Aion mennä suomi24:sen nuorten chattiin ja katsoa millaista meno siellä oikeasti on.
Vaikuttaa ainakin ihan sairaalta paikalta. Ällöttää että aikuiset miehet kyttäävät siellä nuoria tyttöjä.
Saako tänne muuten kopioida niitä viestejä jota siellä tulee vastaan?
Kommentit (365)
Tuossa on kyllä sellainen juttu, että kukaan noista pedoista ei saa ikinä ketään lähtemään harrastelemaan, kun eivät osaa kirjoittaa ollenkaan tunneälykkäästi. On vaativa ja synnynnäinen taito ylipäätään saada naista lähtemään edes treffeille. Millään "ikäs", "oots neitsyt", "tuuts panee" ei TODELLAKAAN saa aikaiseksi yhtään mitään. Ja eiköhän se kuulkaa mammat ole ihan hanskassa se homma siellä poliisilla.
http://www.foodieindenial.com/zyprexa.html zyprexa >:]] http://www.homeofcarolinacirclemall.com/glucophage.htm glucophage >:]] http://www.homeofcarolinacirclemall.com/keflex.htm keflex 148739 http://www.homeofcarolinacirclemall.com/lunesta.htm where to buy lunesta uxlejj
Siellä nuoretkin, onkohan ikäraja jopa 12 vuotta HERUTUSGALLERIASSA? ottavat itsestään vähissä vaatteissa kuvia ja laittavat sinne. Onko se oikein, tiedättekö te mammat mitä lapsenne tekee netissä?
Kuka sallii tälläisen omalle lapselleen? Ja se, että sinä nautit seksistä jo 14-vuotiaana ei varmaankaan ole kovin yleistä? + vielä se, että ihminen kehittyy kovin yksilöllisesti - moni tuon ikäinen ei ole vielä sukukypsä edes sanan biologisessa merkityksessä.
En ole sama henkilö, kertaakaan aiemmin en tähän ketjuun edes ole kirjoittanut. Aivan samaa mieltä olen netissä tapahtuvasta hyväksikäytöstä ja samalla lailla sen tuomitsen, kun te kaikki muutkin, kunhan silkasta uteliaisuudesta kysyin tuon kysymyksen.
Erittäin harvinaista sellainen tietysti olisi, että netissä vaaniva pedofiili olisikin ulkomailta, mutta nettipedofiliaa on tapahtunut myös ulkomailta käsin. En tiedä, onko näin käynyt Suomessa, mutta ulkomailla ainakin on käynyt. Valitettavaahan näissä jutuissa on se, että jos pedofiili on ulkomailta, niin sellaista on vaikeaa saada vastuuseen.
Ja se, että sinä nautit seksistä jo 14-vuotiaana ei varmaankaan ole kovin yleistä? + vielä se, että ihminen kehittyy kovin yksilöllisesti - moni tuon ikäinen ei ole vielä sukukypsä edes sanan biologisessa merkityksessä.
Kohta alkaa sana kiertaa. Mitahan saatte aikaan kun rupeatte vaatimaan kunnon rangaistuksia. Mammavoimalla on USA:ssa saatu ihmeita aikaan.
Thomas:
onks sulla sellaset bikinit joista näkyy vähä läpi ?
okei eli et )
Milla:
Ei miks mä sellasia käyttäisin!!
Thomas :
kuhan kuvittelen
Milla:
mitä kuvittelit? : O
Thomas:
sua sellaset päällä uimas
Milla:
aijaa
Thomas:
olis kiva olla sun kans uimas
mä en kyl oikee lähelle vois tulla ku oltas uimas
Milla:
ai siis mitä?
Thomas:
voisin pökätä sua jollain vahingos
Milla:
pökätä???
Thomas:
kullilla
Milla:
Olet varmaan tietoinen, että alaikäisiin sekaantuminen ja seksuaalisen kanssakäymisen ehdottelu alaikäiselle on rikosoikeudellisesti tuomittavaa.
Thomas sanoo:
?
Milla:
no oletko?
Thomas:
Olen
Sori sitte
kohtaan jotka ovat oikeasti etsimässä kumppania. Esim. teinipoika etsii teinityttöä.
loytyy kysymalla nakyyko uimahousuistasi lapi.
Miehellasi on viela oppimista sosiaalisissa taidoissa.
Mietin vaan että häippäskö mika jonkun teidän takia? Mika oli just vokottelemassa 12-vuotiasta tyttöä kun yllättäen hävisi.
Mut tää ketju on looistavaa yhteistyötä mammoilta ;)!
Musta ei olisi tuohon puuhaan, ahdistaisi liikaa.
Mutta kannatan. En tiedä onko siitä loppujen lopuksi kauheasti käytännön hyötyä - mutta hauska on ajatella jotain pervoa kusi sukassa pohtimassa, onko IP-osoite lähetetty viranomaisille. Hah!
Ties mitä pervouksia siellä tekevät nettikamerassa yms. Suomi24 tallentaa chattailijoiden IP:t joten moni käyttäytyy hyvin varovaisesti.
Ja eikös tuo ollut kuitenkin ihan normaali nuorten chatti :( Miten uskallatte omia lapsianne tuollaiseen päästää kun HETI miehet ehdottelee kaikille :( aivan kamalaa.. itse olisin ainakin n. 12v ollut ihan paniikissa jos joku olisi minulle tuollaisia kirjoittanut. Nykyäänkö tuo on arkipäivää :(
No entä jos Harri, komeakin kun vielä on, olisi kuin olisikin päätynyt intiimiin suhteeseen tyttöjen kanssa (no miksei poikienkin kanssa, ei näistä aina tiedä)? Sanotaan nyt vaikka, että olisi olemassa 20 v., 25 v. ja 30 v. Harri, jos tällä Harrin iällä nyt on merkitystä. Olisiko tämä 30 v. (tai vanhempi) Harri sitten jo selvä pedo?