Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion mennä suomi24:sen nuorten chattiin ja katsoa millaista meno siellä oikeasti on.

Vierailija
19.08.2010 |

Vaikuttaa ainakin ihan sairaalta paikalta. Ällöttää että aikuiset miehet kyttäävät siellä nuoria tyttöjä.

Saako tänne muuten kopioida niitä viestejä jota siellä tulee vastaan?

Kommentit (365)

Vierailija
301/365 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon ite 12 vuotta, ja olaan joskus menty mun kavereitten kanssa tonne chättiin.... ihan samanlaista käytöstä on olluu ku meitä kohtaan sillon... siis teijjän juttuja lukemallaa... en tiiä mikä tää vauva-sivu on mut ku jotai seikkalin googles ni tulin tänne ja tää keskustelu oli tos etusivulla.......

Vierailija
302/365 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oishan se aika hyvä lööppi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/365 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not Ap

Vierailija
304/365 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

gooooo av-mammat!

Vierailija
305/365 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaikärajat eri maissa.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ef/Age_of_Consent.png

Mitäpäs, jos tuonne chattiin (tai ihan mihin tahansa muunlaiseen vastaavaan chattiin) eksyisi joku ulkomaille muuttanut ja siellä pysyvästi asuva, kansalaisuuttaankin vaihtanut, suomen kieltä puhuva henkilö (joka olisi pedofiili) ja se rupeaisi ehdottelemaan seksiä jollekkin pikkutytölle, joka olisi Suomessa suojaikärajan alapuolella, mutta kyseisessä vieraassa maassa suojaikärajan yläpuolella?

Miten meneteltäisiin tuollaisessa tapauksessa? Suomen lain mukaan tuossa olisi tapahtunut rikos, mutta kyseisen vieraan maan lain mukaan rikosta ei olisi tapahtunut. Erittäin epätodennäköistähän se toki on, että tuollaista tapahtuisi.

Vierailija
306/365 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaikärajat eri maissa. <a href="http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ef/Age_of_Consent.png" alt="http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ef/Age_of_Consent.png">http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ef/Age_of_Consent.png</…; Mitäpäs, jos tuonne chattiin (tai ihan mihin tahansa muunlaiseen vastaavaan chattiin) eksyisi joku ulkomaille muuttanut ja siellä pysyvästi asuva, kansalaisuuttaankin vaihtanut, suomen kieltä puhuva henkilö (joka olisi pedofiili) ja se rupeaisi ehdottelemaan seksiä jollekkin pikkutytölle, joka olisi Suomessa suojaikärajan alapuolella, mutta kyseisessä vieraassa maassa suojaikärajan yläpuolella? Miten meneteltäisiin tuollaisessa tapauksessa? Suomen lain mukaan tuossa olisi tapahtunut rikos, mutta kyseisen vieraan maan lain mukaan rikosta ei olisi tapahtunut. Erittäin epätodennäköistähän se toki on, että tuollaista tapahtuisi.

Kanssa tinkasimme jo kertaalleen tästä asiasta mm. kuvitteellisen Harrin "keissin" kimpussa?

Terve taas =D - ei mutta ihan oikeasti, minä en voi ymmärtää syitä siihen, miksi (siis m i k s i) kulutetaan aikaa tinkaamalla suojaikärajan sopivuudesta, kun joka tapauksessa on kyse hyvin nuorista tytöistä; minusta on aivan sama onko kyse 14- vai 16-vuotiaasta tytöstä seksisuhteessa vanhemman miehen kanssa - yhtälailla se ei ole oikein. Oli se virallinen suojaikäraja sitten missä kohden tahansa; se ei tee siitä nuoresta tytöstä yhtään sen kypsempää siihen seksisuhteeseen. Se on se olennainen pointti tässä kaikessa.

Voisitko sinä nyt vastata (minua jäi ihan oikeasti mietityttämään nämä ilmaan jääneet asiat!), että oletko tutustunut tällä välin naisen seksuaalisuuden kehittymiseen? (Laajasti). Mitä olet siitä oppinut? (Oikeasti - naisten suusta kuultuna).

Ja (tämä on tärkeä!) mitkä ovat ne syyt siellä taustalla, miksi yhteiskunnassa pidettäisiin kiinni 16-vuoden suojaikärajasta, jos kyse ei olisi pelkästään nuoren suojelemisesta potentiaalisesti vahingoittavilta seksisuhteilta? Mitkä ovat ne muut (yhteiskunnan) syyt?

Katsoitko linkkini tuohon ohjelmaan pedofiileistä? Eikö sinusta ole lainkaan huolestuttavaa, että heidän maailmassaan miehen (pedofiilin) hetken mielijohde / haluimpulssi menee lapsen / nuoren kärsimyksen edelle? Vai ajatteletko sinä, että 14-vuotias nauttii seksuaalisesta aktista?

Kerro minulle.

t. Se, joka kuvitteellisesta Harristakin väänsi (ja moni muu)

Vierailija
307/365 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ajatteletko sinä, että 14-vuotias nauttii seksuaalisesta aktista?

Tosin poikaystäväni ei ollut minua huomattavasti vanhempi.

Näin asiaa sivuten;

Olen aina ihmetellyt miten joku esimerkiksi herutus.netin tyylinen sivusto saa olla pystyssä.

Siellä nuoretkin, onkohan ikäraja jopa 12 vuotta HERUTUSGALLERIASSA? ottavat itsestään vähissä vaatteissa kuvia ja laittavat sinne.

Onko se oikein, tiedättekö te mammat mitä lapsenne tekee netissä?

Vierailija
308/365 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei täällä ole enää toimintaa? Olisi aika noloa kun nappaisitte oman äijänne sieltä vikittelemästä teinejä. Ihan tavallisia perheenisiä suurin osa noista sankareista on. Huikean hauskaa kun vietätte romanttista iltaa miehenne kanssa ja seuraavana iltana sama mies on ehdottelemassa rivoja alaikäiselle. Olisi aika shokki teille.

Vierailija
309/365 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelut ja IP-osoitteet myös tallennetaan.

Vierailija
310/365 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

chatissa pedot kadonneet.

Vierailija
311/365 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi

Vierailija
312/365 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta muuten tulee aikamoinen keskustelu... pakko jatkaa viel hetki et kuin pitkälle noi sairaat perverssit oikeesti menee. hyi saatana!

Vierailija
313/365 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laura12: moi

pari(n35/m33): moikka

laura12: mitä kuuluu???

pari(n35/m33): mitä sulle?

laura12: ihan kivaa

pari(n35/m33): mistä olet?

laura12: hesasta

laura12: ootteks te joku pari siis

pari(n35/m33): ollaan, kui?

laura12: eiku kysyin vaan kun tuo nimi on tuollanen

pari(n35/m33): sua kiinnostaa jutella parin kans?

laura12: joo

pari(n35/m33): mistä haluut jutella?

laura12: ihan mistä vaa

pari(n35/m33): joko rinnat kasvaa?

pari(n35/m33): minkä kokoset?

laura12: tavallisen kokoset

pari(n35/m33): kuppikoko

laura12: b

pari(n35/m33): aika isot tissit sul jo

laura12: nii

pari(n35/m33): neitsyt?

laura12: ai mä??

pari(n35/m33): nii

laura12: oon vielä

pari(n35/m33): haluisit eroon neitsyydestä?

laura12: en tiiä

laura12: ai sun kanssa?

pari(n35/m33): yhdessä meidän kans

laura12: aijaa

pari(n35/m33): haluisitko oppia jotain meiltä?

laura12: mitä

pari(n35/m33): mitä haluisit oppia?

laura12: en oikeen tiiä

laura12: mitä haluisit sitte opettaa??

pari(n35/m33): suihin ottoa, naimista

laura12: ootteko 33 ja 35

pari(n35/m33): kui?

laura12: siis tuon ikäsii

pari(n35/m33): miks kysyt?

laura12: kuhan kysyn vaan

pari(n35/m33): mistä päin hesaa oot?

laura12: oon itähelsingistä päin

laura12: mistä te ootte

laura12: oottteko joku aviopari

pari(n35/m33): kuvaa jossain?

laura12: ei oo netissä

laura12: onkssulla kuvii

pari(n35/m33): miten voin olla varma, että et ole joku poliisi

laura12: mitä tarkotat?

pari(n35/m33): kytät pyöri täl nykyään

laura12: aijaa

laura12: mä oon 12 eikai se haittaa

pari(n35/m33): kasvaako karvat jo?

laura12: joo vähän

pari(n35/m33): haluisitko nähdä mun miehen kalun ilman mua ekan kerran?

laura12: ehkä

laura12: en tiiä en oo koskaa nähny

pari(n35/m33): voit imee sitä vähän jos haluut

laura12: en mä varmaan haluu

pari(n35/m33): molemmat olette sit alasti

laura12: niin

pari(n35/m33): ja kumpikin saa koskea minne haluaa

laura12: Olet varmaan tietoinen, että alaikäisiin sekaantuminen ja seksuaalisen kanssakäymisen ehdottelu alaikäiselle on rikosoikeudellisesti tuomittavaa.

Vierailija
314/365 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelen tuon kyseisen parin kanssa. vedätän vielä hetken...OKSETTAVAA.

Vierailija
315/365 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin pitkän keskustelun tuon oksettavan pariskunnan kanssa..lupas opettaa kaikki nielemisestä perseseksiin, anto jo numeronkin johon voin huomenna soittaa, ja minä idiootti napsautin vahingossa sen keskustelun pois!!!

esitin 13-vuotiasta. nice.

Vierailija
316/365 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistin ihan vikaksi kuitenkin mainita tuon rikoslitanian, mitä muutkin mammat on pedoille ladellu. voi olla, että vantaalla on tällä hetkellä pari tyyppiä melkoset kurat housuissa!!

Vierailija
317/365 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota kovasti kiinnosti 14-vuotias tyttö. Keskustelua en saanut talteen kun kesken kaiken chatti pimahti ja jouduin ulos sieltä.

Vierailija
318/365 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitätkö pikaohjeet miten tota käytetään, näkyykö se kutsu yksityiskeskusteluun jotenkin erikseen? missä huoneessa käytte?

Vierailija
319/365 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitätkö pikaohjeet miten tota käytetään, näkyykö se kutsu yksityiskeskusteluun jotenkin erikseen? missä huoneessa käytte?

Jos tahdot jutella yksityisluontoisesti siinä julkisella puolella, valitse alhaalta oikealta "vain hänelle" ja sitten luettelosta nimimerkki jolle haluat jutella. Julkisen puolen "vain hänelle-keskustelu" näkyy punaisena kummallakin osapuolella.

Samasta kohdasta löytyy "kutsu yksityiskeskusteluun", kun painat tuosta ja sinulla on nimimerkki valittuna, se näkyy hänen ruudullaan hyvin selvästi punaisella "xx kutsui sinut yksityiskeskusteluun" ja sitten vaihtoehdot " hyväksy kutsu, hylkää kutsu" Noista valitsemalla pääsee sinne privapuolelle

Vierailija
320/365 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli silloin kun saan ton punasella kirjoitetun viestin niin äijät puhuu privana? klikkaan sen nimimerkkiä, kirjoitan vastauksen ja painan "sano"? näyttää tulevan tuhoton kiire, äijät hyökkää välittömästi..