vääryys oikeutta kohtaan.
Kyllä ihmisillä (myös äideillä) pitää olla lupa keskustella muistakin asioista kuin siitä kurahousujen väristä - ja tämä, jos mikä, on tärkeä keskustelu palstalla, jossa kirjoittelee näiden nuorien tyttöjen äitejä.
Lakiehdotus muistaakseni on menossa eteenpäin, jossa nuo ehdottelut kiellettäisiin, valaiskaa tietävämmät.
Työryhmän ehdotus on, jossa alaikäisille ehdottelu eli "grooming" netissä kriminalisoitaisiin. Ehdottelun kohteen tulisi olla tässäkin alaikäinen ja ehdottelijan pyrkiä seksisuhteeseen. Tässä siis kynnys olisi yritystä matalammalla mutta kelvoton yritys ei edelleenkään kelpaisi rikosoikeudelliseen vastuuseen.
ylipäätään päästetään chattiin roikkumaan? Jutelkoon kavereittensa kanssa eikä tuntemattomien teinien tai aikuisten.